Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Popoff

Terminstråd August 2015 - De søde sommerbabyer og deres mødre

Recommended Posts

Popoff

Hvor er det dejligt for jer Mod :D når i at blive helt klar med lejligheden inden baby eller må i prioritere det vigtigste?

Phony - :banan: :banan: :banan:

Jeg synes godt nok jeg får nogle gevaldige jag ned i bækkenet efter han vendte sig den anden aften :ad!:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rockhound(Q)

Pop: Det er prøveboringer ;)

Dem havde jeg en hel masse af for et par uger siden. Vildt ubehageligt. Heldigvis holdt baby op med det efter en uges tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Popoff

Skønt! :rulle: Han kunne da i det mindste ville noget seriøst med det, når det skal gøre så ondt.. :stoned:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ModTodel

Jeg aner ikke om vi når at blive klar. Jeg har først termin d. 29. august, og vil meget gerne gå over tid, da vi har en del koncerter og billetter til Ørkenens Sønner d. 1. september som vi har haft i 1,5 år!

Men alt kan jo ske når som helst.

Bare vi når at hente bil, flytte og få rengjort den gamle lejlighed så er jeg glad. Så klarer vi resten hen ad vejen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Phony_Pony

Charmed! Kommer du ikke med over i facebookgruppen? Vi savner dig! Håber alt går godt hos dig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
charmed_03

Jo tak Phony, alt er vel :D Jeg er ikke så god til at læse op pt, men skal nok sige til når jeg føler jeg har overskuddet til facebook gruppen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Phony_Pony

Det er jeg glad for at høre :-) Det vil i hvert fald være hyggeligt, hvis du joiner os, når du er klar til det. Du mangler jo i gruppen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites