Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Fattigrøven

Formel 1 2015

Recommended Posts

lover-moses

Sauberen ser faktisk ganske nydelig ud. Måske ikke det mest spændende design, men farvevalget gør den da i det mindste let genkendelig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fattigrøven

Her r foreløbig rapport fra dag 3, og hvis der er det mindste hold i det som bliver vist af performance på Jerez  indtil nu så

har Ferrari vist noget at have deres optimisme i !!!! :P 

http://www1.skysports.com/live-blog/12433/9697524/jerez-test-day-three-live

Åh, Alonso! Han forlod lige nøjagtig teamet en sæson for tidligt! Og tog til  McLaren/Honda 3 sæsoner for tidligt......Jeg forudser, at hans verdensmesterskaber er talte.....

Jeg MÅ finde en anden at heppe på. (Bottas?)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fattigrøven

Hvis du godt kan lide Ferrari men ikke Vettel, hvad er der så galt med the Iceman !! :glad:  :rocker: 

Ham kunne jeg godt finde på at heppe på i den nye sæson :gogo:  :banan: 

Jeg har haft et par ambivalente år, hvor jeg skulle øve mig i at klappe med én hånd: Jeg æææælsker både Iceman og Lonse, men har aldrig brudt mig om Ferrari. Jeg har altid været mere en man-fan end en team-fan. Dog var min drømmekonstellation Alonso/Renault, med Briatore på sidelinjen. Så blev det ikke bedre og mere underholdende.

Ups: Og lige som edit: Jeg har ikke det fjerneste imod Vettel - det er meget svært at have noget imod ham. Han er jo en knaldhamrende dygtig medarbejder.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lover-moses

Den første er da vildt fed! Markant anderledes design må man sige. Og kunne måske være gavnligt for sporten, F1's design har jo ikke rykket meget på sig de sidste mange år, sådan rent udsensmæssigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vento67

Gad vide hvordan Honda har testet deres enheder . Det er da lidt pinligt efterhånden . :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fattigrøven

Det er svært at forholde sig til nyhedsstrømmen, når Alonso i det ene link erklærer, at det er tvivlsomt, om McLaren bliver klar til start, og i det næste nyhedslink erklærer, at de vil vinde.......Det er ligesom når man ser vejrudsigten: På TV2 lover de vindstille og sol - på DR lover de storm og regn......Man skal nok bare vælge sin favoritside, og så nøjes med at forholde sig til den. *GG*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fattigrøven

Nå, men 'Den Lille Burger' få da en chance for at komme i stødet, eftersom han skal køre resten af testen, i stedet for Alonso.

Jeg tror iøvrigt ikke en meter på McLarens undskyldninger, der er noget uldent ved det hele.

Hvis Alonsos bil ikke var særlig skadet efter afkørselen, hvorfor tog teamet den så ud af testen? Hvis det havde været vinden, der blæste Alonso af banen, hvorfor havde andre kørere så ikke det samme problem?

Vettel, der kørte lige bag Alonso, erklærede, at hændelsen så mystisk ud, og at det nærmest så ud som om Alonso var dårlig eller besvimet, inden han kørte af.

Hvis Alonso er lige så frisk, som McLaren giver udtryk for, hvorfor ligger han så stadig på sygehuset?

For mange mystiske omstændigheder og for mange dårlige/manglende forklaringer fra McLarens side.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fattigrøven

Jeg har læst et sted, en anden kører også var en tur ude og botanisere samme sted som Alonso. Spørg ikke, hvor jeg har læst det, for det husker jeg ikke.

Vettel, der kørte umiddelbart bag Alonso, kørte stærkere, og han erklærede, at vinden ikke havde været noget problem. Men der kan selvfølgelig godt være forskel på bilernes downforce.

Jeg hæfter mig iøvrigt også ved, at FIA har igangsat en undersøgelse af hændelsen; dette er ikke almindelig politik, når der er tale om en testsession. Der plejer FIA aldrig at blande sig.

Flere rygter mener at Alonso er ved at forsøge at komme ud

af sin kontrakt, inden sæsonstart, fordi han allerede har luret, at bilen bliver en taber.

Jeg ved ikke, hvad man skal tro, men jeg tænkte lidt over det, da jeg så Alonsos videohilsen på BBC - og han var klædt i 'civilt'. Under sædvanlige omstændigheder ville han have været plastret ind i reklametøj....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...