Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

nobleman

wing commander 3 heart of the tige

Recommended Posts

nobleman

Kan nu fås gratis på origin.

DOwnload Origin eller log ind i det, gå ind i butik, gratis spil og så på husets regning og download det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
wizzze

Nogen af os har jo originalen på CD. Mener endda at det var pga. det spil jeg investerede i ekstra hurtigt CD-rom drev og surroundsound til ´puteren, man skulle jo have den totale film oplevelse :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nillerdrengen78

Nogen af os har jo originalen på CD. Mener endda at det var pga. det spil jeg investerede i ekstra hurtigt CD-rom drev og surroundsound til ´puteren, man skulle jo have den totale film oplevelse :lol:

Haha.. det har jeg faktisk også :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
skvat_man76

Faaantastisk spil...  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nillerdrengen78

Jaja.. Back in the day var det jo helt vildt.. Jeg kan huske noget med at det havde kostet over 25Mil $ at producere, og det var helt vildt dengang. Der var jo "rigtige" skuespillere med, og effekterne var lavet i samme kval som til spillefilm.. og jeg kan tydeligt huske at det blev spået at Dét var fremtiden for computerspil!! :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
wizzze

Jaja.. Back in the day var det jo helt vildt.. Jeg kan huske noget med at det havde kostet over 25Mil $ at producere, og det var helt vildt dengang. Der var jo "rigtige" skuespillere med, og effekterne var lavet i samme kval som til spillefilm.. og jeg kan tydeligt huske at det blev spået at Dét var fremtiden for computerspil!! :lol:

Og glem ikke hvem der var med, selveste Luke Skywalker og Gimli :8:

Det var STORT!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nobleman

Nå ja men nu er det jo ikke alle der har det ;) Eller har fået forlagt cd eller eller eller ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nillerdrengen78

Og glem ikke hvem der var med, selveste Luke Skywalker og Gimli :8:

Det var STORT!

Oohhhh.... The memories...

Skræmmende egentlig at jeg stadig kan huske noget af dialogen :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites