Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Nullebrylle

Kender i denne kunstner, og er den skilling værd?

Recommended Posts

Nullebrylle

Kender i kunstneren og er den noget værd?

Jeg fik den af min mor dengang jeg flyttede hjemmefra, min mor fik den af sin nabo (en ældre dame)

Min mor siger hun fik den i starten af 1990 erne eller kan også være senere

Vil gerne vide mere om den, og håber i kan være mig behjælpelig

Der står nr 47 bagved maleriet

Kan ikke tyde kunstnerens navn eller autograf, så hjælp gerne

Her er lidt billeder

Glæder mig til at læse jeres svar

post-167878-0-58328900-1416307402_thumb.

post-167878-0-07437000-1416307423_thumb.

post-167878-0-51964800-1416307437_thumb.

post-167878-0-22292700-1416307482_thumb.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy

Jeg får det til J. Hansen. Det er et udbredt navn. Måske kan du sammenligne stilen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nullebrylle

Jeg får det til J. Hansen. Det er et udbredt navn. Måske kan du sammenligne stilen.

Hej mgy, tak for svar, hvordan finder jeg kunstneren på nettet og hvordan kan jeg sammenligne malerier? Har du et link ville jeg blive meget glad :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy

Hej mgy, tak for svar, hvordan finder jeg kunstneren på nettet og hvordan kan jeg sammenligne malerier? Har du et link ville jeg blive meget glad :-)

Det er svært. Anerkendte kunstnere er registreret i Weilbachs Kunstnerleksikon. Barren for at komme med synes at være høj. Jeg har ikke fundet noget indlysende match ved at bruge Googles billedsøgning på det navn + kunstmaler. Men det er nok vejen. Der er altid risiko for, at jeg har opfattet navnet forkert. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nullebrylle

Det er svært. Anerkendte kunstnere er registreret i Weilbachs Kunstnerleksikon. Barren for at komme med synes at være høj. Jeg har ikke fundet noget indlysende match ved at bruge Googles billedsøgning på det navn + kunstmaler. Men det er nok vejen. Der er altid risiko for, at jeg har opfattet navnet forkert.

Tak mgy, du har forsøgt så godt du kunne og det er jeg glad for :-)

God dag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites