Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Nillerdrengen78

Halloween-aften

Recommended Posts

Nillerdrengen78

Så er det Halloween tid i Jubiis Episke filmklub med ekstra win, for folk med et naturligt højt level af awesomeness..

Vi har jo delvist lagt op til at arrangementet er baseret på Halloween filmene.. Men jeg synes lige vi skal tage nogle input..

Er folk med på at vi bare går amok med Michael Myers, eller er der andre film vi også gerne vil have med, så det ikke bliver x-antal af de samme film i rap?

Der er jo mange halloween film, og flere remakes imellem.. 

Så for lige at opsummere:

Vi holder film aften på fredag (d.31 okt) Temaet er halloween..

Vi bestiller mad udefra.

Der er mulighed for overnatning hvis man har lyst.

Alle deltagende tager slik/chips med efter behov. Evt. sodavand.. Vi har noget sodavand, men ikke ubegrænsede mængder.

Jeg vil gerne vide hvor mange der ca. kommer

Jeg vil gerne vide om der er stemning for at vi bare _pløjer_ halloween film igennem, eller om vi også skal have andre gyserfilm ind over? Og hvis det er noget folk ønsker, så må i meget gerne også foreslå de film vi skal se..

Og bliver vi maks 6 personer, så er 3d film også en mulighed... Medmindre folk selv har briller til Sharp fjernsyn, så kan vi godt udvide, men jeg har kun 6 par selv.

Pt. deltager:

Nillerdrengen78

AngelinDisguise

Cordelia222

Spjaerten

Chakiya

Mulan

ChiliConCarne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cordelia222

Jeg vil gerne med :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
TBD

For at gøre det ekstra skræmmende syntes jeg i skulle køre en twighlight marthon.. Talk about scary sh*t.

Har min datter så... buh.. <_<  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nillerdrengen78

Jeg er på som sagt og regner med at trille hjem i min egen seng når vi engang er done / jeg ikke kan holde mig vågen mere ;)

Du er hermed på listen!

Jeg vil gerne med :)

Du skal være yderst velkommen... Regner du med at blive?

For at gøre det ekstra skræmmende syntes jeg i skulle køre en twighlight marthon.. Talk about scary sh*t.

Twilight er kun skræmmende hvis man lider af panisk angst for fesne emo-vampyrer eller sappy teen-romance..

Jeg bryder mig ikke om det, men der er stadig langt til at det er skræmmende :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chakiya

Men altså jeg kommer jo (selvfølgelig).

Synes faktisk det kunne være über cool "bare" at se Halloween filmene - men har faktisk aldrig set dem, så ved ikke om det bliver for meget af det gode (eller om de overhoved er gode?).

Mr. Retro Prospect foreslog at vi kunne se de første 10 min af den første, dernæst minut 10-20 af nr 2, minut 20-30 af film 3 osv. Det vil sikkert blive en interessant film, med et plot der muligvis ikke er helt til at gennemskue, men at den sansynligvis vil give mening alligevel.

Et alternativ kunne være 'Cabin in the woods', den er fab (Thor er med, så hvis alt andet fejler så kan man jo kikke på ham) :)

Den fæleste film jeg mindes at have set er faktisk 'The Hills have Eys', men synes den er så fæl at jeg faktisk ikke har lyst til at se den igen....

Jeg vil gerne bliver hængende, tænker at hvis jeg bare kan dejse om hvor jeg er (formentlig på sofaen) når øjnene ikke kan holdes åbne længere, så vil det være rart. Men altså, hvis alle andre er gået hjem og stemningen er lidt træls, og klokken kun er 22.00, så smutter jeg også bare ikke ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nillerdrengen78

Men altså jeg kommer jo (selvfølgelig).

Synes faktisk det kunne være über cool "bare" at se Halloween filmene - men har faktisk aldrig set dem, så ved ikke om det bliver for meget af det gode (eller om de overhoved er gode?).

Mr. Retro Prospect foreslog at vi kunne se de første 10 min af den første, dernæst minut 10-20 af nr 2, minut 20-30 af film 3 osv. Det vil sikkert blive en interessant film, med et plot der muligvis ikke er helt til at gennemskue, men at den sansynligvis vil give mening alligevel.

Et alternativ kunne være 'Cabin in the woods', den er fab (Thor er med, så hvis alt andet fejler så kan man jo kikke på ham) :)

Den fæleste film jeg mindes at have set er faktisk 'The Hills have Eys', men synes den er så fæl at jeg faktisk ikke har lyst til at se den igen....

Jeg vil gerne bliver hængende, tænker at hvis jeg bare kan dejse om hvor jeg er (formentlig på sofaen) når øjnene ikke kan holdes åbne længere, så vil det være rart. Men altså, hvis alle andre er gået hjem og stemningen er lidt træls, og klokken kun er 22.00, så smutter jeg også bare ikke ;)

Fedt!! Du er hermed på listen!

Og at se et par min af hver film er en skidt ide.. Der går jo altid lidt før den slags film kommer i gang.. Så hellere evt. vælge de gode af dem ud på imdb, og finde ud af hvilke har fået højest ratings, og så så dem.. Det tror jeg giver mere mening.

Og Cabin er faktisk fed nok.. Ikke uhyggelig, men den har nogle fede twists!

Pudsigt nok synes jeg at wrong turn er ret vild.. Og så The Descent.. Det er en af de mest offensive gysere jeg mindes at have set!

Men hvis der ikke kommer andre der synes vi skal se alt muligt andet, så vil jeg se om jeg kan skrabe en halloween samling sammen med alle filmene, og så kan vi jo altid spæde til hvis vi ser en eller to og finder ud af de bare er nederen..

Og du er yderst velkommen til at blive så længe du vil, og erfaringerne fra sidst taget i betragtning, så tror jeg sgu ikke der er risiko for død eller nederen stemning :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chakiya

Men hvis der ikke kommer andre der synes vi skal se alt muligt andet, så vil jeg se om jeg kan skrabe en halloween samling sammen med alle filmene, og så kan vi jo altid spæde til hvis vi ser en eller to og finder ud af de bare er nederen..

Og du er yderst velkommen til at blive så længe du vil, og erfaringerne fra sidst taget i betragtning, så tror jeg sgu ikke der er risiko for død eller nederen stemning :lol:

God plan med filmene.

Nej og erfraingen fra sidst siger jo også at jeg stort set ikke er til at smide hjem alligevel, så kan jo lige så godt kalkulere med det fra start ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cordelia222

Følger Chakiya og ser hvordan det udvikler sig. Tror umiddelbart jeg tager hjem, men det kan jo sagtens være kl 4 om morgenen :lol: så vidt jeg husker blev samtalerne bare mere interessante efterhånden som aftenen udviklede sig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cordelia222

Så endnu en filmaften uden TBD?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cordelia222

Hvad tid skal vi være der på fredag Niller?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites