Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

slandramus

Terminstråd for de forventningsfulde og spændte juni-mødre

Recommended Posts

MosterBob

Her er mine teste fra hhv. tirsdag (4+1) og onsdag (4+2) :D

MAND hvor er de fine !!! og der er vist ikke så meget som en lille my at være i tvivl om. Tillykke.

Testede igen igen her til morgen og fik tyk, rød streg frem. Udover kontrolstregen altså. Så alt burde være ok. Men har her til morgen haft noget, der kunne minde om smerter længst nede ved underlivet. Og bliver altså betænksom, for det skal jo ikke ligefrem gøre ondt med smerter og sådan? Men altså - det kører jo lidt sit eget liv dernede :P Fatter bare ikke man nogle dage skal mærke så meget til det - kan det ikke fordele sig lidt? Tør sgu ikke håbe på det bliver til noget, så tvinger mig selv til at tænke - nå, vi må se hvad der sker. Og så lægge fokus på noget andet.

Svigerne kommer i dag og skal hjælpe os med at lægge nyt gulv. Vi har købt ind til kaffe og kage, så regner med at fortælle dem det i dag. Føler egentlig det er aaalt for tidligt, men kan altså ikke holde kæft. Har brug for at dele det med om ikke andet så ganske få. :rolleyes:

Som du selv skriver, det lever sit eget liv, og jeg tror ikke du skal være synderligt mistænksom. Jeg fik vist også sagt det en kende tidligt, men som vi blev enige om; dem der fik det af vide tidligt, var også folk der ville få det af vide hvis det gik galt undervejs alligevel; så som forældre, søskende og bedste venner. 

Den der kvalmefri dag jeg havde i tirsdags, varede så kun den ene dag. Men sikken en dag.

I dag skal jeg så af sted på en event i to dage, og kommer først hjem lørdag morgen. Vågnede med kvalme og kastede den hele spiseskefuld rugfras op, som jeg havde tilladt mig at tage.

Jeg ELSKER at være gravid, men mand hvor er jeg pisse sulten hele tiden, når alt ryger op.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bimse88

Velkommen til alle de nye, sikke mange vi pludselig er.

Jeg har også svært ved ikke, at sige det til alle mulige. Jeg skal til niecens fødselsdag lørdag (uden kæreste) og hele familien er der og ved hvor svært det bliver at holde mund

Jeg har fortsat ingen morgenkvalme, men får ofte kvalme eftermiddag/aften og er KONSTANT sulten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bimse88

Er jeg den eneste der allerede har cravings?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
slandramus

Åh - jeg synes, at det er hårdt det her :blush: Jeg er konstant bange for at begynde at bløde rigtigt, og synes hele tiden det føles som om, at nu løber det ud af mig - og så er det måske bare lidt udflåd :badr: Har I andre også virkelig meget af det?

Jeg kan bare mærke, at jeg er så pisse bange for at det skal gå galt. På den ene side, så har jeg lyst til at styrte ud og købe endnu en test, bare for at se om der ikke kommer en stor fed mørkerød streg - og på den anden side, så er jeg pisse bange for, at der slet ikke dukker en streg op, eller at den bare er helt vildt svag :whine:

Velkommen til alle de nye, sikke mange vi pludselig er.

Jeg har også svært ved ikke, at sige det til alle mulige. Jeg skal til niecens fødselsdag lørdag (uden kæreste) og hele familien er der og ved hvor svært det bliver at holde mund

Jeg har fortsat ingen morgenkvalme, men får ofte kvalme eftermiddag/aften og er KONSTANT sulten

Jeg fik den vildeste kvalme i aftes da jeg skulle til og i seng - puh det var ikke sjovt. Håber vi begge slipper for en værre omgang!

Jeg har ingen cravings endnu - altså ikke sådan faste. Men jeg er hele tiden sulten og kan godt sådan spontant pludselig få lyst til et eller andet og nærmest ikke slippe tanken igen før jeg har fået det. Fx. var jeg helt vildt tørstig efter appelsinsodavand i aftes, så det måtte min kæreste slæbe med hjem fra arbejde :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bimse88

Åhh slandra, jeg kan virkelig godt forstå dig og har det selv på samme måde. Jeg er bare kommet dertil, at det er bedre for baby, at jeg ikke stresser over det og så må jeg tage en dag ad gangen. Og ja, det lyder nemmere end det er :)

Håber virkelig også at kvalme og andre gener er gode ved os

Jeg har ikke haft cravings udover Snickers siden i går og pizza i dag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Known

Hov. Jeg har skrevet første lægebesøg den 24. oktober, det er jo forkert. Det er først den 20. november :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
slandramus

Åhh slandra, jeg kan virkelig godt forstå dig og har det selv på samme måde. Jeg er bare kommet dertil, at det er bedre for baby, at jeg ikke stresser over det og så må jeg tage en dag ad gangen. Og ja, det lyder nemmere end det er :)

Håber virkelig også at kvalme og andre gener er gode ved os

Jeg har ikke haft cravings udover Snickers siden i går og pizza i dag

Du har helt ret - og vi kan jo hverken gøre fra eller til på nuværende tidspunkt, så det er jo bare at krydse fingre og håbe :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dublin-mudslide

Jeg har en ret stor trang til ost om morgenen og kan slet ikke klare mælkeprodukter, som jeg ellers har spist rigtig meget af om morgenen. Skyr og i den dur er bare det sidste jeg har lyst til. Gorgonzola derimod  :glad: Det er bare det bedste. Og så er min lyst til slik virkelig blevet lille. Jeg elsker det ellers og spiser det hver dag. Men nu har jeg ikke rigtig lyst til det. Hvis jeg tager noget, så er det kun et par stykker og så er det rigeligt. Det er ikke så tosset  :)  Men kan være det ændrer sig.

MAND hvor er de fine !!! og der er vist ikke så meget som en lille my at være i tvivl om. Tillykke.

Som du selv skriver, det lever sit eget liv, og jeg tror ikke du skal være synderligt mistænksom. Jeg fik vist også sagt det en kende tidligt, men som vi blev enige om; dem der fik det af vide tidligt, var også folk der ville få det af vide hvis det gik galt undervejs alligevel; så som forældre, søskende og bedste venner. 

Den der kvalmefri dag jeg havde i tirsdags, varede så kun den ene dag. Men sikken en dag.

I dag skal jeg så af sted på en event i to dage, og kommer først hjem lørdag morgen. Vågnede med kvalme og kastede den hele spiseskefuld rugfras op, som jeg havde tilladt mig at tage.

Jeg ELSKER at være gravid, men mand hvor er jeg pisse sulten hele tiden, når alt ryger op.

Nej, man kan ikke rigtig stille det store op. Man må bare se tiden an  :)

Åh - jeg synes, at det er hårdt det her :blush: Jeg er konstant bange for at begynde at bløde rigtigt, og synes hele tiden det føles som om, at nu løber det ud af mig - og så er det måske bare lidt udflåd :badr: Har I andre også virkelig meget af det?

Jeg kan bare mærke, at jeg er så pisse bange for at det skal gå galt. På den ene side, så har jeg lyst til at styrte ud og købe endnu en test, bare for at se om der ikke kommer en stor fed mørkerød streg - og på den anden side, så er jeg pisse bange for, at der slet ikke dukker en streg op, eller at den bare er helt vildt svag :whine:

Jeg fik den vildeste kvalme i aftes da jeg skulle til og i seng - puh det var ikke sjovt. Håber vi begge slipper for en værre omgang!

Jeg har ingen cravings endnu - altså ikke sådan faste. Men jeg er hele tiden sulten og kan godt sådan spontant pludselig få lyst til et eller andet og nærmest ikke slippe tanken igen før jeg har fået det. Fx. var jeg helt vildt tørstig efter appelsinsodavand i aftes, så det måtte min kæreste slæbe med hjem fra arbejde :rolleyes:

I weekenden ja, men ikke i disse dage. Så det er lidt forskelligt. Jeg kan godt forstå dig - hader ikke at vide besked om noget. Men har lavet en trøste-plan B for mig og det er, at hvis jeg holder op med at være gravid, så tager jeg altså ud og rejser lidt næste år og det ville jeg kunne gøre uden slæb på stor mave. Det er for mig en trøst - selvom det garanteret ikke holder en skid i virkeligheden. Uanset hvad ville jeg bare blive så ked. Men det hjælper lidt nu, hvis jeg tænker sådan.

Hov. Jeg har skrevet første lægebesøg den 24. oktober, det er jo forkert. Det er først den 24. november :P

Orv , det var sent - hvor langt er du henne?

Piger, skal vi skrive hvor langt vi er henne efter et indlæg? Ellers bliver det svært at huske sådan hen ad vejen?

Dublin 6+0 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bimse88

God ide med, at skrive hvor langt vi er. Desværre har jeg absolut ingen ide om hvor langt jeg er. Men så snart jeg ved det er jeg på ;)

Sjovt med sukker og slik, det har jeg absolut ikke lyst til. Udover Snickers :blushing:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
slandramus

Jeg har en ret stor trang til ost om morgenen og kan slet ikke klare mælkeprodukter, som jeg ellers har spist rigtig meget af om morgenen. Skyr og i den dur er bare det sidste jeg har lyst til. Gorgonzola derimod :glad: Det er bare det bedste. Og så er min lyst til slik virkelig blevet lille. Jeg elsker det ellers og spiser det hver dag. Men nu har jeg ikke rigtig lyst til det. Hvis jeg tager noget, så er det kun et par stykker og så er det rigeligt. Det er ikke så tosset :) Men kan være det ændrer sig.

Nej, man kan ikke rigtig stille det store op. Man må bare se tiden an :)

I weekenden ja, men ikke i disse dage. Så det er lidt forskelligt. Jeg kan godt forstå dig - hader ikke at vide besked om noget. Men har lavet en trøste-plan B for mig og det er, at hvis jeg holder op med at være gravid, så tager jeg altså ud og rejser lidt næste år og det ville jeg kunne gøre uden slæb på stor mave. Det er for mig en trøst - selvom det garanteret ikke holder en skid i virkeligheden. Uanset hvad ville jeg bare blive så ked. Men det hjælper lidt nu, hvis jeg tænker sådan.

Orv , det var sent - hvor langt er du henne?

Piger, skal vi skrive hvor langt vi er henne efter et indlæg? Ellers bliver det svært at huske sådan hen ad vejen?

Dublin 6+0

Jeg tror ikke jeg kan regne, men hvis du har termin 25/6 og er 6+0, hvordan kan jeg så kun være 4+5 med termin 27/6?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites