Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Stjerne87

Vi der venter på storken, endnu

Recommended Posts

lonaeeh

Charmed - øv øv øv, lyder virkelig ikke sjovt og er uretfærdigt for jer. Kan godt forstå du vil kontakte lægen mandag :-( Håber h*n kan være med til at berolige og forhåbentlig forsikre om at alt er som det skal være..

Her har jeg taget en test som self var negativ. Er ret overbevist om at jeg havde ÆL sidste weekend. Det betyder jeg kan forvente mens omkring den 29., med en cyklus længde igen på omkring 40 dage. Er ret frustrerende, at den cyklus ikke vil stabilisere sig ligesom før jeg startede på p piller i tidernes morgen!!

Ellers er det lige om lidt ferietid, vi flyver i eftermiddag.. Og er hjemme igen natten til søndag næste uge. Skal nok blive super godt. Vil prøve ikke at tænke så meget på PB, men har taget et par tests ned.. Og så må vi se :)

Hav en god uge allesammen :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BettyBoop

Jeg har med vilje ikke taget nogle former for tests med, for tror at det ville forstyrre vires ferie al for meget. Men for pokker vi nyder det, og renover spændt på når jeg kan teste om en uges tid.

Ihh for pokker Charmed :ae:

Velkommen til kneel - kan se vi ikke bor ret langt fra hinanden :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Estrella-

Jeg bløder :whine: Nu har jeg tabt 2 måneder i træk, på nøjagtig samme dag. Jeg bliver virkelig bekymret nu. Det er alt for hårdt både psykisk og fysisk. Tager fat i lægen på mandag. To tabte graviditeter efter en udskrabning, der må være noget i vejen :trist:

Åh hvor er det dog uretfærdigt :ae: Håber lægen vil se dig hurtigt

Men er første lægebesøg ikke også først senere? Hos min læge kan jeg se at det er når man er i uge 10.

Men underligt at der er så stor forskel på læger. Jeg ved at min læge ikke tester for graviditet og hvis man insisterer, så er det bare en test som dem man selv kan købe. Blodprøver bliver kun foretaget hvis noget umiddelbart ikke er som det skal være.

Jeg mener jeg allerede fik en tid ved lægen da jeg var 5 eller 6 uger henne sidst jeg var gravid. Blev ihvertfald ekstra scannet i uge 6+noget pga tidligere SA

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MaRtS85

Nej jeg er desværre ikke gravid endnu, eller ved det jo faktisk ikke endnu. Lang tid til test dag hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
trixi1983

Navn: Trixi83
Alder: 30
Beskæftigelse:Transport
Kærestes/mands alder: 29
Kærestes/mands beskæftigelse: projekt leder
Forholdets længde: snart 4 år
Børn: Ingen
Bor: Storkøbenhavn

Jeg smed p-pillerne i slutningen af maj og indtil videre er der ikke sket noget. Jeg er typen der godt kan lige at planlægge alt så har svært ved ikke at vide hvornår det kommet til at ske :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kneel

Som ventet kom mens i nat,

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stjerne87

Jeg kommer lige på en com og opdaterer forsiden i aften :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kamæleonen

Jeg er også fortsat med i denne nye tråd. Sender lige info når jeg kommer på fra en computer.

Jeg er gået i gang med Æl test i dag. Forventer ÆL i løbet af den næste uge. Så nu skal der hygges igennem :)

Jeg plejer ikke ha vildt mange symptomer på ÆL. Men også svært at vide hvornår jeg har ÆL når min cyklus er så ustabil.

I dag har sønnen og jeg holdt fridag. Han skulle til øre, næse, hals lægen og ha tjekket mandler. Så jeg tog en fridag. Vi tog bussen ind til byen så på gravemasliner, fik is og var til Mek Pek koncert inden vi tog bussen hjem igen. Super hyggelig dag.

God weekend til jer alle sammen

Hvor lyder det hyggeligt med Mek-Pek, det har jeg også været til med mine, det var bare hyggeligt for både børn og voksne :D

Håber at i rammer ÆL, det er altid en meget god start hehe :slem:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stjerne87

Navn: Kneel

Alder: 28

Beskæftigelse: Salgsleder

Kærestes/mands alder: 39

Kærestes/mands beskæftigelse: Disponent

Forholdets længde: 8 år, gift i 6.

Børn: Sebastian fra Jan '10

Bor: Slagelse

Situationen lige nu er at jeg er på dag 32 (33 lørdag) med en normal cyklus på 29-30 dage. Jeg gik dog 4 dage over for 2 måneder siden, og har også denne gang en del murren. Så jeg venter på mens.

Derudover har jeg muligvis en delt livmoder, hvor meget og hvordan ved man ikke, men det er højst sandsynligt at jeg kun kan blive gravid fra den ene æggestok. Men det er noget forvirrende noget...

Hvornår skal jeg sætte dig under, som start PB? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stjerne87

Åha jeg er simpelthen så dum, men kan ikke lade være med at håbe på om der mon er gang i noget - men altså, det skulle da være pokkers meget pokkers, hvis der er bid i første forsøg, når vi var 1½ år om at lave storebror. Men har bare haft total oppustet mave de sidste par dage, er begyndt at få uren hud i panden (har jeg aldrig), jag i brysterne og er møgtræt og småsulten konstant - altsammen ting som var de første symptomer da jeg var gravid sidst (i uge 7 kunne jeg ikke passe mine jeans længere). Suk, stop nu hormonelle kvindemenneske! Og manden går også konstant og siger han tror jeg er gravid, så det hjælper jo heller ikke på sagen. Men der er lidt ventetid endnu, forventet mensdag er 1/9, og der er ikke det store testmonster gået tabt i mig ( :D) så jeg venter bare og ser hvad der sker eller ikke sker..

Trixi det der med planlægning kender jeg godt, det var også noget af det, der gjorde det ekstra slemt for mig at det tog så lang tid at blive gravid første gang, så prøver virkelig at bekæmpe det der kontrolgen denne gang :D

Marts85 hvornår er der testdag? :D

Bettyboop lyder som en god ide at vente med at teste til du kommer hjem, for at fjerne fokus - håber I nyder det :)

lonaeeh Øv med lange cyklusser - det er træls når man bare gerne vil hurtigt til testdag :ae: God ferie :wave:

Dipsy XXXX for II når du når til testdag :gogo: fedt med PCOen! (Edit: altså at du ikke mærker til det.. ikke at du har det).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites