Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

slandramus

Terminstråd for de forventningsfulde og spændte juni-mødre

Recommended Posts

Dublin-mudslide

Åååhr altså! Hvor er din kæreste sød! Og dejligt at faster blev så glad!

Jeg mener jeg gav 199 for bogen. Synes den er SÅ sjov at læse. Især er der et afsnit der handler om at kæresten begynder at rende rundt og strinte på alt hvad hun kan finde i pap- og plastic-pinde. Synes det er skrevet morsomt!

Hvor dejligt Dublin!! Jeg tog også en test fordi jeg synes den var liiiiidt svagere i går morges. Men den var så fin, hvilket den jo også var hos lægen igår eftermiddags. Mener lægens test skal bruge højere koncentrationer end fx. Valmed. Kan det ikke passe?

Har ingen anelse om lægens er anderledes? Det vil jeg da prøve at høre ad på mandag.

Jeg kan altså ikke finde ud af multiquote på mobilen, så beklager mine lidt rodede indlæg :)

Hehe slandra, det lyder også sjovt. Jeg fandt nogle fantastiske digte om graviditet i går, som også var sjove, må lige finde link senere

Dublin: var flad af grin over din kommentar om at bage på maleren, men lyder som en fin løsning din kollega og dig har fundet.

Uhh bliver spændende med din mors reaktion. Nu har jeg fået hul på bylden så nu vælter det ud af mig hele tiden. Burde virkelig få fortalt det til min familie, men kommer ikke lige forbi dem.

Velkommen til Dolly-Girl og tillykke

Jeg har det virkelig ambivialent med at fortælle det - er jo ikke ret langt henne, så ind i mellem er det svært at tro på selv. Men jeg vil nok bare dele det med ganske få og så minde dem om, at det altså godt kan gå i sig selv. Tør på en måde ikke knytte mig alt for det til den lille spunk inde i maven. Det er stadig ret surrealistisk  :blink:

Har i øvrigt ændret lidt i mit start-indlæg ift dato for lægebesøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bimse88

Åh slandra, er sikker på symptomerne nok skal komme! Og ellers er du jo bare en af de heldige ;)

Jeg tør ikke rigtig teste igen, tænk nu hvis den bliver mindre tydelig!? Så kan sagtens forstå dig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
slandramus

Åh slandra, er sikker på symptomerne nok skal komme! Og ellers er du jo bare en af de heldige ;)

Jeg tør ikke rigtig teste igen, tænk nu hvis den bliver mindre tydelig!? Så kan sagtens forstå dig

:-( har lige haft en lille bitte pletblødning... Jeg handlede i dag, to store poser med tunge ting i, slæbte dem hjem cykel, og så op på 3. sal. Siden har jeg haft noget murren, lidt stikken og så lige før en lille blødning - mest som sådan lyserødt udflåd. Åh jeg er så bange nu for at det går galt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
o0Dolly-Girl

:-( har lige haft en lille bitte pletblødning... Jeg handlede i dag, to store poser med tunge ting i, slæbte dem hjem cykel, og så op på 3. sal. Siden har jeg haft noget murren, lidt stikken og så lige før en lille blødning - mest som sådan lyserødt udflåd. Åh jeg er så bange nu for at det går galt!

Åh nej.. Håber det bare er sarte slimhinder..

Ved ikke så meget om det, men mener man skal have stærke smerter og kraftig blødning hvis det er ved at gå galt..

Med min nr 1 havde jeg også lidt pletblødning i ny og næ, og fik af vide det bare var sarte slimhinder...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MosterBob

Hej herinde

Jeg er egentlig aktiv i maj-tråden, men min sidste scanning sagde 4. juni, og ikke 29. maj som egne beregninger siger. Derfor tænkte jeg at jeg lige ville melde mig på banen herinde.

Navn: MosterBob

Alder: 32

Beskæftigelse: projektkoordinator (events)

Mands alder: 39 (40 ved fødsel)

Mands beskæftigelse: konsulent

Bor: København

Fødested: Rigshospitalet

Prøvet siden: feb '14

Testet positiv: 4+2 / d. 19. September

Termin: 4. juni (måske 29. Maj?)

Andre børn: nej

Vide kønnet?: Ja

NF-scanning: Ja

MD-scanning: Ja

Andre scanninger: tidlig scanning d 17. Oktober med fint hjerteblink og en lille spire på 10,3 mm

1. læge besøg: 6. Oktober

Andet:

I dag har jeg haft en hel kvalmefri dag. Jeg har været temmelig slemt angrebet i over en måned nu, hvor alt er kommet op, og pludselig har der ikke været noget hele dagen. Det er helt fantastisk og kræver vist en :banan:

MosterBob (8+3)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dublin-mudslide

Hej herinde

Jeg er egentlig aktiv i maj-tråden, men min sidste scanning sagde 4. juni, og ikke 29. maj som egne beregninger siger. Derfor tænkte jeg at jeg lige ville melde mig på banen herinde.

Navn: MosterBob

Alder: 32

Beskæftigelse: projektkoordinator (events)

Mands alder: 39 (40 ved fødsel)

Mands beskæftigelse: konsulent

Bor: København

Fødested: Rigshospitalet

Prøvet siden: feb '14

Testet positiv: 4+2 / d. 19. September

Termin: 4. juni (måske 29. Maj?)

Andre børn: nej

Vide kønnet?: Ja

NF-scanning: Ja

MD-scanning: Ja

Andre scanninger: tidlig scanning d 17. Oktober med fint hjerteblink og en lille spire på 10,3 mm

1. læge besøg: 6. Oktober

Andet:

I dag har jeg haft en hel kvalmefri dag. Jeg har været temmelig slemt angrebet i over en måned nu, hvor alt er kommet op, og pludselig har der ikke været noget hele dagen. Det er helt fantastisk og kræver vist en :banan:

MosterBob (8+3)

Velkommen til  :)

Ja også til Dolly :)

Det skulle være meget normalt uden at jeg skal gøre mig klog på det - panikker selv over det mindste. Men jeg håber alt er OK.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bimse88

Åh nej slandra! Kan godt forstå din nervøsitet, men som de andre siger er det vist helt normalt. Næste gang må du hellere gå 2 gange ;-)

Velkommen MosterBob, og hvor lyder det dejligt med kvalmefri dag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pebernødden

Må jeg være med?
Jeg har godt nok ikke været aktiv i storketråden, men var kort inde og vende indtil det stressede mig og se at alle andre testede positivt.

Navn: Pebernødden
Alder: 27
Beskæftigelse: sosu hjæloer
Mands alder: 28
Mands beskæftigelse: jord og beton
Bor: vestsjælland
Fødested: nok Holbæk
Prøvet siden: september 2013
Testet positiv: 14/10 (3+9)
Termin: omkring 24 juni iflg egne beregninger
Andre børn: min mand har en søn på 5
Vide kønnet?: ja tak
NF-scanning:
MD-scanning:
Andre scanninger: har bestilt en privat 7+4
1. læge besøg:
Andet:

Jeg er 5+0 idag :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
slandramus

Må jeg være med?

Jeg har godt nok ikke været aktiv i storketråden, men var kort inde og vende indtil det stressede mig og se at alle andre testede positivt.

Navn: PebernøddenAlder: 27Beskæftigelse: sosu hjæloerMands alder: 28Mands beskæftigelse: jord og betonBor: vestsjællandFødested: nok HolbækPrøvet siden: september 2013Testet positiv: 14/10 (3+9)Termin: omkring 24 juni iflg egne beregningerAndre børn: min mand har en søn på 5Vide kønnet?: ja takNF-scanning:MD-scanning:Andre scanninger: har bestilt en privat 7+41. læge besøg:Andet:

Jeg er 5+0 idag :)

Velkommen til:-) Selvfølgelig må du være med selvom du ikke var med i storketråden. Alle er velkomne:-) Jeg får dig på forsiden når jeg er på fra min PC senere i dag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
slandramus

Velkommen til  :)

Ja også til Dolly :)

Det skulle være meget normalt uden at jeg skal gøre mig klog på det - panikker selv over det mindste. Men jeg håber alt er OK.

Åh nej slandra! Kan godt forstå din nervøsitet, men som de andre siger er det vist helt normalt. Næste gang må du hellere gå 2 gange ;-)

Velkommen MosterBob, og hvor lyder det dejligt med kvalmefri dag

Tak piger - håber det bare er lidt overanstrengelse. Det var også dumt at slæbe sådan, en det er jeg jo vant til, så tænkte slet ikke over det:-(

Der har ikke været mere siden, så krydser fingre for at det bliver ved det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites