Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Stjerne87

Vi der venter på storken, endnu

Recommended Posts

Miss-Honolulu

Babypudder lyder som et billigt alternativ :-) Tak :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pingvinen

Får I egentlig ægløsningsslim? :gruble: I de 2 cyklusser jeg har været af p-pillerne og opmærksom på den slags, har jeg altså ikke haft det - og jeg tjekker altså ret grundigt :genert:

I den her cyklus fik jeg med 98% sikkerhed en positiv æl-test (der er lige så meget farve i teststregen som i kontrolstregen, men den er ikke helt lige så skarpt aftegnet i begge sider som kontrolstregen er), jeg havde smerter i underlivet, og den faldt på dag 14 i en cyklus, som (hvis den arter sig som de 2 andre) er på 28 dage. Altså føler jeg mig temmelig sikker på, at jeg havde ægløsning, men jeg har ikke haft noget æl-slim/fertilt udflåd.

Jeg har som tidligere nævnt kun én æggestok, og er ret spændt på at finde ud af, hvordan det kommer til at fungere i forhold til om ægløsning kommer hver måned osv.

.... Desuden, er jeg den eneste, som bliver lidt hormonella og tudevorn omkring ægløsning? :genert: Jeg synes ikke jeg har humørsvingninger omkring mens, men ved ægløsning er jeg godt nok overfølsom og irritabel!

Jeg får lidt, men ikke meget og kun én dag.

Jeg er også mere grådlabil lige omkring æl. Tuder i forvejen over alting hvis det er bare lidt sødt eller trist, men omkring æl er det virkelig slemt :D.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissMMM

Jeg får lidt, men ikke meget og kun én dag.

Jeg er også mere grådlabil lige omkring æl. Tuder i forvejen over alting hvis det er bare lidt sødt eller trist, men omkring æl er det virkelig slemt :D.

Haha - det sidste kender jeg godt! Jeg får det på præcis samme måde :D

Jeg får en smule udflåd omkring ægløsning, og det er en anelse 'tykkere' end normalt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stjerne87

Navn: Kamæleonen

Alder: 30

Beskæftigelse: Lægesekretær

Kærestes/mands alder: 37

Kærestes/mands beskæftigelse: Selvstændig

Forholdets længde: 11 år

Børn: Søn på 8 år og datter på 6 år

Bor: Vestsjælland

Hvornår er I startet? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stjerne87

Får I egentlig ægløsningsslim? :gruble: I de 2 cyklusser jeg har været af p-pillerne og opmærksom på den slags, har jeg altså ikke haft det - og jeg tjekker altså ret grundigt :genert:

I den her cyklus fik jeg med 98% sikkerhed en positiv æl-test (der er lige så meget farve i teststregen som i kontrolstregen, men den er ikke helt lige så skarpt aftegnet i begge sider som kontrolstregen er), jeg havde smerter i underlivet, og den faldt på dag 14 i en cyklus, som (hvis den arter sig som de 2 andre) er på 28 dage. Altså føler jeg mig temmelig sikker på, at jeg havde ægløsning, men jeg har ikke haft noget æl-slim/fertilt udflåd. 

Jeg har som tidligere nævnt kun én æggestok, og er ret spændt på at finde ud af, hvordan det kommer til at fungere i forhold til om ægløsning kommer hver måned osv. 

.... Desuden, er jeg den eneste, som bliver lidt hormonella og tudevorn omkring ægløsning? :genert: Jeg synes ikke jeg har humørsvingninger omkring mens, men ved ægløsning er jeg godt nok overfølsom og irritabel! 

Nu spørger du jo, og ja - en del.... :genert: Jeg har dog aldrig prøvet vandtesten :D Men det er helt sikkert det, det er. Mener ikke selv jeg er hormonella ved ÆL, men manden er sikkert af en anden mening :D

"spændende" hvor effektiv din æggestok er :D Håber den kompenserer som tosset :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dipsy-forever

Jeg fik ikke "ægløsnings-udflåd" inden min graviditet, men nu her efter SA'en havde jeg det i sidste uge.

Ellers synes jeg heller ikke, jeg er specielt mere hormonel omkring ægløsning.

Tilgengæld synes jeg, jeg begynder at få lidt graviditets-symptomer igen.. Men det må næsten bare være indbildning! :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MaRtS85

Navn: Marts85

Alder:29

Beskæftigelse:Servicemedarbejder

Kærestes/mands alder:33 (34)

Kærestes/mands beskæftigelse: Tømrer

Forholdets længde: 4 år +

Børn: 1

Bor: Midtjylland

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BettyBoop

Navn: Marts85

Alder:29

Beskæftigelse:Servicemedarbejder

Kærestes/mands alder:33 (34)

Kærestes/mands beskæftigelse: Tømrer

Forholdets længde: 4 år +

Børn: 1

Bor: Midtjylland

Synes jeg har set dig i mavetråden (og din avatar) er du gravid? Hvis ja så skal du jo over i en terminstråd :). Ellers velkommen hertil :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pingvinen

Synes jeg har set dig i mavetråden (og din avatar) er du gravid? Hvis ja så skal du jo over i en terminstråd :). Ellers velkommen hertil :D

Hun er ikke gravid, men prøver på nr. to :).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BettyBoop

Hun er ikke gravid, men prøver på nr. to :).

Men så er hun da mere end velkommen her :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites