Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

lonaeeh

Terminstråd for de kommende Juli-mødre 2015

Recommended Posts

Arti

Første gang fortalte jeg det til min chef da jeg var 7-8 uger henne fordi jeg simpelthen var så træt at jeg nærmest faldt i søvn i pauserne på arbejde og virkelig havde svært ved at hænge sammen. Jeg synes også det var (og er) svært at holde hemmeligt, men jeg ved at jeg er typer der helst ikke vil have folks medfølelse hvis det nu skulle gå galt, så derfor kan jeg godt holde mig fra at fortælle det. Jeg er dog rigtig glad for at kunne være herinde og snakke lidt om det, følge med i hvordan det går for andre der er nogenlunde lige så langt som jeg er og lufte frustrationer og stille spørgsmål.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Biedronka

Hej med jer :)

Er dobbeltprofil, og er derfor temmelig hemmelig i nedenstående - synes stadig, at det er meget tidligt og alt det der, men altså... Og vil gerne selv styre, hvornår folk får det at vide. Er dog kommet til at fortælle det til en enkelt veninde, da jeg egentlig synes, at det er lidt uvirkeligt med de der to streger.

Tog en test igen her i morges bare lige for at være sikker. Der er stadig to af dem - endda endnu mere tydelige end i går :)

Er angiveligt 5+1 i dag.

Navn: Biedronka
Mand: Ja
Bor: Sjælland
Fødested: Aner det ikke
Prøvet siden: tog sidste p-pille medio maj
Testet positiv: 23.11.2014
Termin: ultimo juli

Andre børn?: Nope

Vide kønnet?: Aner det ikke - det vil vi sikkert gerne
NF-scanning:
MD-scanning:
Andre scanninger:
1. læge besøg: 04.12.2014

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Corteforte

Ehmmmmm wauh.....

Tror gerne jeg vil vaere med her, jeg tog egenligt en test for at fremkalde mens og ehm den blev positiv inden for 45 sec. Altsaa vi vil saa gerne have barn no.2 men det er gaet noget hurtigere end sidst.

Navn: Ms_noer

Alder: 32

Beskæftigelse: Afdelingsleder

Mands alder: 32

Mands beskæftigelse: Butikschef

Bor: London

Fødested: Ikke fast sat endnu

Prøvet siden: 1 Oct. 2014

Testet positiv: 23 Nov. 2014

Termin: omkring d. 31 Juli 2015

Andre børn: Sophie fra 1 Oct. 2012

Vide kønnet?: ja det tror jeg

NF-scanning:

MD-scanning:

Andre scanninger:

1. læge besøg:

Andet:

Hvor hyggeligt! Vi var også sammen i september 2012-tråden (der hed jeg bare noget andet). :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ms_noer

Hvor hyggeligt! Vi var også sammen i september 2012-tråden (der hed jeg bare noget andet). :)

Ej hvor hyggeligt.... synes stadig det er meget uvirkeligt, men er hellere ikke til at skyde igennem for hold nu op det er fantastisk at vaere foraeldre <3

Hvornaar regner I med at dele det med Storesoester/bror?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Biedronka

Hvornår startede jeres træthed og/eller kvalme?

Eneste bivirkninger her indtil videre er ømme brystet og en kæmpe trang til at tisse hele tiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
OSA

Eneste bivirkninger her indtil videre er ømme brystet og en kæmpe trang til at tisse hele tiden.

Jeg har kun haft småkvalme og ømme bryster, men nu hvor jeg er 7+2 skal jeg love for kvalmen er kommet. Har været hjemme fra arbejde i dag.. Vågnede kl. 3.30 med mega kvalme og har haft det lige siden. Træt har jeg nærmest været fra jeg testede positiv, kan sove hele tiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Biedronka

Nej, hvor herligt (på den sarkastiske måde) :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Corteforte

Jeg har lige bestilt tid til NF den 6/1 - gider du rettte i startindlægget loonaeh? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arti

Min kvalme startede før jeg testede så mok omkring 4+0, den er ikke så slemt, men til gengæld er den rimelig konstant. Sidste graviditet var jeg meget træt næsten lige efter jeg testede så det har nok været omkring 6+0, men denne gang synes jeg ikke er jeg mere træt end jeg plejer. Det skyldes måske også at jeg ikke rigtig kan være mere træt for vi har jo en bette der kræver opmærksomhed uanset om mor har sovet særlig meget eller ej :D

Jeg skal til sygeplejersken hos vores læge i morgen og have taget graviditetstest + en lille snak (hvis jeg husker rigtigt). Jeg havde faktisk håbet at jeg bare kunne springe det over og så få en tid hos lægen, men det gør de åbenbart ikke der hvor jeg går. Sidst kom vi ret sent til læge som jeg husker det, så det gælder nok også denne gang, men det går nok også. Heldigvis går kæresten snart hjemme på barsel så det er ikke noget problem at finde en tid hvor han kan tage med til læge (det bliver på en eller anden måde noget mere virkeligt når man først har fået lavet vandrejournal).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Biedronka

Skal/bør manden tage med til første lægeaftale (ej, hvor føler jeg mig blank over overhovedet at stille det spørgsmål :genert:)?

Jeg kunne ikke lige få det til at gå op i en højere enhed med mit job, mandens job og en ledig tid hos lægen. Desværre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites