Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

VildMagi

Forhandler af islandsk garn i KBH (alafoss lopi)?

Recommended Posts

VildMagi

Åååh det lyder fint. :)

Er det ren uld eller er det en blanding?

Jeg har lavet nogle forskellige strømper i år også, et par af dem har nogle af de mindre Marius-borter, mest fordi jeg skulle øve mig. :-P Jeg er mest til norsk strik nemlig, men det islandske er jo altså også guf..... :wub:

Det er ren uld, så de er nok ikke så slidstærke sin hvis det var lidt nylon blandet i. Men jeg bruger dem som hjemmehyggesokker og det holder de fint til :)

Jeg ved slet ikke hvad en marius-bort er? :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
VildMagi

Haha gud fader, det mønster har jeg strikket på 3 huer og en sweater! Der kan man bare se :-D det er også rigtig fint!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Planten

For resten - bare til jer, der også er vilde med alafoss lopi. Jeg køber det ved alafoss selv på alafoss.is det koster ca halvdelen af prisen i dk og der kommer selvfølgelig fragt på, men ikke nok til at overstige prisen i Danmark. Og så går der to til tre dage, før det bliver leveret :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Charlotte1901
On 15/12/2014 at 23:18, Planten skrev:

For resten - bare til jer, der også er vilde med alafoss lopi. Jeg køber det ved alafoss selv på alafoss.is det koster ca halvdelen af prisen i dk og der kommer selvfølgelig fragt på, men ikke nok til at overstige prisen i Danmark. Og så går der to til tre dage, før det bliver leveret :)

Jeg ved ikke så mege tom at købe i USD, men prisen ligger på godt og vel 19 kr. uden fragt.
Der skal da købes en del for at fragten skal overstige prisen i Danmark og ikke mindst hvis du skal betale import moms og told. Så hellere på www.filato.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites