Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

tovetomat

gyserfilm

Recommended Posts

Mismeddeblåøjne

Den må jeg lige se trailer fra i morgen så... Tak :gogo:

Hvis jeg var dig ville jeg springe traileren over, da den afsløre alt for meget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mr_Yolo

Hvis jeg var dig ville jeg springe traileren over, da den afsløre alt for meget.

Det vil jeg give dig ret i. Jeg har lige set traileren(jeg har set filmen), og traileren ødelægger sgu for meget af de fede twist's der er i filmen. Så tomat, hvis du kan, så spring traileren over. Og så er det ellers en kanon film! Den kan varmt anbefales.

Ellers er der "The Hills have Eyes" fra 2006. Den er en blanding af lidt af hvert, med et stort psykologisk gys ind over. Den er, for at sige det mildt, ond, ond og atter ond hele vejen igennem. Fed film!

"The Texas Chainsaw Massacre" fra 2003 er også absolut noget af det ypperligste. 2'eren fra 2006, som så er det der sker FØR det der sker i 1'eren, er lige så fed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tovetomat

Jeg undlader at se traileren så ;-)

Men men: motorsavsmasakre og øvrige splatter er virkeligt virkeligt IKKE uhyggeligt eller noget, jeg betragter som gys ;-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nillerdrengen78

Altså jeg er altid frisk på gys!!! :love:

Jeg kan sagtens tilslutte mig Cabin in the woods, selvom jeg ikke rigtig synes den er uhyggelig..

Ellers nævner jeg lige i flæng:

The Descent

The possession of Michael King

The Conjuring

The Exorcism of Emily Rose

Frailty

Fallen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mr_Yolo

Altså jeg er altid frisk på gys!!! :love:

Jeg kan sagtens tilslutte mig Cabin in the woods, selvom jeg ikke rigtig synes den er uhyggelig..

Ellers nævner jeg lige i flæng:

The Descent

The Conjuring

The Exorcism of Emily Rose

Frailty

Fallen

Vi forsætter listen:

The Uninvited.

The Unborn.

Paranornmal Activity

The Rite.

Insidious 1+2.

The Ring 1+2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nillerdrengen78

Vi forsætter listen:

The Uninvited.

The Unborn.

Paranornmal Activity

The Rite.

Insidious 1+2.

The Ring 1+2

Jeg må faktisk indrømme at jeg var lidt skuffet over insidious og the rite.. Jeg har ikke set de 2 første, men det kan jeg fornemme at jeg heller må få gjort og The Ring er både-og i min verden.. Nogle rammer den, andre ikke.. Jeg synes ikke den var så vild, men Japanerne kan stadig noget med at gøre ting "disturbing".. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tovetomat

Der var lidt, jeg ikke havde set endnu.. ;

The Descent

The Conjuring

Frailty

The Unborn.

The Rite.

Insidious 1+2.

Og ja, jeg kan ret godt lide de japanske. De kan liiige lidt mere :slem:

Der er visse amr, der ellers virker okay mht at anvende effekter, som ikke er alt for 'slidte', fx the Others og i sin tid da The Ring kom frem...

Men det ses desværre også, at nogle får elendige udfald hen mod slutningen, når man ser dét, som filmen har bygget op til, at man skal være skræmt over.

Fx Mamma og Drag me to Hell..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mr_Yolo

Der var lidt, jeg ikke havde set endnu.. ;

The Descent

The Conjuring

Frailty

The Unborn.

The Rite.

Insidious 1+2.

Og ja, jeg kan ret godt lide de japanske. De kan liiige lidt mere :slem:

Der er visse amr, der ellers virker okay mht at anvende effekter, som ikke er alt for 'slidte', fx the Others og i sin tid da The Ring kom frem...

Men det ses desværre også, at nogle får elendige udfald hen mod slutningen, når man ser dét, som filmen har bygget op til, at man skal være skræmt over.

Fx Mamma og Drag me to Hell..

"The Others" er hamrende godt sat sammen. Plottet nærmer sig "Den 6. Sans", men heldigvis er historien så meget anderledes.

Så er der min all time favorit, "The Blair Witch Project".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tovetomat

Blair witch har jeg aldrig set til ende.. Faldt jeg mon i søvn?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites