Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Spasserinde

Hvad er det mest ubehagelige, du har oplevet på debatten?

Recommended Posts

Spasserinde

Okay, god stemning er selvfølgelig at foretrække :-P  men lige nu kunne jeg godt tænke mig at høre, om folk har oplevet ting på debatten i nogen sammenhæng, der IKKE har været så fede?

Jeg vil undlade at komme med eksempler sådan lige, da jeg egentlig hellere vil høre om folks egne oplevelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Blah Blah

Det mest ubehagelige, jeg har oplevet, var da to forskellige debattører i to forskellige debatter, angreb mig meget direkte på mit forældreskab, som ikke var emnet for diskussionen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Spasserinde

Det mest ubehagelige, jeg har oplevet, var da to forskellige debattører i to forskellige debatter, angreb mig meget direkte på mit forældreskab, som ikke var emnet for diskussionen. 

Det tror jeg godt, jeg kan huske. Det var godt nok også langt over stregen.

Jeg har vist kun set den ene tråd, og jeg har seriøst INGEN idé om hvad tråden handlede om, det eneste jeg kan huske er, at jeg tænkte "wow. Bare wow". Komplet uacceptabelt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Wesretkau

En helt ny debattør som sendte mig den ene svinende PB efter den anden om mit forsvar for mobning og linkede til en tråd hverken pågældende eller jeg deltog i. Meget sært. De blev anmeldt efter det tredje forsøg på at hitte ud af hvad der foregik i hovedet på vedkommende slog fejl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Blah Blah

Det tror jeg godt, jeg kan huske. Det var godt nok også langt over stregen.

Jeg har vist kun set den ene tråd, og jeg har seriøst INGEN idé om hvad tråden handlede om, det eneste jeg kan huske er, at jeg tænkte "wow. Bare wow". Komplet uacceptabelt.

Og jeg blev så flintrende rasende, at jeg fik fyret en hel del af, der var kraftigt i strid med reglementet herinde, så det kostede mig en måneds ferie. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sansera

Jeg synes ikke jeg har oplevet noget virkelig slemt a la det Pandora fx beskriver. Heldigvis.
Jeg ved godt at vi tit diskutere tonen herinde, og det er da også fornuftigt, men igennem de mange år jeg har været her synes jeg mest, at jeg har oplevet støtte og forståelse. 

Jeg har fået et rødt kort der satte spørgsmålstegn ved min værdi som menneske, men altså ... Der var det tydeligt at det var fra en presset debattør, der følte sig under angreb fra alle fronter, så det tog jeg ikke så tungt. Jeg tror måske hun bare fik klikket mig med, da hun gav rødt igennem hele tråden, for jeg som jeg husker det var mit indlæg ret neutralt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Blah Blah

Jeg har fortalt det før - en rødbede, hvor en debattør mente jeg burde hænge mig og i øvrigt ønskede mine børn døde. Det udsprang af en eller anden diskussion om hunde, så vidt jeg husker. Meget voldsomt. Det var før man kunne anmelde røde kort og eftersom det ikke var decideret truende, var der ikke noget jeg kunne gøre ved det. Ud over at offentliggøre det.

Det må man sige, var ret heftigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pityt

Da jeg for et par år siden oprettede en tråd om mit ægteskab/sidespring mm.

Jeg var klar over, at jeg ville høre hårde ord på grund af emnet og fordi jeg var HELT ærlig, men at jeg skulle svines SÅ meget, havde jeg ikke regnet med.

Det gjorde mig ret ked af det, men heldigvis fik jeg også en del ros (for min ærlighed,- IKKE mine handlinger) og mange konstruktive svar, som jeg brugte til at komme videre.

Men DAAAAMN der blev gået over grænsen i den tråd!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sjo

Jeg har oplevet, at der pludselig dukkede en debattør op med mit IRL-navn, som er ret specielt - og da det blev anmeldt, oprettede tåben (som jeg i øvrigt har en ret klar idé om, hvem var) bare en ny profil med mit fornavn stavet baglæns. Dét var ubehageligt, men jeg er aldrig blevet truet eller fået besked på at skyde mig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sansera

Jeg har oplevet, at der pludselig dukkede en debattør op med mit IRL-navn, som er ret specielt - og da det blev anmeldt, oprettede tåben (som jeg i øvrigt har en ret klar idé om, hvem var) bare en ny profil med mit fornavn stavet baglæns. Dét var ubehageligt, men jeg er aldrig blevet truet eller fået besked på at skyde mig selv.

Ej hvor ubehageligt! Det forstår jeg godt du fast grænseoverskridende. Man skal da være lidt skør for at finde på det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites