Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Gæst

Terminstråd - april 2015

Recommended Posts

valmue

Også har vi vadet rundt om hinanden i flere måneder jo, hjælper absolute heller ikke.

Det vil jeg lige undersøge misspt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
valmue

Jeg har fundet et tilbud hvor man kan få tre gange, hvor det er anonym rådgivning, for familier med problemer af alle mulige arter. Vil foreslå kæresten det, for vi har klart brug for en der siger, er det du siger nu xxx, og hør lige hvad det er hun/han siger. Og måske jeg vil foreslå XXX

Er bare så træls, blir så ked af det, for sådan skal det jo ikke være. Vi har verdens dejligste datter, elsker hinanden også kan vi bare ikke få det til at lykkes, øv øv øv :whine::whine::whine:

Og hader bare når vi taler grimt til hinanden og L høre det, er bare ikke sådan en forældre jeg vil være.

I dag mens kæresten købte ind sku L sove, hun græd og græd, tror det var maven, for hun har pruttet og pruttet i dag. Så begyndte jeg os at græde, ku ikke ha hun skulle have det sådan, så stoppede hun og kiggede på mig :whine::lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jeg har fundet et tilbud hvor man kan få tre gange, hvor det er anonym rådgivning, for familier med problemer af alle mulige arter. Vil foreslå kæresten det, for vi har klart brug for en der siger, er det du siger nu xxx, og hør lige hvad det er hun/han siger. Og måske jeg vil foreslå XXX

Er bare så træls, blir så ked af det, for sådan skal det jo ikke være. Vi har verdens dejligste datter, elsker hinanden også kan vi bare ikke få det til at lykkes, øv øv øv :whine::whine::whine:

Og hader bare når vi taler grimt til hinanden og L høre det, er bare ikke sådan en forældre jeg vil være.

I dag mens kæresten købte ind sku L sove, hun græd og græd, tror det var maven, for hun har pruttet og pruttet i dag. Så begyndte jeg os at græde, ku ikke ha hun skulle have det sådan, så stoppede hun og kiggede på mig :whine::lun:

Håber kæresten tog godt imod forslaget? :kys: 

Det er ikke sjovt med knas i forholdet og slet ikke når man samtidig er nybagte forældre..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Hvis I har lyst kunne vi lave en fb-gruppe? Der er det måske lidt nemmere at læsse ud med lidt ting som man ikke lige vil herinde :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
katti

Kram til dig valmue :ae:  hvad sagde han til forslaget?

kender godt det med at græde, jeg gjorde det en dag med Ella hvor hun begyndte at grine af mig :genert: haha...

jeg er med på fb gruppe hvis det er :) er også i en fra min terminsgruppe med aya. Den bruger vi stadig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
valmue

Jeg er med på en Facebook gruppe. Ved ikke om anotherme læser med:) skal vi spørge om hun vil være med- ved hun færdes på Facebook :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
katti

Det synes jeg vi skal :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
valmue

jeg prøver at oprette en :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
valmue

Jeg skal tilføje nogen til gruppen for at kunne oprette :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
katti

Valmue hvis du ved hvem jeg er derinde kan du bare ansøge mig og tilføje :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites