Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

lonaeeh

Terminstråd for de kommende Juli-mødre 2015

Recommended Posts

Corteforte

Hvor lyder det bare øv, Corteforte. Er det en blanding af influenza og pga. graviditeten? Håber du snarest får det bedre :)

Jeg tror ikke at det er graviditeten - det håber jeg i hvert fald ikke, for vores 2-årige havde det tidligere på ugen. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lonaeeh

Jeg tror ikke at det er graviditeten - det håber jeg i hvert fald ikke, for vores 2-årige havde det tidligere på ugen. :D

Okay, "altid" noget hvis man kan sige det sådan... Men alligevel en ret træls start på weekenden! :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LandQ

Tillykke :-) har ventet på at der blev oprettet en julitråd :jule:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arti

Navn: Arti
Alder: 33
Beskæftigelse:
Mands alder: 32
Mands beskæftigelse:
Bor: Østjylland
Fødested: Skejby regner jeg med
Prøvet siden: Vi har ikke brugt prævention siden vores dreng blev født, men jeg har også kun haft menstruation 2 gange siden.
Testet positiv: 19. 11
Termin: omkring 24.07
Andre børn: dreng forår 2014
Vide kønnet?: Jeps
NF-scanning:
MD-scanning:
Andre scanninger:
1. læge besøg:
Andet: Jeg har ikke engang fået ringet til lægen endnu, så jeg ved ikke hvornår vores lægetid ligger, men sidste gang var det først i 9.-10. uge så vidt jeg husker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arti

Hov for øvrigt så er jeg undercover det første stykke tid da jeg kender en del herinde IRL og ikke lige er klar til at melde ud til dem endnu. Jeg tror dog ikke de holder til i dette forum så det er ikke sådan at jeg tænker at jeg ikke rigtig kan skrive noget her, men jeg har oprette en dobbeltprofil og er nok lidt tilbageholdende med meget personlig information.

Jeg glæder mig rigtig meget til at have nogen at dele tankerne med og glæden ved at være gravid når nu jeg ikke lige tænker at vi fortæller det vidt og bredt endnu. Det eneste der lidt spænder ben for den vilde glæde er at jeg har det lidt dårligt over for min arbejdsgiver. Jeg er lige begyndt igen for 2 uger siden, og selvom jeg ikke har sådan en job hvor det tager lang tid at oplære en ny så har jeg det lidt mærkeligt med snart at skulle melde ud at jeg altså er gravid igen allerede. (Altså jeg er sikker på at min chef og mine kolleger bare bliver glade på mine vegne og at der slet ikke er noget problem med det, men alligevel).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
OSA

Jeg vil meget gerne være med

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Arti

Jeg kommer også her ind, har termin i midten af juli. Lige nu er jeg bare lagt ned af feber, diarre, kvalme x 1000, svimmelhed, hovedpine og ondt i leddene. Mega festligt!

Åhh jeg hader bare at have kvalme og diarre (altså hovedpine er også trælst men det kan jeg som regel tage noget imod, men kvalme der er bare ikke rigtig noget at gøre). God bedring :ae:

Har I andre egentlig graviditetssymptomer? Her har jeg en lille smule kvalme, men ellers mærker jeg ikke rigtig noget til graviditeten endnu (eller altså jeg er også træt, men det skyldes nok mere at jeg har svært ved at sove for tiden og jo så har en bette en der vågner tidligt).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lonaeeh

Hov for øvrigt så er jeg undercover det første stykke tid da jeg kender en del herinde IRL og ikke lige er klar til at melde ud til dem endnu. Jeg tror dog ikke de holder til i dette forum så det er ikke sådan at jeg tænker at jeg ikke rigtig kan skrive noget her, men jeg har oprette en dobbeltprofil og er nok lidt tilbageholdende med meget personlig information.

Jeg glæder mig rigtig meget til at have nogen at dele tankerne med og glæden ved at være gravid når nu jeg ikke lige tænker at vi fortæller det vidt og bredt endnu. Det eneste der lidt spænder ben for den vilde glæde er at jeg har det lidt dårligt over for min arbejdsgiver. Jeg er lige begyndt igen for 2 uger siden, og selvom jeg ikke har sådan en job hvor det tager lang tid at oplære en ny så har jeg det lidt mærkeligt med snart at skulle melde ud at jeg altså er gravid igen allerede. (Altså jeg er sikker på at min chef og mine kolleger bare bliver glade på mine vegne og at der slet ikke er noget problem med det, men alligevel).

Velkommen til Arti :) Kan sagtens forstå vedrørende dobbeltprofil , du er bare undercover så længe du lyster. Sætte dine oplysninger ind i startindlægget når jeg kommer til en computer senere :-D. Vedrørende dit job kan jeg sagtens forstå dine tanker. Jeg står lidt i det samme men er fordi jeg er kontorelev og officielt færdig midt i august 15. Jeg ved de er super interesseret i at beholde mig da vi får rygende travlt og nye kunder.. Så det at jeg går på barsel sidst juni og nok har brugt alt mit ferie før det, er nok ikke populært! Men jeg tænker lidt, at sådan er det bare.. Er jo heldigvis en naturlig ting at få børn, og dem skal man have mens det er muligt :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lonaeeh

Jeg vil meget gerne være med

Navn: OSA

Alder: 28

Beskæftigelse: Socialpædagog

Mands alder: 33

Mands beskæftigelse: Konsulent

Bor: Østjylland

Fødested: Horsens

Prøvet siden: Oktober 2014

Testet positiv: 29/10-14

Termin: 11/7-15

Andre børn: Dreng fra oktober 2012

Vide kønnet?: Tror ikke vi vil vide det..

NF-scanning:

MD-scanning:

Andre scanninger: Tidlig scanning den 25/11, hvor jeg er 7+3.

1. læge besøg: 11/12

Andet:

Velkommen til OSA. Jeg sætter dig ind i startindlægget når jeg kommer til en computer.. Spændende vi har samme fødested selvom vi nok næppe ender der samme dag :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lonaeeh

Åhh jeg hader bare at have kvalme og diarre (altså hovedpine er også trælst men det kan jeg som regel tage noget imod, men kvalme der er bare ikke rigtig noget at gøre). God bedring :ae:

Har I andre egentlig graviditetssymptomer? Her har jeg en lille smule kvalme, men ellers mærker jeg ikke rigtig noget til graviditeten endnu (eller altså jeg er også træt, men det skyldes nok mere at jeg har svært ved at sove for tiden og jo så har en bette en der vågner tidligt).

Af graviditetssymptomer døjer jeg både med ligamentsmerter, og lidt kvalme samt halsbrand on/off. Jeg synes det er "betryggende" at jeg kan mærke der er noget i gærde, tror jeg vil blive helt nervøs hvis jeg slet intet kunne mærke. Nu ved jeg i det mindste at den lille spire forhåbentlig bygger hule derinde.. Og det er derfor jeg har det sådan :)

Skal i til nogle tidlige scanninger? Vi bestilte tid igår til den 10.12. Jeg synes der er super lang tid til må jeg indrømme, men er det som passer bedst med arbejdet. Regner med at hvis alt ser fint ud der, at vi så fortæller det til familien inden jul. Vi er nemlig værter i år, og kan mærke jeg måske får behov for lidt ekstra hjælp hvis jeg døjer med diverse graviditetssymptomer til den tid.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites