Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Spasserinde

Hvad er det mest ubehagelige, du har oplevet på debatten?

Recommended Posts

artem666

Det er mit indtryk at man generelt skal passe på med at lave tråde om sit kærlighedsliv, eller mangel på samme. Hvor det nemt kan ende med at blive lovlig personligt og ubehagelige. Hvilket ikke kun gælder mig selv, men også noget jeg ser ved andre.

På den måde er der en del der mere går efter manden end bolden. Dog har jeg aldrig selv prøvet noget der har været rigtigt ubehageligt. Har mere været en underen over hvordan andre ser mig, og hvordan de kan læse alt muligt negativt mellem linjerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pjeps

Har egentlig ikke oplevet ret meget ubehageligt rettet mod mig.

Men jeg skrev meget med en gut herinde, også privat ( og nej ikke noget frækt), men jeg blev ved at have en fornemmelse af at han ikke helt var den han udgav sig som. Så jeg gik i stalkermode og fandt ud af at den han fremstiller sig som, nok var en 20 år yngre udgave, i hvertfald var den 7-8 årige datter lige pludselig blevet 28. Ergo kunne han ikke være de 35 han påstod. Og hvis han i stedet var 55 passede alting meget bedre med de ting han skrev osv, jeg fandt det lidt klamt og sølle og slukkede for kontakten med det samme. Nu fortryder jeg at jeg ikke konfronterede, for det var Avsolut ingen grund til en sådan løgne historie.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nicolait804

Jeg har vist som sådan ikke oplevet noget, der var direkte møntet på mig, så det mest ubehagelige jeg har oplevet på debatten har nok været ormepatten.  :shock:

Dog har jeg oplevet nogle situationer, som jeg ikke syntes var særlig sjove, da de skete, men jeg har lagt det fra mig, og kan ærlig talt ikke huske dem længere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DetSorteCirkus

At blive stalket herinde af en person, der var må have genkendt mig.

Og som jeg har genkendt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Smiling_Goat

Da jeg blev udsat for et voldtægtsforsøg, lavede jeg en tråd om det herinde. Jeg var 18 år og havde brug for råd - jeg ville ikke snakke med venner eller familie om det.

Det backfirede da totalt. Der var ingen grænser for, hvad voksne mennesker, følte de var berettigede til at skrive. Overfaldet var tydeligvis min egen skyld, og jeg husker især en der skrev, at hvis jeg var hendes datter, ville hun være vildt flov.

Den gjorde ondt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sansera

Da jeg blev udsat for et voldtægtsforsøg, lavede jeg en tråd om det herinde. Jeg var 18 år og havde brug for råd - jeg ville ikke snakke med venner eller familie om det.

Det backfirede da totalt. Der var ingen grænser for, hvad voksne mennesker, følte de var berettigede til at skrive. Overfaldet var tydeligvis min egen skyld, og jeg husker især en der skrev, at hvis jeg var hendes datter, ville hun være vildt flov.

Den gjorde ondt.

Det gør mig så vred at læse det der :ae:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rapfisk

Den gjorde ondt.

For pokker, da! :ae:

De værste ting, jeg har oplevet, har heldigvis ikke været rettet mod mig, men har været folk, der har trollet tråde af den slags, eller som har skrevet ubehagelige ting til trådstartere med psykiske sygdomme osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LukkerNu2

Jeg har haft en tidligere profil, som jeg lukkede, efter at jeg havde vendt en problemstilling. Det var egentligt ikke (efter debatten-standarden) super-voldsomt, der blev gået til mig, men jeg syntes sgu det var ubehageligt med de typer, der hager sig fast i én bestemt formulering, og bliver ved med at tæve løs på den, uanset om man senere skriver, det var en overdrivelse eller det bare er en sidedetalje. 

Nu er jeg nok blevet lidt mere voksen og ved hvad man kan forvente herinde, så jeg ville sagtens kunne tage de tæsk i dag. Til gengæld ved jeg så også, at jeg aldrig vil oprette tråde om meget personlige ting herinde, for der er nogen, der altid leder efter noget at punke andre for, og fuldstændigt ignorerer, hvor sårbar TS nogen gange er. "Det er jo en debat!".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mariannaa

Der har været et par selvmordstråde som har været rigtig ubehagelige at være viden til. Og her mener jeg ikke de mange tråde, som mest minder om opmærksomheds hungeren tråde, men tråde hvor det var tydeligt at ts. har været dybt ulykkelig. De har påvirket mig voldsomt.  Heldigvis har der kun været empatiske svar i disse tråde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
samano

Jeg tror noget af det værste jeg har oplevet var en bestemt debattør der blev ved med at sende grønne kort med personlige angreb. Hvorefter jeg så fandt ud af at samme person havde en sviner samtale af mig kørende på deres væg i fuld offentlighed. Det var sgu ikke særlig rart. I dag ville jeg nok være lidt mere ligeglad for sandheden var jeg at personen bare var et ynkeligt og dybt ulykkeligt menneske, som lod det går ud over mig. 

En anden var en tråd hvor jeg sagde jeg ikke kunne forstå hvorfor folk gik så meget op i grammatik og stavefejl, fordi jeg helt ærlig er ret ligeglad så længe jeg forstår hvad personen mener. Det blev så til ret mange personlige angreb og en masse markeringer af mine skriftlig fejl. Det blev især komplet sammen med en anden tråd jeg havde lavet om at jeg synes gymnasiet var for let og at jeg manglede udfordringer. Det gik faktisk total jantelov i den og det var meget tydelig jeg ikke skulle tro jeg var noget når jeg ikke skrev 110 % korrekt grammatisk og tegnsætning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites