Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Gæst

Terminstråd September 2015

Recommended Posts

Skrukker86

Skrukker87, har du brugte terminsberegner.dk jeg kan ikke helt forstå at du kan få din termin til 23 september :) ?

Når du havde senere mens dag end mig, men er det fordi du regner med de 27 dage?

Jeg regner ud fra 33 dage og har d. 29 sep :)

Jeg skal læse til prøve til i morgen, og jeg har ingen motivation :/ kan ikke tænke på andet end vores dejlige baby som bliver lavet lige nu...

Tænker at du har læst at det er 1. Oktober i stedet :kys:

Jeg kan bare heller ikke tænke på andet! Har næsten lyst til at gå i seng så det kan blive morgen og jeg kan teste igen :lol: har du testet i dag?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
twinkle

Tillykke til jeg alle sammen, hvor er det skønt for jer  :lun::kys:

I forhold til lægen, så er jeg vildt glad for at jeg ved min læge kan bestille tid elektronisk på deres hjemmeside, i stedet for at skulle snakke med mugne lægesekretærer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ønskefeen

Jeg synes også det ville være vildt smart hvis man kunne bestille online hos min læge, men det kan man ikke :unsure:

Jeg forstår godt det der med at det er lidt underligt at skulle fortælle det til andre end familien først ..

Jeg overvejer også lidt hvordan vi skal sige det, begge vores forældre er skilte så der er mange der skal vide det .. :blush2

Jeg har normalt aldrig kvalme, men er bare træt træt træt lige for tiden og har kvalme :huh:

Jeg har fundet ud af at hvis jeg spiser sådan nærmest lidt hele tiden (det føles i hvert fald sådan) så er det lidt bedre ..

Det har heldigvis ikke været slemt på arbejdet i dag ..

Og så kan jeg slet ikke klare lugten eller smagen af tomatsovs, og min søde mor som havde prøvet at lave pizza på kødbund havde masser af tomatsovs på, som jeg ellers plejer at elske .. Øv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LunaNuna

Jeg kommer nok også ind til jer. Det håber jeg rigtigt meget. Men på grund af et meget kompliceret forløb tror jeg stadig ikke helt på det. Bliver forhåbentlig klogere imorgen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Tænker at du har læst at det er 1. Oktober i stedet :kys:

Jeg kan bare heller ikke tænke på andet! Har næsten lyst til at gå i seng så det kan blive morgen og jeg kan teste igen :lol: har du testet i dag?

Nej jeg testede kun (mandag) den 1 dag jeg kunne mærke min mens skulle starte. Testede clearblue kl. 17.30 efter skole. Og tog så to ekstra tests hvor alle 3 var positive ret tydeligt :) Jeg skal have test hos lægen i morgen. Men alt går fint så regner med jeg stadig er gravid, ingen blødning eller noget og brysterne er ved at blive ømme nu  :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Er der nogen som ved hvorfor man tager to æg på samme tid i en cyclus? Hvad påvirker at det sker.. er det hormonudsvinget som er større eller er de bare lige udviklede når der skal 'udvælges' :) ?

Jeg tænker bare at mine test var meget tydelige meget hurtigt,.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ønskefeen

Lunanuna

Jeg krydser fingre for at alt er som det skal være :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jeg har også termin i september. Udfylder skemaet når jeg er på fra min computer i stedet for telefonen.

Jeg har været til den første undersøgelse ved en sygeplejerske som er tilknyttet mim læge, og det var ikke en videre god oplevelse. Men hun var dygtigt til at tage blodprøver:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sølvfisken

Navn: Shaesta
Termin: 27. september (lægen mener d. 29. - nu må vi se hvad scanningen siger)
Testede positiv: 17. januar
Alder: 29
Beskæftigelse: Jordemoderstuderende
Civilstatus: Forlovet
Hans alder: 33
Hans beskæftigelse: Ingeniørstuderende
Forholdets længde: 4 år
Bopæl: Nordjylland
Øvrige børn: Selma på knap 2
Vil vide kønnet: Ja
Navneforslag:
Forsøgt siden: November 2014
Første lægebesøg: 5. februar
Første JM besøg:
Fødested: Højst sandsynligt Aalborg (min egen "arbejdsplads", haha :genert:)
NF: 
MD:
Evt. andre scanninger:
Venter køn:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sølvfisken

Og hej med jer, piger, og tillykke med graviditeterne! :kys:

Jeg glæder mig til at følges med jer :)

Efter en veloverstået eksamen i mandags har vi fri i denne uge, og i aften er der julefrokost med mit hold... Jeg ved ikke om I kan forestille jer præcis hvor store antenner sådan et hold jordemoderpiger har ude ifht. alt hvad der kunne minde om graviditet... Og så skal jeg sidde der til julefrokost og nurse et halvt glas rødvin uden at de opdager noget. Never gonna happen, og det er lidt meeh.. Er ikke klar til at det på dén måde er offentligt endnu.

Nogen gode idéer?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites