Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Gæst

Terminstråd September 2015

Recommended Posts

GentofteDullen

Og hej med jer, piger, og tillykke med graviditeterne! :kys:

Jeg glæder mig til at følges med jer :)

Efter en veloverstået eksamen i mandags har vi fri i denne uge, og i aften er der julefrokost med mit hold... Jeg ved ikke om I kan forestille jer præcis hvor store antenner sådan et hold jordemoderpiger har ude ifht. alt hvad der kunne minde om graviditet... Og så skal jeg sidde der til julefrokost og nurse et halvt glas rødvin uden at de opdager noget. Never gonna happen, og det er lidt meeh.. Er ikke klar til at det på dén måde er offentligt endnu.

Nogen gode idéer?

Yay, velkommen til :D

Uh, den er svær, den der, Shaesta! Jeg har brugt min migræne som en god undskyldning. Jeg har fået ny migrænemedicin, og neurologen foreslog at prøve at gå alkoholfri - hvilket jo er ganske belejligt i denne situation :P Jeg hører ofte om folk, der bruger penicillin og lignende som undskyldning - det er jo ikke helt urealistisk med en pande-bihule-betændelse på denne tid af året...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Velkommen :-) jeg opdaterer når jeg er hjemme efter min test hos sygeplejersken. Skulle også lige have mit 10 tal i eksamen :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sølvfisken

Yay, velkommen til :D

Uh, den er svær, den der, Shaesta! Jeg har brugt min migræne som en god undskyldning. Jeg har fået ny migrænemedicin, og neurologen foreslog at prøve at gå alkoholfri - hvilket jo er ganske belejligt i denne situation :P Jeg hører ofte om folk, der bruger penicillin og lignende som undskyldning - det er jo ikke helt urealistisk med en pande-bihule-betændelse på denne tid af året...

Ikke en dårlig idé, faktisk :gruble: Jeg har ihvertfald ikke lyst til at blive væk, så jeg må hustle mig igennem aftenen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
GentofteDullen

Ikke en dårlig idé, faktisk :gruble: Jeg har ihvertfald ikke lyst til at blive væk, så jeg må hustle mig igennem aftenen :D

Du må skrue max op for hustler-genet :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pingvinen

Bare lige et pip om at man gerne må drikke alkohol mens man er på pencillin (der findes andre typer antibiotika hvor man ikke må, dog). Så hvis folk er meget opmærksomme på en eventuel graviditet, så kan det godt være de vil gætte det, hvis det er dét du siger  :D .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Skrukker86

Jeg håber det er ok at jeg lige pludrer lidt herinde med jer indtil en oktober tråd bliver oprettet :genert: jeg tør ikke helt oprette én endnu..

Jeg sidder bare her i sofaen og er helt blæst væk. Jeg er gravid. Jeg har altså stadig ikke fattet det. Sidder bare og læser om det på nettet og kigger på babytøj på Trendsales men jeg kan slet ikke tro at det er virkeligt. Det føles som en virkelig dejlig drøm :lol:

Og så får jeg lige en pepsi max. Ved godt mange mener det er fy-fy men jeg vil minimere indtaget gennem hele graviditeten :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jeg håber det er ok at jeg lige pludrer lidt herinde med jer indtil en oktober tråd bliver oprettet :genert: jeg tør ikke helt oprette én endnu..

Jeg sidder bare her i sofaen og er helt blæst væk. Jeg er gravid. Jeg har altså stadig ikke fattet det. Sidder bare og læser om det på nettet og kigger på babytøj på Trendsales men jeg kan slet ikke tro at det er virkeligt. Det føles som en virkelig dejlig drøm :lol:

Og så får jeg lige en pepsi max. Ved godt mange mener det er fy-fy men jeg vil minimere indtaget gennem hele graviditeten :)

:banan:  Tillykke! Du er da mere end velkommen ;-)

Skulle lige til at skrive om der var noget nyt på fronten.. Wauw! Så mange man kan følges med herinde  :D  Dejligt!

Jeg var hos en sød sygeplejerske idag som sagde der er 2 streger og hun sagde tillykke, er så glad!

Har fået fjernet alt mit makeup som ikke er fra Nilens Jord (bedre bliver det ikke lige her) og forsøger at spise 'normalt' uden E-numre selvom det er umuligt at overholde :)

Vi har fundet ud af at vi køber en Othello lagkage til familien og så i bunden skal der være et billede af en stork med en baby og så når folk begynder at skære skulle der gerne dannes et billede, ih hvor kan jeg slet ikke vente..

Jeg er begyndt at kunne lugte ting på gaden helt vildt  :o  Benzin os, togtrafik og bare folk med lidt parfume på virker meget kraftigt på mig lige nu.. holder næsten vejret når jeg cykler rundt inde i byen.. hvor er der meget forurening  :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jeg drak ikke til vores firma julefrokost, jeg købe en alkoholfri rødvin og tog en mørk tusch og stregede alkoholfri ud på flasken.. så satte jeg den på bordet og lod som ingenting, der var ingen der opdagede at der med småt stod 0% et sted på flasken.. alle var så fulde og der var dæmpet belysning, jeg nåede endda at tilbyde min vin til en pige, men hun takkede nej.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Skrukker86

Årh det lyder som en vildt fin måde at fortælle det Pindsvin :lun:

Her har vi fået snakket om hvornår vi skal fortælle det til forældrene. Jeg vil meget gerne fortælle det til mine efter vores trygheds scanning men manden vil vente til 12+0 med hans familie. Synes det er helt fint for vores forældre snakker aldrig sammen :)

Jeg har rimelig mange mens lignende smerter her til aften :( hååååber ikke mens dukker op!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Årh det lyder som en vildt fin måde at fortælle det Pindsvin :lun:

Her har vi fået snakket om hvornår vi skal fortælle det til forældrene. Jeg vil meget gerne fortælle det til mine efter vores trygheds scanning men manden vil vente til 12+0 med hans familie. Synes det er helt fint for vores forældre snakker aldrig sammen :)

Jeg har rimelig mange mens lignende smerter her til aften :( hååååber ikke mens dukker op!

Er der nogen speciel grund til han vil vente, altså så går jeg ud fra I ikke ville dele med omverdenen hvis I skulle forsøge igen ?

Håber at det holder for jer :)

Her er der lette mensmerter engang imellem, men måske 1 gang om dagen i 5 min.

Og nu til de positive ting ved at være gravid: helt ren hud, mere energi om morgenen, manden vil købe nyt kamera så vi kan få gode billeder. Tog mit første Mavebillede igår

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites