Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

NotCrazyJustLimitedEdition

Aldrig mere 75+

Recommended Posts

Nå... nu har jeg tænkt længe på at jeg skulle oprette en tråd men nu skal det være. Vil forhåbentlig hjælpe mig til de sidste kilo.

Jeg nåede min højeste vægt i sommers på 82 kg og det slog mig helt ud. Jeg var på ingen måde tilfreds og jeg havde perioder med ædeflip og perioder hvor jeg trænede som en sindssyg. Nu vil jeg så forsøge at finde en balance derimellem. :lol:

Jeg er 178 høj og mit mål indtil videre er 65 kg, måske 60 men nu ser vi.

Derudover vil jeg gerne blive mere seriøs med min styrketræning. Og så har jeg meldt mig til 2 x nordic race så håber det kan være en motivationsfaktor for mig :)

Vil køre styrketræning minimum 3 gange (men helst 5) om ugen efterfulgt af 30 min cardio. Derudover har jeg et arbejde hvor jeg går rigtig meget så der kommer selvfølgelig lidt ekstra der.

Vægten siger den 24/1: 73.4

Håber der kunne være nogen der har lyst til at følge min tur :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ChiliConCarne

60 kg? Pas på du ikke forsvinder :gogo:

Men at du har tabt over 8 kilo og nu træner yderligere, skal da nok give resultater.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

60 kg? Pas på du ikke forsvinder :gogo:

Men at du har tabt over 8 kilo og nu træner yderligere, skal da nok give resultater.

Bare rolig, jeg ser på det når jeg kommer derned af om det er for meget. ;) Men jeg har en meget høj fedtprocent så jeg tror fint jeg kan veje 60 uden at blive anorektisk at se på :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ChiliConCarne

Holder planen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Holder planen?

Nej. :unsure::boo:

Jeg er inde i en lorteperiode med dum ryg og dumme fødder og uden søvn. Så jeg har ikke trænet hele ugen :whine:

Og kosten har heller ikke været on point.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ChiliConCarne

Øv :ae:

God bedring og håber energien vender stærkt tilbage.

Er det måske overtræning, der går ud over ryg og fødder?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv :ae:

God bedring og håber energien vender stærkt tilbage.

Er det måske overtræning, der går ud over ryg og fødder?

Jo tak!  :wave2:

Nej, min ryg har været dum i mange år og jeg skal tage en del hensyn, hvilket jeg også gør. 

Mine fødder er dumme pga gener. Og jeg er blevet opereret i dem begge = også en del hensyn der skal tages der. 

Men har ikke trænet i halvanden uge, så overtræning ville være at overdrive  :whine:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vægten den 20/2: 72,5

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LaTascha

Tillykke med vægttabet :banan:

Det er da okay at tabe sig, når man har haft så mange gener som dig og ondt i både ryg og fødder med ufrivillig træningspause til følge :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med vægttabet :banan:

Det er da okay at tabe sig, når man har haft så mange gener som dig og ondt i både ryg og fødder med ufrivillig træningspause til følge :D

Jeg er også rigtig glad for at det går stille og roligt den rigtige vej.

Vil ned og træne i morgen tror jeg :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites