Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Nillerdrengen78

Halloween-aften

Recommended Posts

Nillerdrengen78

Så endnu en filmaften uden TBD?

Han HAR slet ikke nogen datter.. Han er bare neurotisk genert, og "datteren" er det aspekt af hans personlighed der belejligt kommer på besøg når han er i risiko for at møde andre mennesker, og som dermed forhindrer ham i at komme ud :P

Hvad tid skal vi være der på fredag Niller?

I skal være der ved 18 tiden.. Så lægger vi ud med mad og film tænker jeg!! :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cordelia222

Han HAR slet ikke nogen datter.. Han er bare neurotisk genert, og "datteren" er det aspekt af hans personlighed der belejligt kommer på besøg når han er i risiko for at møde andre mennesker, og som dermed forhindrer ham i at komme ud :P

I skal være der ved 18 tiden.. Så lægger vi ud med mad og film tænker jeg!! :banan:

Ha ha :lol:

18-tiden er perfekt :) Glæder mig til film og råhygge. Melder lige tilbage, hvis jeg besluttet mig for at tage min pyjamas under armen og sove ude ved jer.

Ved godt udklædning ikke er en del af festen, men kan ikke afvise, at jeg dukker op iført djævlehorn :devil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
TBD

Shit... busted... og sandheden er at jeg hedder Bente, er fra Vejle, 83 år gammel og dobbelt så tung (166 kg) :deer:

og datteren er en kat.. (En af mange... Crazy cat lady from Vejle er min dobbelt profil herinde... )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nillerdrengen78

Ha ha :lol:

18-tiden er perfekt :) Glæder mig til film og råhygge. Melder lige tilbage, hvis jeg besluttet mig for at tage min pyjamas under armen og sove ude ved jer.

Ved godt udklædning ikke er en del af festen, men kan ikke afvise, at jeg dukker op iført djævlehorn :devil:

Super.. Jeg havde faktisk planer om at skrabe et freddy krueger kostume sammen, men jeg kan godt se at tiden ikke er til det.. Og jeg kan slet ikke nå at sminke det op efter arbejde.. Det er et halv-dags projekt.. Så det må blive en anden god gang..

Jeg regner med at holde gyseraften i studiet her i Odense... det eneste krav for at deltage er man lige går en tur i kælderen efter kolde drikkevarer :devil:

attachicon.gifdebat.jpg

Fedt!! I fyrer den bare af :banan:

Shit... busted... og sandheden er at jeg hedder Bente, er fra Vejle, 83 år gammel og dobbelt så tung (166 kg) :deer:

og datteren er en kat.. (En af mange... Crazy cat lady from Vejle er min dobbelt profil herinde... )

:guble: This explains a lot... :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mulan

Jamen jeg regner stærkt med at komme også - og vil rigtig gerne benytte mig af samme tilbud som Chak :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nillerdrengen78

Jamen jeg regner stærkt med at komme også - og vil rigtig gerne benytte mig af samme tilbud som Chak :)

Woohoo!!! Du er hermed på listen!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ChiliConCarne

Jeg prøver at få det på plads, når jeg er tilbage på Djævleøen :devil:

:gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cordelia222

Tager du transvistitten med? :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nillerdrengen78

Tager du transvistitten med? :lol:

Det kan være han stadig er i polynesien :gruble: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cordelia222

Det kan være han stadig er i polynesien :gruble:

Ak ja. Det kan være så bøvlet med alle de indrejsetilladelser...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites