Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

slandramus

Terminstråd for de forventningsfulde og spændte juni-mødre

Recommended Posts

slandramus

Jeg har kvalme on off døgnet rundt, samtidigt med at jeg oplever en glubende sult ind i mellem - så træls...

Og udflåd :tie: Det er helt vildt og jeg er hele tiden bange for, at det er mens der er dukket op :genert:

Og så er jeg bare så træt...som i seriøst træt. Men sådan har det også været de andre gange. Min mand er heldigvis sød og ordner de fleste af de praktiske ting herhjemme om eftermiddagen og aftenen :D Han har fødselsdag i morgen og han og jeg holder fri og tager på frokostdate. Og i morgen aften skal hele molevitten herhjemme ud og spise (jeg er helt vildt "bange" for at blive genkendt, derfor de lidt svævende historier om mit privatliv :fløjt: )

hvor hyggeligt med frokostdate:) det bliver spændende hvem du er når du "springer ud" ;)

Hov - glemmer at skrive dage:)

Slandra 4+5

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Alittlesecret

hvor hyggeligt med frokostdate:) det bliver spændende hvem du er når du "springer ud" ;)

Hov - glemmer at skrive dage:)

Slandra 4+5

Jeg var lige ved at komme til at skrive med min rigtige profil tidligere...er vildt dårlig til det her med DP :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
slandramus

Jeg var lige ved at komme til at skrive med min rigtige profil tidligere...er vildt dårlig til det her med DP :lol:

det er din underbevidsthed, der gerne vil ud i det fri! :D

Hvor længe skal du kæmpe med at holde styr på to profiler? (Jeg er meeeeega nysgerrig:))

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Alittlesecret

det er din underbevidsthed, der gerne vil ud i det fri! :D

Hvor længe skal du kæmpe med at holde styr på to profiler? (Jeg er meeeeega nysgerrig:))

Årh, måske en uge eller to endnu :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nenadol

Hejsa de damer.

Jeg er blevet noget følsom og bekymre mig også om blødning konstant. Håber vi alle kommer godt igennem vores graviditeter.

Jeg har en rough dag i vente i morgen. Min søster tager til Afghanistan og jeg skal kører hende til flyvestationen i morgen tidlig. Puha....

3 mdr. Er længe uden hende :whine::boo:

4+3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nenadol

Jeg er spændt :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
slandramus

ooohr.....det er jo længe :(

Vi må prøve at styre vores nysgerrighed:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
slandramus

Hejsa de damer.

Jeg er blevet noget følsom og bekymre mig også om blødning konstant. Håber vi alle kommer godt igennem vores graviditeter.

Jeg har en rough dag i vente i morgen. Min søster tager til Afghanistan og jeg skal kører hende til flyvestationen i morgen tidlig. Puha....

3 mdr. Er længe uden hende :whine::boo:

4+3

Åh hvor må det være hårdt! Kan godt forstå at du kommer til at savne hende!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
slandramus

Okay - det her graviditets-noget er virkelig mærkeligt! Se hvad jeg har. Og jeg har slet ikke lyst til den! !!!

post-113893-0-10479200-1414090990_thumb.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nenadol

Okay - det her graviditets-noget er virkelig mærkeligt! Se hvad jeg har. Og jeg har slet ikke lyst til den! !!!

Mums, den kunne jeg godt hapse. Jeg er mega sulten og tror måske Jeg bliver nødt til at gå om bord i,en plade chokolade :stoned::slem:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...