Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Gæst

Terminstråd - april 2015

Recommended Posts

katti

Og ellers skal jeg nok sende PB med navn ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
valmue

Jeg tror at jeg fandt dig katti:) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
valmue

@MissPT, Kan gaflen i det bestik du vidste bruges til noget i gaffel-forstand:lol: Eller skal man have gang i en anden gaffel, når man skal bruge noget der kan stikke i maden.

Hvornår begynder de egentlig at kunne styre bestik ?:blush:B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Dipsy, kommer du med ind på FB? :kys: 

Valmue, hmm har ikke lige undersøgt det men tror ikke rigtig den kan stikke i tingene.. Den er vist mere til pynt :lol: Men skeen virker rigtig godt..

Kan faktisk ikke huske hvornår A kunne selv :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Herhjemme har de simpelthen så meget uro i kroppen at de vækker sig selv flere gange om natten :tie: Det er ved at være lidt hårdt at være vågen så mange gange i løbet af natten :genert: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dipsy-dublet

Ja, jeg vil gerne være med på facebook. Hvem skal jeg skrive til? :)

Valmue: Håber I får lyst problemerne, det er synd for jeg, det skal være sådan. Når kærligheden er der, så er der de aller bedste muligheder for at få løst det hele :kys:

Det det med Adam og mad, gik ikke skide godt. Første dag ville han gerne spise to bitte små mundfulde og virkede derefter yderst uinteresseret, og dagen efter brød han ud i kæmpe gråd da jeg præsenterede de for ham!! :huh::lol: Så vi holder lige pause! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
valmue

Dipsy, det er mig der har oprettet gruppen, ved ikke om de andre egentlig kan tilføje. Men hvis du skriver til mig skal jeg gøre det :)

Stakkels Adam :ae:Det var ikke lige det der skulle til nu, rigtig god at holde en pause så.

@MissPT, Det er jo egentlig heller ikke dyrt bare for skeen. Jeg tror jeg vil prøve at investere i den:)

Hvor mange forklæder tænker i at man får brug for?

Jeg har været til kiropraktor her til morgen. Halebenet fik en sidste tur, også er det forhåbentlig ved at være i orden. Jeg har os et sted i lænden hvor jeg er låst, og det kan faktisk godt give smerter nede ved halebenet. Det er så rart ikke at have så ondt i det haleben mere, for er så TRÆLS :unsure:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Tror jeg har 10 forklæder men ved virkelig ikke hvor mange man skal bruge.. Har lykkelig glemt sådan noget fra A :lol: 

Vi klarede os igennem en helt weekend uden uheld :gogo:Endda med en køretur på knap en time :)  Så nu er jeg spændt på om der er uheld i bhv.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Dipsy, det lyder ikke som om mad lige var den store succes :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dipsy-dublet

Ja, vi prøver igen på fredag. Og det bliver lidt afgørende for, om vi skal have mad med på ferie (vi rejser til Malloca på lørdag :banan:).

Sejt med A pt!!! :klap:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites