Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Gæst

Terminstråd - april 2015

Recommended Posts

Vaegten81

Hej søde MissPT :kys:

Synes det er synd at du er her helt alene, så jeg vil da gerne joine dig. Så må det briste eller bære ja det må :genert:

Navn: Vaegten81
Alder: 32
Beskæftigelse: Klinikassistent - vikar
Mands alder: 32
Mands beskæftigelse: Teknisk tegner
Bor: Midtjylland
Fødested: Herning
Prøvet siden: Maj 2014
Testet positiv: 4 august
Termin: ca 12 april
Andre børn: Storesøster E fra april 2010
Vide kønnet?: Ja - storesøster var en overraskelse, denne gang vil vi gerne vide det.
NF-scanning:
MD-scanning:
Andre scanninger:
1. læge besøg
Andet:

Hvaaaa MissPT har du styr på hvornår 1. lægebesøg ca skal ligge her 2. gang? Og hvor langt er du henne?

Og damn det er komisk at vi begge har et aprilbarn i forvejen, og begge venter et igen. Det der sommerferiesex er bare noget der rykker :slem:

Jeg er 4+1 idag :lun: Ihh der er lang tid til baby :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vaegten81

Jeg er også spændt på hvem maybebabynot er :slem:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Nej jeg har overhovedet ikke styr på hvornår de forskellige undersøgelser ligger :lol: Jeg satser på at sende en mail til lægen én af dagene :-P

Aprilbørn er skønne :love: Håber dog ikke mine kommer til at dele fødselsdag :genert:

Og velkommen til :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Og hvor er det egentlig sjovt.. Sad lige og kiggede i barnets bog om A. Der har jeg skrevet at jeg testede positiv 24/7 - præcis som denne gang :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vaegten81

Jeg testede positivt 27/7-09 med E. Der var jeg 4+3 viste en tidlig scanning efterfølgende. Havde en laaaaaaaaaang cyklus :rulle:

Denne gang var det så 4 august 4+1. Havde en bio den 6 juli, så cyklus har skubbet sig, derudover er min cyklus som den selv lyster. Har prøvet alt fra 26-nogen og fyrre dage...

Håber heller ikke de kommer til at dele fødselsdag, men det er jo ikke helt umuligt at det sker. Håber lillebrøster vælger sin egen fødselsdag :lun:

Giv lige lyd når du bliver klogere på det der med 1 lægeundersøgelse. Kan huske jeg var afsted i uge 9 første gang...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jeg testede positivt 27/7-09 med E. Der var jeg 4+3 viste en tidlig scanning efterfølgende. Havde en laaaaaaaaaang cyklus :rulle:

Denne gang var det så 4 august 4+1. Havde en bio den 6 juli, så cyklus har skubbet sig, derudover er min cyklus som den selv lyster. Har prøvet alt fra 26-nogen og fyrre dage...

Håber heller ikke de kommer til at dele fødselsdag, men det er jo ikke helt umuligt at det sker. Håber lillebrøster vælger sin egen fødselsdag :lun:

Giv lige lyd når du bliver klogere på det der med 1 lægeundersøgelse. Kan huske jeg var afsted i uge 9 første gang...

Jeg krydser for at den bliver siddende :kys: Umiddelbart er jeg 5+0 idag hvis man tager efter terminsberegnere, men tror jeg er lidt kortere henne.. Det må tiden jo vise :D

Jeg føler mig stort set ikke gravid.. Indimellem oplever jeg en smule kvalme, men det kunne lige så godt skyldes andre ting, såsom lidt for meget slik :blush: Men hvor ville jeg næsten ønske at kvalmen kastede sig over mig :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vaegten81

Jeg krydser for at den bliver siddende :kys: Umiddelbart er jeg 5+0 idag hvis man tager efter terminsberegnere, men tror jeg er lidt kortere henne.. Det må tiden jo vise :D

Jeg føler mig stort set ikke gravid.. Indimellem oplever jeg en smule kvalme, men det kunne lige så godt skyldes andre ting, såsom lidt for meget slik :blush: Men hvor ville jeg næsten ønske at kvalmen kastede sig over mig :lol:

Tak vi krydser for hinanden :kys:

Jeg har heller ikke de store symptomer... Mine bryster er blevet mere fyldige - og så har jeg mensmurren on and off...

Derudover har jeg scoret mig en omgang blærebetændelse og feriemave :tie: Jow jow jeg hygger mig allerede :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Tak vi krydser for hinanden :kys:

Jeg har heller ikke de store symptomer... Mine bryster er blevet mere fyldige - og så har jeg mensmurren on and off...

Derudover har jeg scoret mig en omgang blærebetændelse og feriemave :tie: Jow jow jeg hygger mig allerede :D

Det med fyldige bryster genkender jeg også :D Til stor glæde for manden :-P

Lyder ellers dejligt med både blærebetændelse og feriemave :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vaegten81

Det med fyldige bryster genkender jeg også :D Til stor glæde for manden :-P

Lyder ellers dejligt med både blærebetændelse og feriemave :lol:

Hvad skal det ikke ende med, med de der bryster? :8:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Hvad skal det ikke ende med, med de der bryster? :8:

Jeg kunne ikke knappe min skjorte over patterne her til morgen :8: Godt jeg havde en top indenunder så der ikke skete noget ved at de øverste knapper ikke blev lukket :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites