VildMagi

Hvad skal vi have til aftensmad? På den igen!

Recommended Posts

VildMagi

Efter anbefaling i Amager-tråden henter vi burgers, milkshakes og fritter hos Southern Grill. Suppleret med lidt øl, vin og GT skal det nok blive en god eftermiddag/aften :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
livica

Jeg har været syg i et par dage, så der er egentlig planlagt karbonader på madplanen, men jeg har mere lyst til noget tomat/fløde, bacon, ærter, pasta-ish :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Galathea

Spicy små kartofler med ristede stykker af lammepølse, blomkålstzatziki og gulerodssalat med sur-sød citrondressing.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
wizzze

Jeg har været syg i et par dage, så der er egentlig planlagt karbonader på madplanen, men jeg har mere lyst til noget tomat/fløde, bacon, ærter, pasta-ish :gruble:

Så laver manden vel det?

Eller er vi ude i at han henter det? :D

Her står den på hjemmelavede clubsandwich, med en rest kylling, grønt og så får vi majskolber til i stedet for fritter.

Redigeret af wizzze

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cordelia222

Skal have kylling og grøntsager rodet sammen med sød chili, Soya og lidt sesamolie, tror jeg.

Redigeret af cordelia222

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cordelia222

Efter en tur i billedtråden har jeg ændret mening :D laver i stedet pasta med grøntsager, rejer og lidt ricotta som sauce. Parmasan på toppen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
VildMagi

Efter anbefaling i Amager-tråden henter vi burgers, milkshakes og fritter hos Southern Grill. Suppleret med lidt øl, vin og GT skal det nok blive en god eftermiddag/aften :-D

Og så er jeg lige blevet inspireret til desserten: Frugtsalat med råcreme og hakket mørk chokolade. Hvis der ellers er plads :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MsCecil

Har købt ind til hjemmelavet burger, efter at have luret lidt i bruger-tråden.

En hjemmelavet burger med fuldkornsbolle, bøf af hakket kylling, most avokado, lynstegte skalotteløgringe, dijonnaise, og selvfølgelig salat og tomat. Overvejer ost, men ved ikke om det passer ind.

Selvfølgelig med ovnbagte, nye kartofler til.

Redigeret af MsCecil

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dap

Min kæreste har bestilt chili con carne og pandekager med is. Jeg gider ikke rigtigt nogen af delene... Måske splitter jeg kødsaucen i et tidligt stadie og laver spaghetti til mig selv...eller nachos... :gruble: 
Pandekagerne kommer jeg nok ikke uden om, selvom en færdigkøbt version er at foretrække lige nu rent energimæssigt...

Edit: Endte med at lave spaghetti til os begge, og fik sørme lavet pandekager også :)

Redigeret af Daphne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sjo

Barbecuemarinerede steaks, kartoffelbåde, broccoli, grillet (på pande) squash og whiskysauce

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind