Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Nillerdrengen78

Hvilke film skal på programmet til 1. møde i Jubii's _EPISKE_ filmklub?

Recommended Posts

Nillerdrengen78

Så har jeg forsøgt at lave en afstemning..

Der er lagt i kakkelovnen til 3 film.. Der er lavet 3 grupper af film - smart ik'? :cool:

Så tanken er at alle stemmer på en film fra hver gruppe... Går det helt i hårknude, så laver vi en ny afstemning med dem der er valgt ud.

Jeg punker alle for at svare hurtigt, så vi kan se hvordan det går! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
TBD

(Stemmer på de værste film, da jeg ikke kan komme, og vil heller gemme de gode film til når/hvis jeg engang kan) :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chakiya

Fuck det er dumt... Har stemt på film jeg allerede kender (undtagen den første), fordi de bare er awsome.... Men så udvider jeg jo ikke min horisont. :rulle:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nillerdrengen78

(Stemmer på de værste film, da jeg ikke kan komme, og vil heller gemme de gode film til når/hvis jeg engang kan) :D

Der er ikke nogle "værste" film at vælge :P

Fuck det er dumt... Har stemt på film jeg allerede kender (undtagen den første), fordi de bare er awsome.... Men så udvider jeg jo ikke min horisont. :rulle:

Altså det er jo kun det første møde.. Mon ikke du får udvidet din horizont en anden god dag?? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cordelia222

Har stemt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chakiya

Ændre gerne min stemme i første afstemning til Lake Placid (fra Equilibrium), hvis jeg må nedlægge veto mod Dune - beklager meget- men synes virkelig den er kedelig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nillerdrengen78

Ændre gerne min stemme i første afstemning til Lake Placid (fra Equilibrium), hvis jeg må nedlægge veto mod Dune - beklager meget- men synes virkelig den er kedelig.

du burde bare kunne slette din stemme, og stemme igen...

Og nu ER det jo en åben afstemning.. Og skulle Dune komme ind som førstevalg, så KAN du jo bare enten komme senere eller gå tidligere, og så misse den..

Men ligefrem at få vetoret.. Den slags må kræve et offer af en art.. Det betyder jo at man decideret udelukker noget som mindst én anden gerne vil se.. Jeg skal lige overveje hvad den slags skal koste.. Pt. er min tanke at man så skal dukke op i et slutty cosplay outfit.. Det gad jeg fandeme godt se hvis der er fyre som gerne vil have Vetoret.. Slutty Thor :lol: Eller Hulk :lol: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chakiya

du burde bare kunne slette din stemme, og stemme igen...

Jai, det kan man fint. Så kan man jo også gå ind og ændre sin stemme lige inden afstemnings-afslutnings tid, hvis man kan se det gør en forskel i forhold til om en film man ikke gider så kommer på programmet.

Anyhow, når afstemningen er afsluttet, og vi skal endeligt beslutte hvilken film det bliver - kan vi så evt sortere de stemmer fra fra folk som ikke kommer?

Det er jo lidt fjollet at andre skal bestemme hvad vi skal se.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nillerdrengen78

Jai, det kan man fint. Så kan man jo også gå ind og ændre sin stemme lige inden afstemnings-afslutnings tid, hvis man kan se det gør en forskel i forhold til om en film man ikke gider så kommer på programmet.

Anyhow, når afstemningen er afsluttet, og vi skal endeligt beslutte hvilken film det bliver - kan vi så evt sortere de stemmer fra fra folk som ikke kommer?

Det er jo lidt fjollet at andre skal bestemme hvad vi skal se.

Jeg tror godt vi kan sortere fra.. Pt. er der 6 der har stemt, og det passer så vidt vides meget godt med antallet.. Jeg tror nu ikke der er så mange non-showers der stemmer.. Og ellers HAR vi jo filmene, så hvis der er skævhed i resultatet, så stemmer vi bare igen når vi ses.. Men min tanke er at lave en halvvejs afstemning i morgen eller onsdag, hvor vi igen har 3 grupper, og så bliver det kun muligt at stemme blandt de film der allerede er stemt på.. Det burde jævne stemmerne lidt ud..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chakiya

Jeg tror godt vi kan sortere fra.. Pt. er der 6 der har stemt, og det passer så vidt vides meget godt med antallet.. Jeg tror nu ikke der er så mange non-showers der stemmer.. Og ellers HAR vi jo filmene, så hvis der er skævhed i resultatet, så stemmer vi bare igen når vi ses.. Men min tanke er at lave en halvvejs afstemning i morgen eller onsdag, hvor vi igen har 3 grupper, og så bliver det kun muligt at stemme blandt de film der allerede er stemt på.. Det burde jævne stemmerne lidt ud..

Du mener simpelthen at vi skal snakke sammen når vi mødes????!?!!!!?

:-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites