Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

PerlePlet

Kæresten som personlig træner?

Recommended Posts

PerlePlet

Jeg skal til og igang igen, og har besluttet at jeg vil have en personlig træner. Min relativt nye kæreste er faktisk uddannet personlig træner og han blev nærmest lidt skuffet da jeg sagde jeg tænkte jeg ikke ville bruge ham.

Jeg kan ikke helt lure hvordan jeg ville have det med at bruge ham som personlig træner. 

På den ene side vil det jo være fedt fordi han kender mig bedre, men det er også det jeg frygter bliver et problem for jeg frygter virkelig at jeg bliver irriteret på ham når han skal koste mig rundt osv. Der er også det i det at han normalt træner i fitnessworld og jeg i fitness dk

Jeg har aldrig haft en personlig træner før så jeg håbede at I ville komme med nogle inputs. 

Hvad tænker I?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sansera

Det kommer vel an på ens personlighed og temperament. Jeg tror, at jeg ville ende med at æde min mand som efter trænings snack, hvis han skulle træne mig :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
TBD

Nogle par kan gøre det, andre kan ikke... Har sågar læst om par som er gået fra hinanden... 

Men siden i træner i hvert jeres center kan du bruge den undskyldning.

Jeg ville ikke selv udsætte hverken mig eller en evt. partner for det. 

Der kan nemt opstå en uligevægt... skal h*n så også bestemme hvad du spiser og hvor meget? og har man en off dag.. hvordan vil h*n reagerer? 

Så mit råd.. don't do it og brug pengene på en du ikke deler liv med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PerlePlet

Nogle par kan gøre det, andre kan ikke... Har sågar læst om par som er gået fra hinanden... 

Men siden i træner i hvert jeres center kan du bruge den undskyldning.

Jeg ville ikke selv udsætte hverken mig eller en evt. partner for det. 

Der kan nemt opstå en uligevægt... skal h*n så også bestemme hvad du spiser og hvor meget? og har man en off dag.. hvordan vil h*n reagerer? 

Så mit råd.. don't do it og brug pengene på en du ikke deler liv med.

Det er også det jeg føler mest for også kan vi måske træne sammen senere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
TBD

Min mand har også været personlig træner / fitnessinstruktør og er boksetræner ... og han skal under ingen omstændigheder træne mig  ... det duer bare ikke :D

"Kom så... to til!"

"FUCK DIG"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Klassikern

Hmm nej ikke personlig træner.. Jeg vil ikke have noget imod at træne MED min partner, men ikke blive kommanderet af, det skal være ligevægtig motivation, så man også er sammen om det. 

Spørg om han kan give en gratis time så I kan prøve det, måske er han faktisk sød og god til det.

Og hvad nu hvis I en dag slår op, eller er uvenner eller noget, ej så hellere finde en anden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mismeddeblåøjne

Hvem skulle jeg så brokke mig til om aften om hvor ond og dåååm min træner er, og at han sikkert hader mig og nyder at se mig lide?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
TBD

"Bare to mere! Kom nuuuuu!!"

"Vil du have sex i aften?"

"and we are done.. lets hit the shower"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PerlePlet

Han kunne faktisk godt være virkelig god og jeg ved at han gør det ordentligt, og som han siger så ved jeg jo ikke om de andre måske ikke er lige så grundige som han er

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sansera

Han kunne faktisk godt være virkelig god og jeg ved at han gør det ordentligt, og som han siger så ved jeg jo ikke om de andre måske ikke er lige så grundige som han er

Det der med grundig ikke ... Jeg ville bare sikrer mig, at han kunne holde op med at være grundig, når i er sammen bare som kærester. Ellers ville jeg personligt heller have en sød kæreste og en mindre grundig personlig træner.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...