Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Spasserinde

Hvad er det mest ubehagelige, du har oplevet på debatten?

Recommended Posts

froschficker

Det er fordi du er pæn. Det er der nogle mennesker der ikke kan klare. 

Mjah, det kan sagtens være, men det er nu mange år siden, at jeg har flashet herinde. Det er vel nærmest en 7-8 år siden, men den pågældende debattør var vist også på Debatten dengang. Det var virkelig ynkeligt at sende mig sådan en besked.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kaffe

Det var ret ubehageligt, da jeg fandt ud af, at nogle debattører åbenbart skrev grimme ting om mig på hinandens vægge, hvor alle kunne læse det og deltage. Jeg opdagede det jo så og var faktisk ret rystet, fordi jeg vitterlig ikke troede, at sådan noget foregik.

På et tidspunkt kom jeg ofte galt afsted. Også når jeg skrev det samme som andre. Det kulminerede, da jeg var enig i et indlæg og derfor erklærede mig enig - med en uddybning, men fik responsen 'Jeg gider ikke diskutere med dig'. Det føltes ubehageligt, fordi jeg godt kunne se, at jeg ikke kunne gøre noget. Når det kommer derud, skal man holde en pause.

Selvfølgelig er det småting i forhold til trusler osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Køligt

Jeg synes egentlig tråden med Maggie Daytons død var ubehagelig. En debatør som vi var flere, der har skrevet med, og som viste sig, at være det pure opspind. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bob.

Jeg synes egentlig tråden med Maggie Daytons død var ubehagelig. En debatør som vi var flere, der har skrevet med, og som viste sig, at være det pure opspind. 

Nu er jeg ret ny herinde, så har ikke oplevet så meget.. Men faldt over den tråd med Maggie Dayton gennem "klassikertråden". Jeg har læst hele tråden og også en anden tråd som personen bag startede for at sige undskyld (Maggie Dayton er væk).

Det jeg umiddelbart fik ud af det var at der skjulte sig en ensom pige bag figuren Maggie, som opdigtede denne karakter for at få lidt opmærksomhed/kontakt til andre mennesker. Det greb så åbenbart om sig og hun valgte at "afrunde" figuren, ved at skrive at Maggie var død. Det har givetvis været ubehageligt for alle dem der har "kendt" hende, MEN..

Profilen opretter så en anden tråd, hvor hun (i mine øjne) forklarer hvem hun er og hvad der har drevet hende til at oprette denne "Maggie"-profil. Jeg kan selvfølgelig ikke vide det, men jeg oplevede dette indlæg som værende oprigtigt og kommende fra den ægte person bag tastaturet. Herefter følger 232 indlæg, hvor pigen bliver HAGLET ned! En relativt lille gruppe mennesker SVINER hende og gør nar af hendes undskyldende/forklarende indlæg gennem 232!!! indlæg, hvilket jo nok ikke har hjulpet på hendes ensomhed/ulykkelighed (hvad jeg oprigtigt tror hun var). 

DET var ubehageligt..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kunneikkeslette

Jeg tror, det må være, da Dimilito (kan ærligt talt ikke huske, hvordan han stavede det) havde set mig ude i virkeligheden på mit daværende arbejde, og efterfølgende skrev, at han havde set mig bag baren, men at "jeg ikke skulle være bange, han gjorde mig ikke noget".

Altså, der skete jo ikke noget, og et eller andet sted var det ikke slemt - men det føltes lige i øjeblikket ret ubehageligt.

Og så har jeg prøvet at blive genstand for en tråd på Uriasposten. Det var pludselig ret personligt, og det var ubehageligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rapfisk

Det var ret ubehageligt, da jeg fandt ud af, at nogle debattører åbenbart skrev grimme ting om mig på hinandens vægge, hvor alle kunne læse det og deltage. Jeg opdagede det jo så og var faktisk ret rystet, fordi jeg vitterlig ikke troede, at sådan noget foregik.

På et tidspunkt kom jeg ofte galt afsted. Også når jeg skrev det samme som andre. Det kulminerede, da jeg var enig i et indlæg og derfor erklærede mig enig - med en uddybning, men fik responsen 'Jeg gider ikke diskutere med dig'. Det føltes ubehageligt, fordi jeg godt kunne se, at jeg ikke kunne gøre noget. Når det kommer derud, skal man holde en pause.

Selvfølgelig er det småting i forhold til trusler osv.

Wtf. :ae:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Togchefen

Det værste jeg har oplevet på debatten, vil jeg ikke engang skrive her, men jeg kan løfte sløret for, at jeg i den grad følte mig udsat. En situation jeg uforvarent selv havde sat mig i ved at spørge til noget, der kunne blive aktuelt for mig og hvor jeg af praktiske årsager var nødt til at løse problemet på en anden måde end øvrige debattører.

Føj den hang længe på mig :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
musel

Altså jeg har ligesom flere andre, set ting jeg har syntes var ubehagelige. Det eneste ubehagelige jeg selv direkte har oplevet, var da en debattør skrev i et indlæg, at hun håbede at jeg aldrig ville få børn (som at jeg ville være en dårlig mor). Det ramte faktisk hårdt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bob.

Jo jo. Det er nogle år siden nu, men for et par mdr siden fik jeg en PB fra ham (under nyt navn). Han ville bare lige høre, om jeg kunne huske ham.

Jeg... Nej, det har jeg slet ikke ord til at forklare...

Nogle mennesker forstår bare ikke at der sidder rigtige mennesker bag skærmen og læser hvad de skriver. Håber du er sluppet af med ham  :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jksa

En psykopat glædede sig engang over, at mine to første børn døde - for så slap de da for mit seksuelle misbrug af dem...

Ej, det er grotesk. Hvad sker der i hovedet på nogle mennesker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...