Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Stjerne87

Vi der venter på storken, endnu

Recommended Posts

Miss-Honolulu

Tog en clearblue, jeg er gravid :) Indtil videre ihvertfald. Jeg kan ikke rigtig glæde mig over nyheden. Ikke før jeg har set at der er en baby og at den er sund og rask til en TS.

Åh hvor jeg krydser fingre for dig Charmed!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pingvinen

Jeg er selvfølgelig også med her, omend jeg ikke kommer til at være så aktiv det næste stykke tid, da jeg er begyndt på en travl periode ude i det virkelige liv :).

Navn: Pingvinen.

Alder: 29.

Beskæftigelse: Studerende. Skal til at skrive speciale og efter planen skal jeg være færdig senest i foråret 2015.

Kærestes alder: 28.

Kærestes beskæftigelse: DJØF'er i staten.

Forholdets længde: 2,5 år.

Børn: Vi forsøger på at få det første.

Bor: København.

Som bonus kan jeg nævne at jeg nu har gang i sjette cyklus uden held, og at jeg pga. pletblødning mellem æl og mens er begyndt på udredning hos en gynækolog.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dipsy-forever

Navn: Dipsy
Alder: 29 år
Beskæftigelse: Sygeplejerske
Kærestes/mands alder: 30 år
Kærestes/mands beskæftigelse: Nyuddannet kandidat. Jobsøgende.
Forholdets længde: Knapt 1 år.
Børn: Ingen endnu.
Bor: København

Bonus info: Jeg har også PCO, og altid regnet med at skulle have "hjælp". Vi skal selv forsøge i et år. Blev selv gravid inden for de første 3 måneder, men havde desværre en SA d. 30/7 da jeg var 7+0. Så håber snart på ny graviditet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stjerne87

TILLYKKE Charmed :banan: Håber den bliver lige hvor den skal og vokser sig stor, tyk og dejlig :gogo:

Og dejligt så mange vil være med - jeg prøver lige at lure hvad måned I skal ind under, hvis jeg nu rammer forkert, så bare lige råb højt, ik' :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lonaeeh

Krydser fingre for den bliver hvor den skal Charmed - og tillykke :-)

Her er min krop stadig lige underlig. Er på cd 32 og har de sidste dage haft lidt begyndende ala mens smerter samt en smule brunligt udflåd. Er dog ikke sket yderligere.. Så måske det er ÆL? Jeg tester inden vi rejser lørdag morgen.. Og ellers forventer jeg mens midt o ferien. For en sikkerheds skyld (hvis der er ingen mens og negativ test lørdag) tager jeg en graviditets test eller to med i kufferten.. Man ved jo aldrig :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
charmed_03

Navn: Charmed
Alder: 27 år
Beskæftigelse: Studerende fra 1/9
Kærestes/mands alder: 28 år
Kærestes/mands beskæftigelse: Håndværker
Forholdets længde: Snart 4 år
Børn: Sophia fra Oktober 2012
Bor: Nordjylland

Vi har prøvet siden oktober 2013. Blev gravid i februar '14, fik det fjernet i april '14 grundet vindæg/MA, det kunne de aldrig rigtig finde ud af. Gravid igen juli '14, mistede dog 4 dage senere.

Nu gravid igen, men jeg vil rigtig gerne have lov at komme på forsiden og blive her lidt endnu, hvis det er okay :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
charmed_03

Krydser fingre for den bliver hvor den skal Charmed - og tillykke :-)

Her er min krop stadig lige underlig. Er på cd 32 og har de sidste dage haft lidt begyndende ala mens smerter samt en smule brunligt udflåd. Er dog ikke sket yderligere.. Så måske det er ÆL? Jeg tester inden vi rejser lørdag morgen.. Og ellers forventer jeg mens midt o ferien. For en sikkerheds skyld (hvis der er ingen mens og negativ test lørdag) tager jeg en graviditets test eller to med i kufferten.. Man ved jo aldrig :-D

Jeg ville tage 10 med  :-P  Jeg håber du fanger din æl!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BettyBoop

Navn: bettyboop

Alder:30

Beskæftigelse: sygeplejerske

Kærestes/mands alder: 36

Kærestes/mands beskæftigelse:reklamebranchen

Forholdets længde: 2 år

Børn: ingen, men masser af dyr

Bor: Vestsjælland

Pb start - april 14

Jeg skal da også være med her :banan:

Vi nyder vores ferie, og gør vores til at der bliver lavet en baby, og har på fornemmelsen at jeg lige har haft æl og det blev udnyttet :slem: jeg har ikke taget nogle test med fordi gider ikke stressen, men nyder at ferien har sat gang i knalderiet.

Håber i har set skønt i dk, vi vil drage længere syd på i morgen :wave:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vaegten81

Charmed: Håber den bliver siddende denne gang  :gogo: Hvornår har du termin, hvis det er? :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BettyBoop

Og hov da - et forsigtigt tillykke Charmed :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites