Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

NotCrazyJustLimitedEdition

Aldrig mere 75+

Recommended Posts

Jeg er lidt stolt af mig selv. Har klaret kostplanen i en uges tid nu og det går rigtig godt! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har første evaluering på mandag efter de første 3 uger. Jeg er spændt på hvad vægt og mål siger. Jeg har slet ikke trænet så meget som jeg ville pga dum ryg. :( Det ændres heldigvis fra august af.

Men er spændt på om der er sket noget. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Valgte at veje og måle mig her til morgen i stedet for i morgen, da jeg har lidt travlt i morgen.

Vægt: -3,4 kg

Venstre overarm: -1 cm

Talje: -5 cm

Hofte: -5 cm

Venstre lår: -4 cm

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en kunde der kommenterede at jeg da havde tabt mig helt vildt  :banan:Er spændt på evaluering den 31. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

En uge tilbage af mit forløb. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er mit forløb færdigt og vægten siger ÷6,2 kg og 33 cm :banan:Nu er jeg under 70 for første gang i så længe jeg kan huske. 68,2 siger den nu. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
anse2007

Har lige læst din tråd og hold da op hvor er du sej:) Må jeg spørge hvordan du tabte de første mange kilo, altså dem inden du startede i forløbet?:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige læst din tråd og hold da op hvor er du sej:) Må jeg spørge hvordan du tabte de første mange kilo, altså dem inden du startede i forløbet?:)

Egentlig bare træning og spise sundt og ligge i kalorieunderskud. Jeg spiste bare stadig for usundt for tit. 

Jeg overvejede også at lægge før og efter billedet herind men var i tvivl om der var nogen der læse tråden. :lol:

Og tusind tak! ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
anse2007

Egentlig bare træning og spise sundt og ligge i kalorieunderskud. Jeg spiste bare stadig for usundt for tit. 

Jeg overvejede også at lægge før og efter billedet herind men var i tvivl om der var nogen der læse tråden. :lol:

Og tusind tak! ;)

Det er også der jeg er lige nu, så kender alt for godt det med at komme til at spise usundt for tit. Mest i weekenden det går galt. Så flot du fik vendt det :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites