Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

slandramus

Terminstråd for de forventningsfulde og spændte juni-mødre

Recommended Posts

Bimse88

Det lyder som en hyggelig bog slandra, hvad gav du for den?

Vi er lige kommet hjem fra den kommende faster og kusine. Faster blev meget glad og begyndte straks, at kigge på barnevogn som hun vil forære os. Kusinen blev helt mundlam (hun er 10) og vidste ikke hvor hun skulle gøre af sig selv, men spurgte min kæreste hvorfor han græd (det har han kun gjort en gang i al den tid jeg har kendt ham). Nøj mit hjerte smeltede!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dublin-mudslide

Vi er lige kommet hjem fra den kommende faster og kusine. Faster blev meget glad og begyndte straks, at kigge på barnevogn som hun vil forære os. Kusinen blev helt mundlam (hun er 10) og vidste ikke hvor hun skulle gøre af sig selv, men spurgte min kæreste hvorfor han græd (det har han kun gjort en gang i al den tid jeg har kendt ham). Nøj mit hjerte smeltede!!

:lun:  Åhr..

Jeg testede her til morgen og fik den fineste test nogensinde. Håber dælme at den bliver siddende. Jeg tror vist, at jeg kommer til at ringe til min mor i dag. Er ret spændt på hendes reaktion.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
slandramus

Åååhr altså! Hvor er din kæreste sød! Og dejligt at faster blev så glad!

Jeg mener jeg gav 199 for bogen. Synes den er SÅ sjov at læse. Især er der et afsnit der handler om at kæresten begynder at rende rundt og strinte på alt hvad hun kan finde i pap- og plastic-pinde. Synes det er skrevet morsomt!

:lun:  Åhr..

Jeg testede her til morgen og fik den fineste test nogensinde. Håber dælme at den bliver siddende. Jeg tror vist, at jeg kommer til at ringe til min mor i dag. Er ret spændt på hendes reaktion.

Hvor dejligt Dublin!! Jeg tog også en test fordi jeg synes den var liiiiidt svagere i går morges. Men den var så fin, hvilket den jo også var hos lægen igår eftermiddags. Mener lægens test skal bruge højere koncentrationer end fx. Valmed. Kan det ikke passe?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
o0Dolly-Girl

Navn: Rikke

Alder: 27 (28 når baby kommer)

Beskæftigelse: social-og sundhedsassistent

Mands alder: 34

Mands beskæftigelse: sygeplejerske

Bor: Odense

Fødested: OUH

Prøvet siden: Smed pillerne den 18/5-14

Testet positiv: D 8/10-14

Termin: 17/6-15

Andre børn: Oliver på 5 år

Vide kønnet?: ja :)

NF-scanning: ved ikke endnu

MD-scanning: ved ikke endnu

Andre scanninger: tidlig scanning D 20/10, med hjerteblink

1. læge besøg: D 12/11-14

Andet:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dublin-mudslide

Har luret så meget på maleren i dag, at jeg er sikker på, at han mistænker mig for at bage på ham :blush: Men fandt ud af at de maler med en maling, der har EU blomsten på. Derudover må en maler, der selv er gravid male med denne malling. Tænker det er positivt, men har aftalt med kollega at vi lukker døren og lufter ud, så snart det blir vores gangs tur :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bimse88

Jeg kan altså ikke finde ud af multiquote på mobilen, så beklager mine lidt rodede indlæg :)

Hehe slandra, det lyder også sjovt. Jeg fandt nogle fantastiske digte om graviditet i går, som også var sjove, må lige finde link senere

Dublin: var flad af grin over din kommentar om at bage på maleren, men lyder som en fin løsning din kollega og dig har fundet.

Uhh bliver spændende med din mors reaktion. Nu har jeg fået hul på bylden så nu vælter det ud af mig hele tiden. Burde virkelig få fortalt det til min familie, men kommer ikke lige forbi dem.

Velkommen til Dolly-Girl og tillykke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
slandramus

Navn: Rikke

Alder: 27 (28 når baby kommer)

Beskæftigelse: social-og sundhedsassistent

Mands alder: 34

Mands beskæftigelse: sygeplejerske

Bor: Odense

Fødested: OUH

Prøvet siden: Smed pillerne den 18/5-14

Testet positiv: D 8/10-14

Termin: 17/6-15

Andre børn: Oliver på 5 år

Vide kønnet?: ja :)

NF-scanning: ved ikke endnu

MD-scanning: ved ikke endnu

Andre scanninger: tidlig scanning D 20/10, med hjerteblink

1. læge besøg: D 12/11-14

Andet:

Velkommen til:-) Jeg smider dig lige på forsiden:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
slandramus

Har luret så meget på maleren i dag, at jeg er sikker på, at han mistænker mig for at bage på ham :blush: Men fandt ud af at de maler med en maling, der har EU blomsten på. Derudover må en maler, der selv er gravid male med denne malling. Tænker det er positivt, men har aftalt med kollega at vi lukker døren og lufter ud, så snart det blir vores gangs tur :ph34r:

Godt du lige fik luret lidt på maleren. Han føler sig sikkert meget mandig og ret smigret nu, når de unge damer kigger langt efter ham;-)

Jeg kan altså ikke finde ud af multiquote på mobilen, så beklager mine lidt rodede indlæg :)

Hehe slandra, det lyder også sjovt. Jeg fandt nogle fantastiske digte om graviditet i går, som også var sjove, må lige finde link senere

Dublin: var flad af grin over din kommentar om at bage på maleren, men lyder som en fin løsning din kollega og dig har fundet.

Uhh bliver spændende med din mors reaktion. Nu har jeg fået hul på bylden så nu vælter det ud af mig hele tiden. Burde virkelig få fortalt det til min familie, men kommer ikke lige forbi dem.

Velkommen til Dolly-Girl og tillykke

Dem glæder jeg mig til at se:)

Jeg har stadig ikke fortalt det endnu. Vil så gerne se babyen på en scanning først. Måske ændrer jeg mening hvis det bliver ved at gå godt som nu. Kunne dog godt bruge lidt symptomer (husk mig lige på dette når jeg om en uge klager over at jeg brækker mig i lårfede stråler), så jeg følte mig lidt mere gravid. Indtil vider kun dumme ømme bryster.

Kom til at købe en clinic-strimmeltest-pakke på apoteket, der jeg var henne og købe en saltvandsspray. Dum som jeg var, tog jeg den ene straks jeg kom hjem, på trods af, at jeg har tisset mindst 4 gange siden jeg tog afsted kl 8 i morges, og i øvrigt drukket en liter vand, to kopper kaffe, et kæmpe glas mælk og en kop varm kakao indenfor samme periode. Så det var vildt tynd urin, og stregen var selvfølgelig ikke mega tydelig (men stadig rigtig fin). Så nu blev jeg helt bekymret. SÅ åndssvagt. Hvad skulle jeg også købe den test for?!?!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guldpilen

Stadig ikke hørt fra Keller?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
slandramus

Stadig ikke hørt fra Keller?

Jo da:)

Det er også rettet;-)