Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
PlusEsseQuamSimultatur

Fødselsdepression - hvordan har i tacklet det?

Recommended Posts

daflo

Åh nej, sender de dig hjem uden et andet tilbud?

:ae:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PlusEsseQuamSimultatur

Ja. Jeg tudede inden på min stue, mens jeg pakkede. SP og min egen læge arbejder på en løsning, men der er grænser for hvad de kan gøre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
daflo

Det gør mig så trist at høre at du rækker ud efter hjælp og ikke bliver hørt.

Det er utroligt der ikke er nogen tilbud i din kommune.

Du må endelig bruge os herinde til at læsse af på, hvis du føler det kan hjælpe dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bibbs

Ok har fulgt lidt med på sidelinien i denne tråd har ikke haft noget klogt at tilføre.

Men hvad fanden sker der lige, det er da slet ikke ok at du hænger i nærmest med det yderste af neglene og kæmper for at få hjælp og de så alligevel mener at du/ I kan klare jer selv.

Jeg ved ikke hvad I skal gøre men bliver simpelthen så harm over sådan noget at man ikke som samfund sætter ind og hjælper.

Det er så afhængigt af hvilken kommune man bor i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bibbs

Jeg har mest af alt lyst til at køre til Varde og kramme dig og tage dig med hjem til du får det bedre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PlusEsseQuamSimultatur

Tak for tankerne. Det er altid rart at nogen tænker på en. Jeg er så skuffet over at det eneste svar jeg får er at vente på at komme til psykolog. Jeg føler mig svigtet og jeg føler i den grad de svigter min lille datter :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
atacama

Hvis du har det så skidt, så synes jeg, at du skal overveje at starte på antidepressiv medicin i samråd med din læge. Det kan jo godt tage lang tid før samtaleterapi hjælper, og hvis du ovenikøbet skal vente på samtalerne, så synes jeg, at det andet er værd at overveje. Jeg forstår godt din modvilje, men det er også en høj pris at betale, hvis din depression ender med at udvikle sig til at være mere alvorlig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PlusEsseQuamSimultatur

Jeg ved jo snart ikke hvad jeg fejler. Den ene diger depression den anden stress. Min læge har ordineret noget beroligende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PlusEsseQuamSimultatur

Har fået udleveret alprox 0.5 mg 20 tabletter. Er ikke tryg ved at skulle tage dem når man ser på bivirkningerne. Nogle gange undre jeg mig over at man er så bange for hash, når man gladeligt stopper folk med alt muligt andet lort. Jeg tror jeg jeg holder mig til min baldrian i første omgang

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PlusEsseQuamSimultatur

Alprox er ikke lort. Det er et middel, der skal hjælpe dig og dermed også jeres familie til at få det bedre. Jeg kan sagtens forstå dine tvivl, men medicin sidder ikke, som man ellers kunne tro, løst på lægernes receptblokke.

Jeg betvivler heller ikke min læges gode intentioner, han er en god læge, men det bekymre mig at mange af de meget almindelige bivirkninger, kun vil forstærke mange af de ting jeg bøvler med nu

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...