Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Fattigrøven

Formel 1 2015

Recommended Posts

jayjay89

Ferrari har forlænget med Raikkonen: http://www.gpupdate.net/en/f1-news/329109/ferrari-confirms-raikkonen-for-2016/

Må indrømme at jeg ærlig talt er en smule skuffet. Jeg har egentlig intet imod Kimi, men jeg synes det havde været interessant at få rokeret lidt rundt på kørerne næste sæson.

Ja du har fulkommen ret, det havde været spændende med nye ansigter i de forskellige team, men vi må desværre vente til 2017 !  :blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lover-moses

Men jeg er stadig godt spændt på at se hvad der sker hos Mclaren mht. Button. Får han lov at blive, eller skifter de ham ud? Og med hvem, Kevin eller Stoffel? Eller en helt tredje?

Skal desværre arbejde på søndag, så jeg kan ikke engang se løbet. Rigtig trist, da jeg er stor fan af Spa. :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jayjay89

Men jeg er stadig godt spændt på at se hvad der sker hos Mclaren mht. Button. Får han lov at blive, eller skifter de ham ud? Og med hvem, Kevin eller Stoffel? Eller en helt tredje?

Skal desværre arbejde på søndag, så jeg kan ikke engang se løbet. Rigtig trist, da jeg er stor fan af Spa

Ja det får vi nok ikke meget at vide om foreløbigt .;)

Ærgerligt at du skal på arbejde, er der ikke nogen mulighed for at optage det, evt. nogle venner som kan lave en DVD ?men du skal jo også kunne afspille den !B) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lover-moses

Ja det får vi nok ikke meget at vide om foreløbigt .;)

Ærgerligt at du skal på arbejde, er der ikke nogen mulighed for at optage det, evt. nogle venner som kan lave en DVD ?men du skal jo også kunne afspille den !B) 

Håber det bliver vild regn, blæsevejr og helt sort af skyer, så er der ikke noget at lave :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vento67

Det var så den sæson . :) Håber den næste sæson bliver mere ved end den vi lige har afsluttet :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BelliniDK

Tak for denne sæson og tak til Mercedes for at sæsonen blev en walkover for dem og røvkedeligt for F1 fans, tak til Sebastian Vettel for at være den eneste der kunne vinde 3 løb ud over Mercedes drengene.

Håber virkelig at Ferrari finder et eller andet så sæson 2016 bliver lidt mere spændende, eller for den sags skyld et andet team der kan banke på døren hos Mercedes, for eller bliver det endnu en gang en røvsyg sæson.

God Jul & Godt nytår til jer alle i dette forum.

/BelliniDK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jayjay89

Hej BelliniDK

Ja så gik den sæson og som du skriver var den temmelig trist og kedelig for os F1 fans, det var så også derfor at jeg opgav at skrive herinde

i forrummet, for der var jo i realiteten ikke noget at skrive om.....:o

Men rigtig god jul og godt nytår til alle herind. B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...