Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Minionine

Hvordan fandt du debatten?

Recommended Posts

Evapeva

Google. (Eller var det AltaVista? Det var trods alt tilbage i 2004). Jeg søgte i hvert fald efter noget og så blev jeg ledt herind. Oprettede en profil, som alle hadede. Og så skred jeg et par måneder og vendte tilbage med min Betty-profil. Og så gik det galt med tidsforbruget. 

Hvem var du til at starte med? :slem:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Evapeva

Så en henvisning i et WOMAN blad tilbage i 2003, og en dag prøvede jeg at klikke herind....

Samme her. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Angelindisguise

Morsom tråd, jeg gik i 10'klasse (så det må være omk 2000) jeg blev introduceret til jubii skibet - som dengang var direkte linket med debatten.

Som jeg blev ældre, trak debatten mere end skibet. Så vil tro jeg omk 03/04 stykker kom ind i debatten på et mere fast plan :)

Godt nok med en del pauser undervejs.

Mener det var i slut december mdr jeg blev meldt ind.... Dvs jeg er i gang med mit 15 'ende år herinde :gosh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jeg kan huske, jeg fandt debatten, den første gang jeg boede i London. Jeg kiggede rundt på forskellige sider og faldt over debatten. Jeg lavede en profil, som jeg ikke længere kan huske hverken navn eller brugernavn til. Senere lavede jeg endnu en, men det var først i 2005, at jeg lavede denne profil og officielt blev afhængig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...