Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

slandramus

Terminstråd for de forventningsfulde og spændte juni-mødre

Recommended Posts

Dublin-mudslide

Åh åh. Sidder på arb og kan se gangen blir ryddet - der skal åbenbart males. Er det mon skadeligt? Kan lufte ud men sidder kun 2 meter væk fra gangen. Er altså ikke nemt. Min kollega sidder overfor mig og ved intet, så kan ikke engang flygte uden, at de vil få mistanke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guldpilen

Guld - det havde jeg slet ikke tænkt på :gruble:

Det var fordi, det lod til, at der ikke var ret mange med en junitermin, og de fleste havde termin i slutningen af måneden. Så tænkte jeg, at det var smart at slå det sammen, fordi flere af os sikkert alligevel ender med at føde i juli. Men jeg kan da sagtens se din pointe...

Kan man rette i titlen på en tråd? :)

Skriv og spørg Keller. Han kan sikker rette titlen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
slandramus

Åh åh. Sidder på arb og kan se gangen blir ryddet - der skal åbenbart males. Er det mon skadeligt? Kan lufte ud men sidder kun 2 meter væk fra gangen. Er altså ikke nemt. Min kollega sidder overfor mig og ved intet, så kan ikke engang flygte uden, at de vil få mistanke.

uh det ved jeg ikke. Kan du lukke døren detudtil?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dublin-mudslide

Yes, jeg må finde på noget. Lige pt er de en krig om at komme i gang, hvilket jeg er meget glad for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guldpilen

Yes, jeg må finde på noget. Lige pt er de en krig om at komme i gang, hvilket jeg er meget glad for.

Hvis det er meningen de skal male på en arbejdsplads, mens at folk er på arbejde og sidder i det, så tvivler jeg på det er noget der er giftigt eller meget skadeligt. Men ellers spørg diskret en af malerne om hvilken maling det er og om den er skadelig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dublin-mudslide

God ide, GP. Det vil jeg gøre, når de går i gang. Men det har du egentlig ret i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bimse88

Åh ja, jeg har også niv og jag OG kvalme. Bliver også nervøs hver gang. Kvalmen har de sidste 2 dage holdt sig væk indtil om eftermiddagen, eller også er jeg så småt ved, at vænne mig til det ;)

Er i begyndt, at fortælle det?

Her ville kæresten egentlig vente til jul hvor hele familien var samlet, inkl. søster fra Tyskland og bror vi ikke har set længe. Men i går fortalte han at vi kunne fortælle det når jeg synes (han er lusket, for i virkeligheden er det gået op for ham, at han heller ikke kan vente).

Så i aften tager vi hjem til den kommende faster med en lille gave.

Min søster fik en sms med billede af 2 teste.

De 2 der bor langt væk får nok en lille hilsen fra pakkeposten

Kæresten har fortalt det til sin chef så han er sikker på, at kunne få fri til ALLE undersøgelser, hun har lovet, at holde tæt.

Øv med maling! Men god ide, at spørge malerne lidt diskret

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
slandramus

Åh ja, jeg har også niv og jag OG kvalme. Bliver også nervøs hver gang. Kvalmen har de sidste 2 dage holdt sig væk indtil om eftermiddagen, eller også er jeg så småt ved, at vænne mig til det ;)

Er i begyndt, at fortælle det?

Her ville kæresten egentlig vente til jul hvor hele familien var samlet, inkl. søster fra Tyskland og bror vi ikke har set længe. Men i går fortalte han at vi kunne fortælle det når jeg synes (han er lusket, for i virkeligheden er det gået op for ham, at han heller ikke kan vente).

Så i aften tager vi hjem til den kommende faster med en lille gave.

Min søster fik en sms med billede af 2 teste.

De 2 der bor langt væk får nok en lille hilsen fra pakkeposten

Kæresten har fortalt det til sin chef så han er sikker på, at kunne få fri til ALLE undersøgelser, hun har lovet, at holde tæt.

Øv med maling! Men god ide, at spørge malerne lidt diskret

Jeg har kun fortalt det til min bedste veninde. Hun har fulgt med fra den første spæde og svage streg i onsdags. Det samme gjorde jeg, da hun for næsten præcis et år siden, stod i samme situation. Synes det er hyggeligt at have en anden kvinde at dele det med. Min kæreste er glad osv., og synes også det er sjovt at høre, at den nu er på størrelse med et punktum mv., men han gider ikke tale om det hele tiden, og forstår måske heller ikke helt alt det med mens-murren, svage og tydelige streger, brystspændinger osv.

Men vi har ikke fortalt det til de kommende bedsteforældre endnu. Jeg vil gerne købe en tidlig scanning i uge 7, hvor man forhåbentlig vil kunne se hjerteblink. Og så vil vi derefter fortælle det til bedsteforældreflokken tror jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
slandramus

Så har jeg været en tur forbi lægen. Jeg skulle jo have været til samtale om mine blodprøver, der skulle måle om mit hormonniveau var årsag til at jeg ikke blev gravid. Skrev så til lægen i torsdags, at jeg havde testet positiv, og om jeg så skulle komme alligevel eller om det så bare skulle vente. En anden end min faste læge svarede så på hendes vegne fordi hun havde tralvt, og sagde, at jeg bare skulle mme alligevel, så kunne vi tage en test og ellers tale om hvordan jeg skulle forholde mig.

Men da jeg så km ind, så havde hun vist ikke fået set, hvad hendes kollega havde skrevet, for hun vidste ikke jeg havde testet positiv, men lagde ud med at sige, at mine hormontal var rigtig fine, og at der ikke var grund til at tro at jeg ikke skulle kunne blive gravid naturligt. Det kunne jeg jo så fortælle hende var rigtigt nok:)

Testen vil lægen var også positiv, omend ikke knaldende positiv, men næsten. Så på vej hjem gik jeg ind i boghandlen og købte den der bog med "Du skal være far, og du har 40 uger til at fatte det" til kæresten. Den er ret sjov:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dublin-mudslide

Bimse: Vi har ikke fortalt det til nogen. Jeg tror vores forældre får det at vide snart - måske allerede i denne uge. Vi får svigerne på besøg og der bliver det svært at holde hemmeligt. Men samtidig er jeg sindssygt bange for at jinxe det. Har i dag igen haft brunt udflåd - og mere end i går og kan virkelig ikke lide det. :boo:

Både her til aften og i morges havde jeg en del kvalme. Synes godt det kan begrænse sig til en gang om dagen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites