Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

mgy

Fælles fremvisningstråd

Recommended Posts

Halldora

Jeg fik endelig knækket koden med at hækle rundt (eller i hvert fald hækle kugler) - ennda ved hjælp af en hækleopskrift.

Med til historien hører, at jeg aldrig før har kunnet tyde en sådan opskrift, og at min hjerne har været gået i sort sidste år i januar pga. stressnedbrud (så voldsomt at jeg ikke kunne føre en normal samtale, fordi jeg glemte ordene, ikke kunne huske hvad jeg var i gang med at sige, hvis sætningen var for lang, eller jeg blev afbrudt, og heller ikke forstod længere argumenter), så jeg tudede af stolthed og lettelse over, at min hjerne nu er kommet sig så meget, at jeg overvældes.

post-185-0-93749200-1429686973_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hendejulie

Jeg har simpelthen lavet min egen blog, hvor jeg viser, hvad jeg hækler. Derudover er der så også ting og sager fra min hverdag. Men det er meget rart at have det hele samlet derinde. Hvis I vil se mine hæklerier, så kan I se dem på 'Link fjernet af administrator'

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy

Jeg fik endelig knækket koden med at hækle rundt (eller i hvert fald hækle kugler) - ennda ved hjælp af en hækleopskrift.

Med til historien hører, at jeg aldrig før har kunnet tyde en sådan opskrift, og at min hjerne har været gået i sort sidste år i januar pga. stressnedbrud (så voldsomt at jeg ikke kunne føre en normal samtale, fordi jeg glemte ordene, ikke kunne huske hvad jeg var i gang med at sige, hvis sætningen var for lang, eller jeg blev afbrudt, og heller ikke forstod længere argumenter), så jeg tudede af stolthed og lettelse over, at min hjerne nu er kommet sig så meget, at jeg overvældes.

attachicon.gifBillede0572.jpg

Jeg kunne forestille mig, at en kat ville elske sådan en kugle. Jeg kan ikke hækle, men jeg lavede nogle mus af pom-pom-typen til min mors kat. De blev vel modtaget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Halldora

Jeg kunne forestille mig, at en kat ville elske sådan en kugle. Jeg kan ikke hækle, men jeg lavede nogle mus af pom-pom-typen til min mors kat. De blev vel modtaget. 

Det har jeg slet ikke tænkt over, men du har fuldkommen ret. :-) I like it - very much. Jeg vil da lave nogle og give dem til katteejere (som jeg desværre ikke selv kan blive igen, fordi min mand er mega allergisk over for pelsdyr) - blot alm. kugle uden snor, for de tykker jo løs på sådan noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Halldora

Barnevognskæde til min kommende niece er nu færdig og klar til at blive sendt:

post-185-0-92572600-1431797496_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Elefanne

Jeg blev i sidste uge færdig med at strikke denne kjole.

Den er mit første større projekt, selvom jeg har strikket i godt 3 år.

:)

post-135919-0-93583800-1432546183_thumb.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zan-Zari

Jeg blev i sidste uge færdig med at strikke denne kjole.

Den er mit første større projekt, selvom jeg har strikket i godt 3 år.

:)

Den er simpelthen bare flot!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Elefanne

Den er simpelthen bare flot!!

Mange tak :kys: Er også stolt over det færdige resultat.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

Den er super flot, god farve-sammensætning. :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Elefanne

Wau!

Hvor er opskriften fra?

Opskrift og garn er købt hos 'Ellen Holm - strikkedesigner' på Facebook  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites