Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Gæst

Terminstråd - april 2015

Recommended Posts

katti

Hvor er hun bare lækker den lille fis :lun:

aya har ikkw ville på wc noget tid .. Men idag da hun gik rundt uden ble kom hun pludselig pg sagde til hendes far hun skulle tisse og de skyndte sig ud til toilettet og hun tissede der :gogo: 

aya sov over tolv timer i nat og ville ikke sove til middag. Hun har faktisk klaret sst flot. Hun har været træt men i fint humør. Min kæreste havde Ella i formiddags og så tog mig og aya på en lille tur et par timer - så skønt! :lun: dejligt Ella kan finde ro hos ham igen!

Apropo Ella så laver hun ikke så meget andet end at trille disse dage, og der rykker virkelig derfor med hun bliver bedre til at ligge på maven nu :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
valmue

Katti, lyder som en dejlig dag:lun:

fedt hun bare triller, er bare så besværligt på pusle"bordet", vi har et stor spejl L skal om og kigge i:lol:

Sikke dygtig Aya er:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

I er søde :kys: Havde slet ikke tænkt på nyhedsværdien i det :D Har har sjældent uheld herhjemme, netop fordi vi tager ham på toilet en gang i timen og inden vi skal noget.. Bh siger de prøver det samme men at han ikke vil på toilet :rulle: Det vil han egentlig heller ikke herhjemme, men går da med når man siger han skal - så tænker de måske ikke er så konsekvente :gruble: Hans pædagog havde fri idag så fanger hende i næste uge. Nu må vi se hvordan weekenden går :)   

Vi har været på barselsvisit idag og han viste stolt storebror at han tissede på toilettet så lidt spændende er det da stadig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
katti

Pt: lyder fornuftigt at tale med bh om det. Måske skal de formulere sig anderledes så det ikkw er et tilbud ;) " A nu skal du lige ind og prøve at tisse og så kan du komme ud og lege igen" jeg tænker lidt selvfølgelig gider man kke på wc når man er tre år og igang med en god leg :D 

jeg tror muligvis aya allerede er ved at droppe middagslur . Vi har en lang periode bøvlet meget både med putning dag og aften. De sidste dage har hum droppet middags luren men tilgengæld sovet i over tolv timer om natten. Lidt tidligt, men hun går jo også hjemme med masser af pauser i løbet af en dag. Nu må vi se om det holder det ville egentlig være meget fint da det er lidt nemmere da aya kun sover lur i seng og ikke i bv på farten fx. Det kan man så håbe Ella lærer en dag :D men pt sover hun i vikle og det er jo også nemt når man er ude.

lyder helt forkert og som om vi farer rundt men det gør vi ikke. Synes bare nogle gange de rutiner børn har kan gøre det svært at finde et godt tidspunkt for aftaler når det ikke skal falde sammen med deres sove tider 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
valmue

Misstp, Hende din sp er da lidt træls:(

Jeg overvejer lidt at ringe til min sp på mandag, om hun har nogen råd om parforhold, når det ikke går så godt. For vi er lidt i hårknude, vil gerne hinanden, men kan ikke finde ud af det. Og “frygter” os lidt at høre om maden. 

Og tirsdag skal vi til åbent hus hos sp’erne med tema om søvn, der møder jeg hende helt sikkert. Overvejer lidt at L ikke skal vejes, for hvis hun nu ikke har taget nok på, gider jeg ikke skulle forsvare at vente lidt endnu.

Seje Asta, der kommer fremad

Katti, hvor lyder det dejligt at Aya er nemmere at putte og hvis hun kan undvære middagsluren er det jo bare fint, det er jo os meget forskelligt, hvornår der ikke er brug for den mere.

Og kender alt til at det kan være svært at komme ud af døren pga sovetider, især når der som her ingen system er.

Dipsy hvordan går det med spisningen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
katti

Tak for tip valmue! Det vidste jeg ikke- men super smart ifht at smide ud :gogo: 

jeg er ked af at høre det er hårdt for jeres forhold. Jeg tror ofte det kan tage lidt på et forhold i starten da man skal finde sig til rette i den nye konstellation hvor man ikke længere er hinandens nr 1 ;) du må sige hvis det er noget du vil vende herinde - det kan jo være vi har oplevet lignende. Men god ide med Sp- de ved jo lidt af det hele.

ang L og vægt så tænker jeg også du bare skal lade være hvis du ikke har brug for at kende den. Har de masser af våde bleer og trives så får de nok nok næring og som vi jo har drøftet før er mm meget kalorierigt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
valmue

Tak katti! VIl bare helst ikke blæse vores forhold op herinde :blush:

Her er fint våde bleer og hun er ved at få lidt elastikker igen:lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Smart at man kan returnere Havea sutterne :gogo: 

@valmue øv med lidt knas! Her i vores kommune har man mulighed for 5 sessioner hos en parterapeut når man har børn, måske har jeres kommune noget lignende? Jeg synes klart det var hårdest for forholdet at gå fra 2 til 3, for som Katti siger, så er man ikke længere hinandens nummer 1. Det tager tid at vende sig til. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites