Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Minionine

Hvordan fandt du debatten?

Recommended Posts

Tiranas

Kom lidt på Skibet en gang i tidernes morgen. Så tilfældigt nogle links til Debatten fra Jubii's forsiden - og voila. Læste lidt med og så oprettede jeg en bruger.

Har været her siden 2003 med en længere pause undervejs. Er noget mere aktiv herinde i anden runde end jeg var i første. Læser dog stadig en del mere, end jeg skriver.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rapfisk

Jeg var aktiv på Netstationen osv. som teenager, men var vokset lidt fra det. Dengang brugte jeg Jubii som søgemaskine, og der så jeg en dag linket til Debatten. Derudover læste jeg også Woman i den tid, og kendte Knirke, som var moderator, lidt privat, så jeg blev hængende (også længere end Woman, Knirke osv.).

Og nu også længere end Keller :8:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tovetomat

Og nu også længere end Keller :8:

Keller er vel ikke væk...??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cornflaky

Jeg var flyttet fra en utro kæreste og søgte andres erfaringer med at komme videre på nettet, og så endte jeg herinde... Det var tilbage i 2007.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
TurtleSpeed

Han har sidste arbejdsdag fredag d.28/11

se: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
wizzze

Jeg googlede et eller andet, og endte inde i Spørge Jørgen, og så blev jeg nysgerrig. Har endnu ikke fundet udgangen :tie:

:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chakiya

Jeg googlede et eller andet, og endte inde i Spørge Jørgen, og så blev jeg nysgerrig. Har endnu ikke fundet udgangen :tie:

:lol:

Ja det er farligt.

Jeg så noget som jeg dengang ikke vidste var en rigtig popcornstråd, men tænkte... hvorfor er folk så sure på hende der Jeanette, hvad er det der sker for hende der Jeanette, hvad er det dog for et sært sted...? Og har heller ikke fundet udgangen endnu.

Har stadig en svaghed for popcornstråde må jeg indrømme :generet:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tiranas

Ja det er farligt.

Jeg så noget som jeg dengang ikke vidste var en rigtig popcornstråd, men tænkte... hvorfor er folk så sure på hende der Jeanette, hvad er det der sker for hende der Jeanette, hvad er det dog for et sært sted...? Og har heller ikke fundet udgangen endnu.

Har stadig en svaghed for popcornstråde må jeg indrømme :generet:

Kan godt huske Jeanette og tråden(e), men kan ikke helt huske, hvorfor der var så meget ballade med hende. Nogen, der gider at genopfriske min hukommelse? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
keller

3 dage til :)

Og jeg blev mere eller mindre smidt herind. Havde tidligere været ansvarlig for at lægge links ind i Jubii (ja alle links blev vurderet og lagt ind manuelt). Havde taget Jubii's søgmotor fra 200 links (da jeg startede i 1995) til over 10.000, men ville prøve noget helt andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
paint

Jeg var inde i en 7-Eleven en sen aften/nat i 2003. Hende der stod og ekspederede havde skruet godt op for musikken og nynnede og sang med på en sang jeg ikke havde hørt før. Jeg fangede dog noget af teksten ” I've always thought that I would love to live by the sea
To travel the world alone and live more simply
” Næste dag googlede jeg tekststumpen, hvilket bragte mig direkte ind på jubii, hvor der var en tråd om netop dén sang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites