Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

tovetomat

gyserfilm

Recommended Posts

Chakiya

Tråden er lidt forvirrende for en newbie, men jeg forsøger ;-)

Det går egentlig bare ud på at vi er nogle stykker der mødes (så tit vi kan og ser film).

Det er lidt tilfældigt hvad dagens tema bliver, det afhænger vist af hvem der byder ind, og så dukker dem som nu har lyst til at se film i det tema op (med en masse Chips) og så ser vi film.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nillerdrengen78

Det går egentlig bare ud på at vi er nogle stykker der mødes (så tit vi kan og ser film).

Det er lidt tilfældigt hvad dagens tema bliver, det afhænger vist af hvem der byder ind, og så dukker dem som nu har lyst til at se film i det tema op (med en masse Chips) og så ser vi film.

Ja, og efter de 4 første glas peyote The, så er der ingen der bemærker de polynesiske transvestitter!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BeeingMySelf

Er det samme lokation, som sidst, hvor der var plads til,

hvad ca 7 eller er der mulighed for flere næste gang?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cordelia222

Ja, og efter de 4 første glas peyote The, så er der ingen der bemærker de polynesiske transvestitter!

nej de går bare i et med sofaen nede i hullet... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ChiliConCarne

nej de går bare i et med sofaen nede i hullet... :D

Det er nu også et super sted at bygge rede .... bortset fra afstanden til bordet med chips og øl og dip og banan :-D

Hmmm... jeg må få fat i sådan en "morgenmadpåsengenbakke" til næste gang ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nillerdrengen78

Er det samme lokation, som sidst, hvor der var plads til,

hvad ca 7 eller er der mulighed for flere næste gang?

Sidst var det hos chakiya, men jeg er lige ved at tjekke om vi kan være hos mig.. Der er plads til 5-6 i sofaen, og så har vi ekstra stole og gulvplads efter behov.. Og man må godt rotere i løbet af aftenen!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tovetomat

Hvor i landet taler vi om? *spørger Tomaten, der tager hjem med offentlig transport efter forhåbentlig at være blevet stopfodret med uhyyyyyggelige film*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nillerdrengen78

Hvor i landet taler vi om? *spørger Tomaten, der tager hjem med offentlig transport efter forhåbentlig at være blevet stopfodret med uhyyyyyggelige film*

Skovlunde.. Og der ER plads til at overnatte.. Enten på sofaen, gæsteseng eller luksus udgaven af en dobbelt luftmadras hvor man også sover herre godt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tovetomat

Skovlunde.. Og der ER plads til at overnatte.. Enten på sofaen, gæsteseng eller luksus udgaven af en dobbelt luftmadras hvor man også sover herre godt!

Jeg sover aaaallerbedst hjemme ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
TBD

Det lyder slet ikke som om vi prøver at hverve medlemmer til vores kult, nej nej da :-P

"Freeeash blooood"  :-P 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites