Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Stjerne87

Vi der venter på storken, endnu

Recommended Posts

charmed_03

Fortsat god ferie Betty :)

Vægten, jeg er bange for at jinxe, så det må forblive hemmeligt lidt endnu :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vaegten81

Fortsat god ferie Betty :)

Vægten, jeg er bange for at jinxe, så det må forblive hemmeligt lidt endnu :P

Det forstår jeg godt :kys: Her har jeg også stadig meget svært ved at tro på, at det bliver til noget denne gang. Det er også derfor jeg stadig lurer med herinde, måske ender det med, at jeg meget snart vender tilbage :whine:

*6+4 - og der er lang tid til selvbetalt ts 7+6.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kamæleonen

Jeg vil også gerne være med i denne:-)

Min mens er så småt gået i gang i dag på cd 37, længe ventet, da jeg har haft 4 siden p-pillestop på hhv. 23, 27 og 2 x 26 dage, så jeg ved ikke lige hvor de 37 kom fra ;)

Men nu kan vi da komme videre.

Jeg har 2 børn i forvejen, en pige og en dreng, og begge gange er jeg blevet gravid i løbet af et par måneder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kamæleonen

Navn: Kamæleonen
Alder: 30
Beskæftigelse: Lægesekretær
Kærestes/mands alder: 37
Kærestes/mands beskæftigelse: Selvstændig
Forholdets længde: 11 år
Børn: Søn på 8 år og datter på 6 år
Bor: Vestsjælland

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sool

Får I egentlig ægløsningsslim? :gruble: I de 2 cyklusser jeg har været af p-pillerne og opmærksom på den slags, har jeg altså ikke haft det - og jeg tjekker altså ret grundigt :genert: 

I den her cyklus fik jeg med 98% sikkerhed en positiv æl-test (der er lige så meget farve i teststregen som i kontrolstregen, men den er ikke helt lige så skarpt aftegnet i begge sider som kontrolstregen er), jeg havde smerter i underlivet, og den faldt på dag 14 i en cyklus, som (hvis den arter sig som de 2 andre) er på 28 dage. Altså føler jeg mig temmelig sikker på, at jeg havde ægløsning, men jeg har ikke haft noget æl-slim/fertilt udflåd. 

Jeg har som tidligere nævnt kun én æggestok, og er ret spændt på at finde ud af, hvordan det kommer til at fungere i forhold til om ægløsning kommer hver måned osv. 

.... Desuden, er jeg den eneste, som bliver lidt hormonella og tudevorn omkring ægløsning? :genert: Jeg synes ikke jeg har humørsvingninger omkring mens, men ved ægløsning er jeg godt nok overfølsom og irritabel! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
charmed_03

FrkSool, det er ikke alle der får æl slim. Jeg får det sjældent. Der kan sagtens være lidt udflåd, men det er også det. Jeg tror du har haft æl :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
charmed_03

Det forstår jeg godt :kys: Her har jeg også stadig meget svært ved at tro på, at det bliver til noget denne gang. Det er også derfor jeg stadig lurer med herinde, måske ender det med, at jeg meget snart vender tilbage :whine:

*6+4 - og der er lang tid til selvbetalt ts 7+6.

Vi må prøve at være positive :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vaegten81

Vi må prøve at være positive :kys:

Det må og skal vi :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Miss-Honolulu

Hej d'damer,

Mit hår det fedter endnu mere end tidligere nu efter jeg er blevet gravid - må man bruge tørshampoo under graviditet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Filipai

Hej d'damer,

Mit hår det fedter endnu mere end tidligere nu efter jeg er blevet gravid - må man bruge tørshampoo under graviditet?

Et lille svar fra en lurer. Ved ikke lige med tørshampoo, da jeg ikke kender indholdet af dette. Men Babypudder fungerer fantastisk som tørshampoo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites