VildMagi

Hvad skal vi have til aftensmad? På den igen!

Recommended Posts

VildMagi

Løgtærte med serrano, parmesan, chili og rosmarin. Grønne bønner til.

Desserten bliver banankage, hvor jeg smed et par håndfulde friske blåbær i dejen. Tykt lag chokolade på toppen. Er spændt på om det er blevet godt :)

Rester af dette - kan afsløre, at blåbær i banankage smager ganske udemærket, men de sank desværre til bunds alle mand :D (og ja, jeg havde brugt tricket med at vende dem i mel først og blandede dem i dejen lige inden kagen blev knaldet i ovnen).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Iustitia

Jeg har taget noget chili con carne ud af fryseren, som jeg skal have i en tortilla. Og er i færd med at optø nogle majs. Og så har jeg købt tomater og avokadoer. Og har købt 2 % græsk youghurt. Og har noget ost jeg kan rive. Og nogle jalapenos i køleskabet. Det meste øko.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
wizzze

Burger - sidste aften i US - må ha en ordenlig af slagsen :-P

Shakeshack FTW

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
wizzze

Præcis Wizzze

Madison square park ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
VAGTEN8800

Nem usund mad fra fryseren, dvs hotvings og noget frysekartoffel halløj :rulle: og så er det ikke engang hverdag endnu ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lauzine

Ribbensteg, kartofler, sovs og rødkål. MÅ have dansk mad og sovs nu - efter 9 dage i Sverige :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
It'sSoFluffy!

Vi endte med at bestille pizza. 

Vi skulle have haft en rest boller i karry fra fryseren, men det var meget mærkeligt, da det var varmet op.

Redigeret af It'sSoFluffy!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissHindenburg

Hjemmelavet sushi  :glad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ManicNinja

Skal til at lægge flæsk på stegepanden, faste, kogte kartofler har jeg et læs af fra i forgårs (med sommerskræl), og en sjat persillesovs kan man jo altid ryste ud fra al pladsen oppe i ærmet... Egentlig drikker man vel en bajer dertil. Men jeg havde altså lyst til et glas rødvin. Eh voilà! :savl:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tiranas

Min side mand havde lavet hakkebøf med løg, kartoffelmos, ærter og edamame bønner til mig, da jeg kom hjem. Så det spiste jeg :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind