Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Gæst

Terminstråd September 2015

Recommended Posts

Ønskefeen

Hun lyder irriterende hende sekretæren ..

Hende jeg snakkede med plejer også at være rigtig negativ, men ligeså snart jeg sagde hvad det drejede sig om, så lød hun pludselig helt venlig.. Meget mystisk :lol:

Hvornår har i andre tænkt jer at fortælle det til jeres familie ?

Vi vil helst vente til efter 1. Lægebesøg med at fortælle det til vores forældre.. Og resten efter nf men jeg har ret meget kvalme og er samtidig ved at springe at glæde for bare at råbe det ud :blush2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
GentofteDullen

Hende jeg snakkede med plejer også at være rigtig negativ, men ligeså snart jeg sagde hvad det drejede sig om, så lød hun pludselig helt venlig.. Meget mystisk :lol:

Vi vil helst vente til efter 1. Lægebesøg med at fortælle det til vores forældre.. Og resten efter nf men jeg har ret meget kvalme og er samtidig ved at springe at glæde for bare at råbe det ud :blush2:

Vi er meget i tvivl om, hvornår man plejer at sige det? Man har jo lyst til at råbe det ud til alle og enhver, men vi tænker også lidt at slå lidt koldt vand i blodet-agtigt. 

Jeg har nogle frivillige forpligtelser, som gør, at jeg er nødt til at melde ud til en ansvarlig for et projekt. Og det virker bare så underligt at fortælle det til bekendte, før vi fortæller det til familien....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Okay, jeg skulle så have skrevet "oftest ingen behandling før første lægebesøg". At tage til lægen kun for at foretage en test magen til dem du kan tage derhjemme kræver jo ingen umiddelbar behandling, det var det jeg mente (det gør kønsssygdomme derimod). Ting som vejning, blodprøver, info om scanning, senere lægebesøg og den slags får du jo helt automatisk ved første lægebesøg, og hos mange ligger den slags ret tidligt i graviditeten.

Jamen så er vi jo nok enige :P tak Pingvinen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jeg havde også regnet med at have al verdens symptomer.. det er super underligt, ud over helt ren hud har jeg ikke snerten af kvalme, har mega meget energi og vågner 1/2 time før vækkeuret ringer. Tror den her baby gør mig til A-menneske (ellers gør HCG noget godt for mig i den her dosis). Har du kvalme normalt ved mens?

Vi har snakket om at vi ikke kan vente til hele første trimester er gået som nogle læger anbefaler. Fordi vi er enige om, at selvom vi mistede (7-9-13) så ville de få at vide en dag at vi havde mistet.

Så vi har snakket om at gøre det når vi er i 7-8 uge, så kan vi sikkert ikke vente længere. Jeg er utrolig begejstret for den terminsberegner.dk for så vil vores terminsdato ligge på min svigermors fødselsdag og elsker hende bare!  :wub:  Det kan ikke blive bedre.. Håber min læge vil bruge den  :klap:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Vi er meget i tvivl om, hvornår man plejer at sige det? Man har jo lyst til at råbe det ud til alle og enhver, men vi tænker også lidt at slå lidt koldt vand i blodet-agtigt. 

Jeg har nogle frivillige forpligtelser, som gør, at jeg er nødt til at melde ud til en ansvarlig for et projekt. Og det virker bare så underligt at fortælle det til bekendte, før vi fortæller det til familien....

Øv det er træls, jeg tænkte også på idag at jeg skal gå på et andet hold end det jeg lige har lært at kende, det virker helt underligt :) men det er absolut det værd. Vi aner ikke hvem vi skal sige det til først.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jeg har haft sådan underligt kløen gentagne gange dernede ved venstre side hvor implantationen er sket.. har I også prøvet det? Altså udenpå huden på maven :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Skrukker86

Jeg har haft sådan underligt kløen gentagne gange dernede ved venstre side hvor implantationen er sket.. har I også prøvet det? Altså udenpå huden på maven :D

Det er sjovt du siger det for det klør helt vildt på min højre side dernede her til aften :lol:

Jeg har i øvrigt regnet forkert. Har termin 1. Oktober. Så venter nok på en oktober termins tråd :)

Jeg har stadig ikke fattet det endnu. Glæder mig bare til at vågne i morgen og tage en ny test som forhåbentligt er positiv! Frygter hele tiden at mens starter...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Tror ikke de nægter en en tid, nej. Men, tror man skal være forberdt på, at komme ind til sygeplejersken og ikke lægen. De fleste praktiserende læger har nok at se til, så sådanne opgaver udfører sygeplejersken. Men, hun er også kompetent nok til at vejlede og svarer på spørgsmål.

Ellers kan man fx herinde få svar på de fleste, hvis ikke alle spørgsmål.

Sygeplejersken er også rigeligt, vil rigtig gerne ind og snakke med sygeplejersken, man læser jo alt muligt modstridende på nettet så vil være rart at få de nyeste retningslinjer :) Men en sekretær som ikke engang gider give mig en test eller tid, den er ikke helt god

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Skrukker87, har du brugte terminsberegner.dk jeg kan ikke helt forstå at du kan få din termin til 23 september :) ?
Når du havde senere mens dag end mig, men er det fordi du regner med de 27 dage?

Jeg regner ud fra 33 dage og har d. 29 sep :)

Jeg skal læse til prøve til i morgen, og jeg har ingen motivation :/ kan ikke tænke på andet end vores dejlige baby som bliver lavet lige nu...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Det er sjovt du siger det for det klør helt vildt på min højre side dernede her til aften :lol:

Jeg har i øvrigt regnet forkert. Har termin 1. Oktober. Så venter nok på en oktober termins tråd :)

Jeg har stadig ikke fattet det endnu. Glæder mig bare til at vågne i morgen og tage en ny test som forhåbentligt er positiv! Frygter hele tiden at mens starter...

Arj jeg er også meget bange for at mens starter.. :/ tjekker flere gange i løbet af dagen. Men det er fordi mine små stik er bevæget sig mere ind mod midten af livmoderen synes jeg, måske er det bare urinrøret som er irriteret.

Men tør næsten ikke gå på toilettet .. men prøver bare at tænke på at enten så er det sundt og holder fast, ellers ville det ikke overleve.

Jeg troede faktisk at jeg havde urinvejsinfektion da jeg havde implantation først, det nev når jeg tissede og der kom lidt blod.. men det lignede altså det kom med mit tis ikke det andet sted fra, for der var ikke noget på servietten.. undskyld detaljerne :) Jeg kan dog tage fejl med det blod.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites