Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

MissPT

Terminstråd - april 2015

Recommended Posts

MissPT

MissPT: skal have 3 tabletter dagligt. Har 4 tilbage, så imorgen eftermiddag tager jeg den sidste.

Lyder også til at du var hårdt ramt sidst du var gravid og oveni købet fik en soveskovl :( Håber du er mere heldig denne gang :kys:

Fik lige testet til morgen på 3. dagen over tid... Den ser stadig fin tydelig ud :lun:

Jeg vil have barnet afleveret i bhv. Bagefter skal jeg lege tornado i hytten - her ligner noget der er løgn :tie:

Rigtig god dag til jer allesammen :wave2:

Ja det var rædselsfuldt! Det også og graviditeten kombineret med soveskovlen der gør at vi først er sprunget ud i baby2 nu.. Og så krydser vi alt hvad der kan krydses for en nemmere graviditet og bedre sover :lol:

Jeg satser dog på at kunne arbejde noget længere denne gang, forhåbentlig til slut, da jeg nu arbejder et sted med søde og forstående og kollegaer :lun: Eller nu må vi se hvordan de reagerer når jeg offentliggører det :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
valmue

Hej 

Jeg melder mig forsigtigt ind, er 4+2, så håber at den bliver hængende.

Jeg må høre til her, umiddelbart siger en terminsberegner den 13. april.

Dette er mit første indlæg på debatten, har dog læst med en del tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissPT

Hej

Jeg melder mig forsigtigt ind, er 4+2, så håber at den bliver hængende.

Jeg må høre til her, umiddelbart siger en terminsberegner den 13. april.

Dette er mit første indlæg på debatten, har dog læst med en del tid.

Velkommen til :kys:

Kunne du lokkes til at udfylde skemaet fra første indlæg så vi ved lidt om hinanden? :danse:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
valmue

Navn: Valmue 
Alder: 28
Beskæftigelse: Pædagog
Mands alder: 27
Mands beskæftigelse: Kok
Bor: Midt jylland
Fødested: 
Prøvet siden: feb 2014
Testet positiv: 6/4
Termin: 13. april 2015
Andre børn:
Vide kønnet?: Nej
NF-scanning:
MD-scanning:
Andre scanninger:
1. læge besøg
Andet:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissPT

Så kom du også på forsiden :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kris10

Puuuha.. Selvom jeg burde blive lidt skræmt af de hårde graviditeter, bliver jeg det ikke.. Er så spændt på det hele, og det hele er stadig ekstremt urealistisk for mig. Jeg spiser i løbet af dagen kun frugt og grønt, og har trænet og løbet en del, samt taget sol, farvet hår osv. Ja, jeg er vel lidt en dulle  :P I dag gik det op for mig, at jeg nok burde spise brød, så jeg måtte op og købe pålæg jeg kunne lide. Det er en kæmpe omvæltning, men det er skønt at man kan finde så mange svar herinde!

Det er utrolig der er så stor forskel på graviditeterne, på første og anden gang. Mht. symptomerne, er det også tidligt, ikke? Min læge spurgte også kun ind til om jeg havde ømme bryster. 

Mht. Min den store, så er det lækkert at det hele ikke kommer til at være totalt nyt for mig. Jeg glæder mig sådan til at kunne fortælle ham, at han skal være storebror  :wub:

Jeg er selv under uddannelse, og har også selv lidt dårlig samvittighed over at må lægge det på hylden. Men igen, uddannelsen kan man altid få, og da jeg ikke er en af dem der bliver gravide så let, tager jeg denne chance!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissPT

Der er heller ingen grund til at forvente en slem graviditet :) Jeg sister benhårdt på en nemmere graviditet denne gang! :D OG en nemmere baby :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissPT

Jeg skal virkelig holde op med at klage over manglende kvalme haha.. God morgen kvalme :tie: Heldigvis ikke så slem - endnu :tie:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vaegten81

Jeg skal virkelig holde op med at klage over manglende kvalme haha.. God morgen kvalme :tie: Heldigvis ikke så slem - endnu :tie:

Jeg tror at min kvalme skyldes, når jeg spiser meget grønt og lidt frugt :blush: fik kvalme efter min aftensmad, hvor jeg ventede med min penicillin til senere på aftenen :rulle:

Min krop er bare ikke vant til at leve sundt, så den gør altid modstand i de første 14 dage af en kostomlægning :(

Men jeg opgiver ikke så let. Har et højere udgangspunkt end sidste gang, og jeg NÆGTER at tage 16 kg på igen :8: Så det er bare at hænge i.

Drømmen er at tage max 12 kg på denne gang. De 8 kg forsvandt jo ved fødsel sidst - og så er resten da til at overskue :D Lidt ammedepoter skal man da have :slem:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
valmue

Jeg håber at jeres symptomer holde sig på et fredeligt niveau.

Jeg har smerter i maven og føler mig oppustet og har ømme bryster.

Jeg snakkede med min lægesekretær i dag, for at høre med lægebesøg, hun sagde mellem uge 8 og 10. Hun mente jeg var i begyndelsen af uge 4, terminsberegneren siger 4+3- er måske det samme?

Jeg fik en tid 17. September- synes at det er sent, men er måske fint nok.

Jeg har sådan en uvirkelig fornemmelse af det her og er nervøs at det ikke holder ved eller at der er noget galt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites