Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Auramin

League of Legends

Recommended Posts

Auramin

Hello fellow nerds

Min kæreste og jeg spiller en hel del LoL for tiden og kunne godt tænke os flere legekammerater. Jeg spiller på egen hånd en del ARAM og når vi spiller sammen er det oftest normals (duo queue ranked virker temmelig tough). Min kæreste spiller ranked solo (silver) og ellers normals.

Ideelt set kunne vi godt tænke os at finde så mange buddies at der kunne være tale om ranked 5v5 eller måske bare 3v3 Twisted Treeline. 

For os handler det om at gøre sit bedste, have det sjovt og undgå de der toxic players som forsøger at ødelægge ens aften med diverse spydigheder. Hvis du har det på samme måde, så vil vi gerne høre fra dig!

Jeg ved ikke hvor mange herinde spiller, men måske vi kunne få denne tråd op at køre med lidt generel hyggesnak om spillet, networking, champions, etc?

Er I gået igang med jeres placement matches her efter reset eller venter I lidt endnu? 

Mit EUW-tag er Auramin og I er velkomne til at adde mig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ahri

Sikke en fabelagtig idé med en tråd kun om League of Legends  :)

Jeg blev introduceret til spillet via min kæreste, som tidligere har været Challenger 5v5, og han har lært mig utrolig meget om spillet. I starten troede jeg egentlig ikke, at det var noget for mig, da jeg ikke så mig selv som værende kompetitivt anlagt, men jeg er simpelthen blevet så hooked! Er først lige blevet lvl 24, så jeg har endnu ikke prøvet at spille ranked, Men jeg hygger mig egentlig også udmærket med normals og ARAM. Desværre spiller jeg på eune, så vi kan ikke spille sammen. Ellers havde jeg været frisk!

Hvilken lane mainer du?  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Auramin

Sikke en fabelagtig idé med en tråd kun om League of Legends  :)

Jeg blev introduceret til spillet via min kæreste, som tidligere har været Challenger 5v5, og han har lært mig utrolig meget om spillet. I starten troede jeg egentlig ikke, at det var noget for mig, da jeg ikke så mig selv som værende kompetitivt anlagt, men jeg er simpelthen blevet så hooked! Er først lige blevet lvl 24, så jeg har endnu ikke prøvet at spille ranked, Men jeg hygger mig egentlig også udmærket med normals og ARAM. Desværre spiller jeg på eune, så vi kan ikke spille sammen. Ellers havde jeg været frisk!

Hvilken lane mainer du?  :)

Sejt at din kæreste er så vild til spillet - så god tror jeg desværre aldrig at vi bliver. Hvordan har han tid til at spille så meget, eller er han bare det fødte talent bag en skærm?  :D

Min kæreste er mægtig glad for jungle, primært fordi det ligger meget til hans natur at rende rundt og koordinere ganks etc. Jeg vil helst spille mid, men spiller også tit top eller bot. Ville ønske jeg havde en support, som jeg var god til og som jeg synes havde seje abilities. Ofte forelsker jeg mig i karakternes grafik og abilities snarere end hvor OP eller easy-to-win de måtte være. Jeg skifter lidt i perioder mellem mine champions, men er ret glad for Veigar (!  :wub: ), Teemo, Ryze, Fiddlesticks, Varus og Nasus. Og så er jeg lidt af en skin whore, så jeg køber gerne pæne skins til mine champions og kan også godt finde på at spille en champion bare fordi deres skin er sejt (Hallo super bøssepony Arcade Hecarim!)

Når jeg spiller alene kører jeg primært ARAM. Det er dejligt uforpligtende, og jeg slipper for at skulle råbe "MID!" eller hvad man nu vil. Teambuilderen er genial til folk som mig der ikke gider råbe højt  :lol:

Hvad med dig? Hvilke lanes og champions er du gladest for?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mismeddeblåøjne

Det har aldrig sagt mig noget at spille rank. Nok fordi jeg er en dårlig taber og ikke syntes jeg er god nok til at spille rank.

Har spillet on/off næsten siden lol kom ud. Lige for tiden er jeg rigtige glad for aram, men ville ønske man kunne spille andet end random, vil nemlig gerne spille sona. Da i aram kan jeg spille hende ap :banan:

Og har i set det nye dj sona skin :love:

http://www.surrenderat20.net/2015/02/dj-sona.html

Jeg kommer til at spille Dj Sona Ethereal.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Auramin

Jaaaa ARAM er sjovt. Jeg er også en dårlig taber, og tror at det vil ødelægge flere aftener end gavne at spille ranked solo queue for mig. Jeg forestiller mig at oplevelsen ved at spille med et casual 5v5 hold kunne være anderledes. Jeg er i hvert fald igang med at finde mig nogle venner, hvor det kunne give mening. Så slipper man også for at hele tiden skyde skylden på AFK Teemo eller andre.

Jeg eeeeelskede juleudgaven af ARAM hvor man selv kunne vælge sin champion. Jeg har en kedelig tendens til at få en masse champs jeg ikke gider, og når jeg så kæmper mig igennem et spil, så lur mig om jeg ikke trækker samme champ igen. Ngghhh! >.<

Sonas nye skin ser virkelig nice ud. Jeg havde oprindeligt tænkt mig at købe Arcade Sona fordi jeg eeeeeelsker det skin, men nu bliver jeg i tvivl om jeg hellere vil ha' det nye. Spiller ikke engang Sona, men jeg er så glad for skins at det sagtens kan få mig til at købe en champ, hvis de har nogle fede skins at byde på - pinligt!  :klap:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Precaseptica

Jeg øver mig på Draven lige for tiden. Han passer rigtigt godt til min spillerstil. Om det så er en god ide at gøre i sine placement matches er jo så humlen i det...

Men jeg er totalt fresh på noget League. Jeg var platinum de sidste to sæsoner, så nu må vi se om jeg kan nå diamond denne gang!

'Asgaardian' er mit ign, og I er meget velkomne til at adde mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ea_m

Selvfølgelig er der også jubii debat nørder som nørder leagues  :banan:

Jeg er igang med min placement matches, men duo queuer faktisk kun da jeg synes det er alt for toxic for min smag hvis jeg ikke har lidt moralsk støtte. 

I sidste sæson spillede jeg lidt hygge ranked 5v5 med venner, det er virkelig rart selvom man selvfølgelig godt kan blive lidt små uvenner over at folk gør dumme ting, men stadig noget helt andet og der er slet ikke den toxicness som der ellers er i leagues. 

Men ja flere hygge venner i Leages er altid godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ahri

Sejt at din kæreste er så vild til spillet - så god tror jeg desværre aldrig at vi bliver. Hvordan har han tid til at spille så meget, eller er han bare det fødte talent bag en skærm?  :D

Min kæreste er mægtig glad for jungle, primært fordi det ligger meget til hans natur at rende rundt og koordinere ganks etc. Jeg vil helst spille mid, men spiller også tit top eller bot. Ville ønske jeg havde en support, som jeg var god til og som jeg synes havde seje abilities. Ofte forelsker jeg mig i karakternes grafik og abilities snarere end hvor OP eller easy-to-win de måtte være. Jeg skifter lidt i perioder mellem mine champions, men er ret glad for Veigar (!  :wub: ), Teemo, Ryze, Fiddlesticks, Varus og Nasus. Og så er jeg lidt af en skin whore, så jeg køber gerne pæne skins til mine champions og kan også godt finde på at spille en champion bare fordi deres skin er sejt (Hallo super bøssepony Arcade Hecarim!)

Når jeg spiller alene kører jeg primært ARAM. Det er dejligt uforpligtende, og jeg slipper for at skulle råbe "MID!" eller hvad man nu vil. Teambuilderen er genial til folk som mig der ikke gider råbe højt  :lol:

Hvad med dig? Hvilke lanes og champions er du gladest for?

Ahaha! Vi er lidelsesfæller! Jeg spiller stort set udelukkende helte, som er flotte, og derfor ejer jeg aburde mængder af skins :D Jeg kan ikke rigtig finde en lane, der passer til mig. Spiller mest bare adc, mid og support, fordi heltene er pænest. Så Ahri, Orianna, Sona, Caitlyn, Jinx, Lux, Janna og Nami er i høj kurs herhjemme! Men jeg synes faktisk, det er svært at finde en lane, jeg kan holde mig til. Kan godt lide at spille ADC, men når du ikke kender din support, kan det virkelig være op ad bakke nogle gange. Og alle råber mid, så snart man kommer ind i champion select!

Det har aldrig sagt mig noget at spille rank. Nok fordi jeg er en dårlig taber og ikke syntes jeg er god nok til at spille rank.

Har spillet on/off næsten siden lol kom ud. Lige for tiden er jeg rigtige glad for aram, men ville ønske man kunne spille andet end random, vil nemlig gerne spille sona. Da i aram kan jeg spille hende ap :banan:

Og har i set det nye dj sona skin :love:

http://www.surrenderat20.net/2015/02/dj-sona.html

Jeg kommer til at spille Dj Sona Ethereal.

DJ Sona er BEST SKIN EVER! :love: Men det er edermame farligt, når man som jeg bliver lidt for optaget af at skifte musik hele tiden :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ahri

Jeg øver mig på Draven lige for tiden. Han passer rigtigt godt til min spillerstil. Om det så er en god ide at gøre i sine placement matches er jo så humlen i det...

Men jeg er totalt fresh på noget League. Jeg var platinum de sidste to sæsoner, så nu må vi se om jeg kan nå diamond denne gang!

'Asgaardian' er mit ign, og I er meget velkomne til at adde mig.

Selvfølgelig er der også jubii debat nørder som nørder leagues  :banan:

Jeg er igang med min placement matches, men duo queuer faktisk kun da jeg synes det er alt for toxic for min smag hvis jeg ikke har lidt moralsk støtte. 

I sidste sæson spillede jeg lidt hygge ranked 5v5 med venner, det er virkelig rart selvom man selvfølgelig godt kan blive lidt små uvenner over at folk gør dumme ting, men stadig noget helt andet og der er slet ikke den toxicness som der ellers er i leagues. 

Men ja flere hygge venner i Leages er altid godt.

Spiller I på east eller west? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...