Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Stjerne87

Vi der venter på storken, endnu

Recommended Posts

Alfe

@Snowdrop - jeg synes også at en ny tråd er en rigtig god ide! Jeg troede også at den her var for folk, der havde prøvet længe :)

@Alfe Jeg laver faktisk de mest positive æl-tests om eftermiddagen, så jeg tror bestemt ikke, at du skal miste modet! Jeg krydser fingre, tær arme og ben (eller, faktisk måske ikke benne :slem:) for at den er der!

@godtnavn jeg kan virkelig godt forstå, at du gerne ville kunne præsentere det som en "juleoverraskelse" :) 

In other news, så har jeg lige taget en ÆL-test med to streger på. Om den så er SÅ tydelig at den er positiv ved jeg ikke helt, men jeg har fortalt mig mand, at det ville være rigtig fint, hvis vi kunne knalde indenfor de næste 24-48 timer - og helst 24 :P Jeg ved ikke hvorfor, men jeg føler mig bare SÅ sikker på, at vi kommer til at ramme ÆL og at jeg bliver gravid i denne cyklus. Hvilket er fjollet, for det er kun cyklus nr 2, hvor vi prøver og i første cyklus lå min æl vist i den uge, hvor vi ikke havde sex :rulle: 

Desværre intet fabelagtigt her. Jeg havde besluttet mig for, at jeg var gravid og så var den faktisk ikke rigtig længere – min krop var ikke enig og vups, så var der gang i en menstruation. Selvom det kun var 2. forsøg, så føler jeg mig sgu lidt rådden over det. Jeg nåede lige at blive glad og glæde mig, selvfølgelig med en viden om, at det stadig var meget tidligt og så boom, så slår det. I sådan en situation kan jeg godt mærke, at jeg føler mig rigtig alene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SnudelpussTheSecond

Jeg nåede lige at blive glad og glæde mig, selvfølgelig med en viden om, at det stadig var meget tidligt og så boom, så slår det. I sådan en situation kan jeg godt mærke, at jeg føler mig rigtig alene.

Åh, det er mega råddent, at man kommer til at håbe så meget. 

Jeg hører vel også hjemme i denne tråd, da jeg har droppet prævention og håber på en nummer 2. Gerne snart. Jeg ved ikke, om jeg vil sige, at "vi prøver", for selvom der selvfølgelig er en fælles overenskomt om, at der kan komme et barn ud af at knalde uden noget, så er det ellers ikke noget, vi taler så meget om. Det er mest mig, der går op i det. 

Nå, men jeg går og venter på, at verdens længste menstruation er overstået, så jeg kan komme i gang med at lokalisere de ægløsning. Jeg har fået pillet en hormonspiral ud, og det fucker overraskende meget med systemet. Har nu blødt i 10 dage. For en måneds tid siden var jeg ellers overbevist om, at det var lykkedes i første forsøg, for jeg kunne jo mærke alle mulige tegn på graviditet. Men nej. Det var eftervirkninger af spiralen, tror jeg. Men jeg nåede også lige at overbevise mig selv om, at der var gevinst. 

Og hej, alle :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lupa2800

Det er det der er så åndssvagt med al det her nymodens viden og muligheder for at teste... Nææ i gamle dage måtte man bare sexe og så se hvad der skete...

Men så var der heller ikke rigtig samme mulighed for at få barn alene som Alfe og den mulighed synes jeg er god...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Alfe

Det er det der er så åndssvagt med al det her nymodens viden og muligheder for at teste... Nææ i gamle dage måtte man bare sexe og så se hvad der skete...

Men så var der heller ikke rigtig samme mulighed for at få barn alene som Alfe og den mulighed synes jeg er god...

Mulighederne for at teste driver mig til vanvid, har jeg lært :D I næste cyklus har jeg intentioner om ikke at ligge inde med en eneste test og for guds skyld ikke købe nogen! 

På sin vis er det jo en super god mulighed, at man kan så meget – det gør bare tingene lidt mere komplicerede fra tid til anden. 

Nå, men jeg er på endnu et forsøg. Jeg havde egentlig besluttet at holde en måneds pause, da jeg har skulle købe 50 års fødselsdagsgave, guldbryllupsgave og til Jylland til den hersens 50 års fødselsdag – men så hoppede min bonusmor frem i kulissen. Ork, hun betaler for medicin og babyklister de næste to måneder, for nu vil hun saftsuseme have babyer :D 

Velkommen til @SnudelpussTheSecond, må dit ophold blive dejlig kort! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PinkPowerPrincess

Jeg har lige fået mens! Hurra, en cyklus på 37 dage, med en luthealfase på 15 dage, og hvor jeg vidste hvor æl lå. 37 dage er jo stadig en lidt lang cyklus, men intet i forhold til de 54 dage den var på sidst. Selvom jeg selvfølgelig ville ønske at jeg var gravid, så er jeg virkelig glad for at min cyklus er ved at stabilisere sig. :)  Det eneste jeg ikke kan lade være med at tænke på, er om det var en bio nu hvor jeg har haft så meget kvalme de sidste par dage, men det kan jo ikke nytte noget..

Godtnavn: Tillykke med den negative test :D

Snudelpuss: Velkommen!

Alfe: Øv! Dog dejligt at din bonusmor vil sponsorere, så du ikke skal holde pause :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pjusketøsen

12 gang er lykkens gang :love: Jeg har i dag, mod alt forventning, testet positiv i dag med en smuk smuk test :D Jeg havde forventet ægløsning D. 7 oktober og vi havde kun sex D 3 oktober (pga arbejdsrelateret rejse). Så jeg troede virkelig ikke at der var nogen chance for held når dette nu var den 12 cyklus.

image.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites