Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Spasserinde

Hvad er det mest ubehagelige, du har oplevet på debatten?

Recommended Posts

POCKETKITTEN

Jeg fik engang et rødt kort, hvor der stod, at jeg lignede sådan en plastiklolitadukke, efter jeg havde flashet i en billedtråd.

Det var vist ikke på den gode måde.

Ellers ikke så meget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Succubus

Jo jo. Det er nogle år siden nu, men for et par mdr siden fik jeg en PB fra ham (under nyt navn). Han ville bare lige høre, om jeg kunne huske ham.

Jeg... Nej, det har jeg slet ikke ord til at forklare...

Hvor modbydeligt at han så kontakter dig igen for at høre om du kunne huske ham. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Spasserinde

Jo jo. Det er nogle år siden nu, men for et par mdr siden fik jeg en PB fra ham (under nyt navn). Han ville bare lige høre, om jeg kunne huske ham.

Jeg... Nej, det har jeg slet ikke ord til at forklare...

Virkeligt?

Kan det have været samme person som ham, der skrev til Pandora? Det virker som noget af samme skuffe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mr_Yolo
Rikke sagde den 16 Nov 2014 - 22:30:

Dengang kaldte han sig LegionærNicklas, eller noget i den retning.

Han var BIMLENDE gal.

Nåååh! Det er jo Nicklas Denhus. Han har været en del her på debatten. Jeg blev også truet på livet af den idiot. Det er selvfølgelig LANGT fra så slemt, som den omgang psykopatiske lort han skrev til dig. Han hærger overalt på alle de debatter, som han falder over. Prøv en gang, at Google Nicklas Denhus. Han er syg i roen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Karkluden

Jeg var ikke sådan vanvittigt imponeret, da en dude herindefra skrev til mig på Facebook - dagen efter han havde lavet en tråd om, hvordan han stalkede et par kvinder.. :lol: 

Der fik jeg lukket min facebook godt og grundigt, skiftede navn herinde, slettede min gamle profil osv osv. Han var nu sikkert helt uskadeligt, men jeg fik nok et lille wakeup-call omkring internet osv. 

Ellers har jeg også været så festligt udsat for dødstrusler af hende, der har hærget i især MSS et par gange.. 

Eller da en fast debattør i MSS kaldte mig en lang svada af grimme ting i en PB (og agerede megasukkersødt i tråden..), fordi jeg var uenig med hende. Det var faktisk ubehageligt. 

Men det er jo ingenting ift. mange andre.. Eller ift til de to øverste ting. Hende den sidste dame er vist bare en sølle, lidt ensom dame.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Karkluden

En psykopat glædede sig engang over, at mine to første børn døde - for så slap de da for mit seksuelle misbrug af dem...

EJ?! Hvor er det klamt og ulækkert. Jeg føler mig helt flov over mine bud på noget ubehageligt nu.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fattigrøven

Da Keller erklærede, at han havde fundet sig et andet arbejde og ville forlade Jubii. Det var godt nok angstprovokerende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Blah Blah

Virkeligt?

Kan det have været samme person som ham, der skrev til Pandora? Det virker som noget af samme skuffe.

Jeg synes nu nok, Rikkes psykopat er i en klasse helt for sig selv  :o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gerbilwoman

Da jeg blev udsat for et voldtægtsforsøg, lavede jeg en tråd om det herinde. Jeg var 18 år og havde brug for råd - jeg ville ikke snakke med venner eller familie om det.

Det backfirede da totalt. Der var ingen grænser for, hvad voksne mennesker, følte de var berettigede til at skrive. Overfaldet var tydeligvis min egen skyld, og jeg husker især en der skrev, at hvis jeg var hendes datter, ville hun være vildt flov.

Den gjorde ondt.

:o  :o Hvor kan folk dog være modbydelige, det er ALDRIG ens egen skyld, sådan noget!! :angry:

Stor krammer til dig :ae:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gerbilwoman

Det var meget ubehageligt da jeg skrev i Upassende-tråden for nylig om en bekendt der havde kaldt min afdøde for tidligt fødte søn for en alien, og en anden bruger herinde så valgte at bruge mit indlæg som afsæt for en længere debat om at man ikke må kalde babyer andet end søde og nuttede :(

Fair nok man har den mening men så lav dog en ny tråd om det istedet for at gnide mere salt i såret :rulle: Brugeren røg på ignore øjeblikkeligt og jeg har ikke fortrudt det ét sekund.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...