Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Gæst

ne hvis...

Recommended Posts

JediMindTrick

Jeg forstår bare ikke de skæve proportioner mellem numse og resten af kroppen og det giver jeg udtryk for. :(

Jeg synes, at TO skal tænke sig om i forhold til at ligne det skønhedsideal. Jeg burde nok have skrevet det i en "det må man ikke sige, men jeg gør det alligevel tråd" i stedet for. Det gør jeg næste gang.

Hvis hun gerne vil se sådan ud, hvorfor i alverden skal hun så tænke sig om? Fucking hell, det er vel forhåbentligt ikke sådan, at hun skal genoverveje sit mål for træning, fordi der er en eller anden gut på nettet, som har en anden smag i damer? Helt ærligt :-D

TS, hvis du har tabt dig, så kan der godt gå op til et års tid, inden kroppen er helt på plads. Fedt har det med at "vandre" eller hvad vi nu skal kalde det, hvor kroppen i perioder kan se helt wonky ud, som om der mangler noget et sted og er overflod et andet. Styrketræn og se om ikke du kan få den smalle talje og den brede bag med tiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
misseman

I begyndelsen kunne maskinerne sådan set godt være gode, til at få dig igang. Og så når du begynder at kunne se lidt resultater, så rykke over på frivægt. For med dem, skal du have teknik med, som tager tid at få dig sat ind i. Skader, dannet på vægte, vil bare sinke dig og de vil sandsynligvis komme, hvis du bare stiller dig derned og tager fat. 

omvendt så vil  styrke skabt i maskinerne bare give en falsk tryghed som måske kan få hende til at starte alt for tungt med frivægtene. Og så vil man let kunne få en skade fordi man ikke har stabiliseringsmusklerne med.

Start med håndvægte eller KB så kan du lave frivægtsløft som ikke er lige så utilgivende som med en vægtstang. Goblet squats er en god start på squat.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...