Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

missgilda

Rejsen mod min præ-graviditetskrop

Recommended Posts

missgilda

Hvordan går det hos jer og med William?

:kys:

Tak fordi du spørger Bøtte:kys: 

Det går overraskende godt med William. Vi var til tjek hos dyrlægen i går, og hun startede med at sige, at hun ikke havde regnet med at se os, da han blodprøve-tal var så dårlige, at han ikke burde være i live nu. Men det er han og han er væsentligt friskere end sidst var ude hos dem:glad: Så nu er han sat på nyre-hjerte-lever-kost, og så skal han tjekkes igen (med blodprøve) om 14 dage, hvis han klarer den så længe. Det er jeg dog næsten sikker på at han gør, det SKAL han!! 

Jeg eg startede job igen i mandags, nøj hvor er det hårdt og lige pt magter jeg slet ikke at elever starter på mandag. De to store børn har været på ferie hos farmor og farfar fra tirsdag aften og til i dag, det har været skønt at kunne koncentrere sig lidt mere om jobbet og ikke mindst om den lille,han har nydt godt af at have mor og fars uddelte opmærksomhed:blushing:

Men det er nu også dejligt at de er hjemme igen, det var en rigtig rar følelse at putte dem her til aftens:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
missgilda

Jeg har både løbet, svømmet og cyklet de sidste par dage:banan: Men jeg taber mig ikke, det er faktisk rigtig trælst:angry: Overvejer lige pt hvad næste træk skal værre i forhold til at få smidt de der åndsvagt 7-8 kg som jeg gerne vil af med:gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
missgilda

:whine::whine::whine:  I dag har vi måtte sige farvel til vores elskede hund, han kunne ikke mere og det var det eneste rigtige at gøre, men nøj hvor er jeg altså trist:whine:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
missgilda

Hvis jeg skal se på den sidste uges tid i forhold til sundhed, så er det jo egentlig gået ret godt:banan: 

torsdag og og søndag har jeg cyklet og løbet ret efter hinanden, så nu er jeg vist ved at være klar til på søndag:gogo: I går startede jeg dagen med at cykle 28 km og løbe 5,5 km. Jeg sluttede dagen med 1000 m svømning, og ser man sådan på det, burde jeg virkelig tabe mig, men det gør jeg ikke:boo:  Tværtimod faktisk:tie:

I går gik jeg derfor i gang med at tælle kalorier igen, noget jeg hader og egentlig havde lovet mig selv at jeg ikke skulle igen, for jeg var helt sikker på, at jeg havde styr på hvor mange kalorier jeg nogenlunde hælder i hovedet. Må dog nok konstatere, at jeg vist lykkeligt har glemt hvor "lidt" 1500 kcal er, og det er vist godt at jeg lige får fokus på det område igen. 

Jeg skiftevis prøver at fortælle mig selv, at det er okay at jeg er lidt chuppy, jeg har jo også født tre børn, til så at blive voldsomt træt af mit spejlbillede og være villig til hvad som helst, hvis bare dellen midt på maven vil forsvinde. Når jeg ser på min mors facon som hun har set ud de sidste 20-15 år, så kan jeg jo godt se hvor jeg er på vej hen, og det vil jeg IKKE. I min familie får man nemlig en ordentlig vom, når man bliver overvægtig og det er på ingen måde kønt:boo:

Mit mål i første omgang er at komme ned på 67 kg og dermed få et bmi der er normalt:gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
missgilda

Årh Gilda :ae: Er ked af det ikke gik længere ned William :trist:

Hvordan tager børnene det? 

Tak:kys:  Jakob er helt knust, nøj hvor var det hårdt da vi begravede ham og Jakob lagde sin tegning og blomster ned til ham, manden og jeg stortudede sammen med ham:whine: Sofia reagerer med lidt usikkerhed og fjollede spørgsmål, men tænker at det jo nok er en normal reaktion for den alder. Laurits blev helt vildt glad da han så ham inden vi lagde ham i graven, men forstår jo ellers ikke noget. Jeg synes stadig jeg kan høre ham, og åbner stadig hoveddøren med den der følelse af at blive budt velkommen-hjem lige indtil jeg husker at han jo ikke står lige på den anden side:whine:

Det kommer vist lige til at tage noget tid før vi har vænnet os til den "tomhed" han har efterladt:boo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
missgilda

I går gennemførte jeg knuthenborg triatlonen :banan: Det tog mig 1 time og 42 min for 750 m svømning, 20 km cykling og 5 km løb. Det var en super sjov og fed oplevelse, og jeg skal da helt sikkert være med igen næste år:gogo:

I går fik jeg også tilmeldt mig til Femina mini-tri den 5/9, så nu er der ingen undskyldning for ikke at blive ved med at træne:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dublin-mudslide

Du er SÅ sej:banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
missgilda

Nå men altså, jeg synes virkelig den her nye debat er vildt træls at skrive på og så har vores internet virkede som vinden blæste (endda helt bogstaveligt :lol:) den sidste måneds tid. Nu skulle det sidste dog gerne være fortid, og vi har overgivet os til TDC :lol: 

Sundhedsmæssigt går dets nogenlunde, men jeg kunne virkelig godt trænge til en opstramning, så jeg kan komme af med med det der trælse fedtlag der sidder uden på mine muskler, som jeg faktisk mener at kunne ane derinde et sted ;) 

Det har været mega-hårdt at starte på job igen efter ferien :boo: Jeg har ikke ret meget forberedelse i forhold til undervisning i år, så jeg er pt maks presset på jobbet. Jeg håber dog at der snart kommer lidt luft, ellers bliver det godt nok et langt efterår :tie: 

Jeg er desværre rigtig dårlig til at holde fast i de sunde vaner, når jeg er presset. Jeg falder lynhurtigt i kage/sukkerfælden og så dropper jeg al træning og hænger i sofaen om aftenen i stedet for at få rørt mig. 

Summa summarum er at jeg endnu en gang skal tabe et par kilo, som jeg har smidt en gang før , men jeg er topmotiveret lige pt, så mon ikke det går ;)  På ørdag gå tur en til Kbh hvor jeg skal deltage i Feminas mini-tri, det skal nok blive meget hyggeligt :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites