Humle

Hvad er dit seneste køb? #16

Recommended Posts

Gæst

Jeg faldt over denne Karen by Simonsen top med det fineste perlebroderi både foran og bagpå... Den er virkelig fin... Og virkelig gennemsigtig, så jeg skal jeg finde ud af jeg jeg skal have på indenunder. Jeg blev dog nød til at have den alligevel. :-D

attachicon.giftop1.jpgattachicon.giftop.jpg

Den er rigtig fin! Hvad med sådan en stropløs blondetop? http://www.trendsales.dk/listings/power-flower-blonde-bh-top/37671850 Der er gennemsigtig blonde bagpå.

Jeg synes en almindelig bh, som på billedet, ødelægger den lidt. Alternativt en smuk koral-ish farvet trekantsbh, der gerne må ses?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guldfuglen_xD
Skrevet (redigeret)

Jeg faldt i noget Stylepit udsalg.

Lædersandaler fra Shoe Biz. Er godt klar over at mange måske ville flashe dem i 'hvad sker der for'-tråden fordi de er klodsede - men det er en god kvalitet i min bog - synes de er seje :D   

Og så røg der en smuk silke t-shirt fra Selected Femme med. 

post-106976-0-20557100-1407099219_thumb.

post-106976-0-38982200-1407099285_thumb.

Redigeret af Guldfuglen_xD

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Den er rigtig fin! Hvad med sådan en stropløs blondetop? http://www.trendsales.dk/listings/power-flower-blonde-bh-top/37671850 Der er gennemsigtig blonde bagpå.

Jeg synes en almindelig bh, som på billedet, ødelægger den lidt. Alternativt en smuk koral-ish farvet trekantsbh, der gerne må ses?

Jeg tror desværre ikke, at sådan en fiks sag kan holde mig bryster. :-D ... Jeg synes også, at jeg er for tyk til kun at have BH på indenunder... Hvilket jeg desværre først opdagede da jeg kom hjem og prøvede med en BH på indenunder. :genert:

Jeg har sådan en frækkert fra Ganni jeg har overvejet til, men det er egentlig også lidt for bart. :gruble: Jeg tror måske, at jeg har fået købt mig en lidt halvdum genstand i min glæde over dens finhed. Haha... Jeg er sgu for tyk til sådan noget gennemsigtigt noget, tror jeg. Øvs! ... Jeg må gå i tænkeboks. :-D

image3xl.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jeg tror desværre ikke, at sådan en fiks sag kan holde mig bryster. :-D ... Jeg synes også, at jeg er for tyk til kun at have BH på indenunder... Hvilket jeg desværre først opdagede da jeg kom hjem og prøvede med en BH på indenunder. :genert:

Jeg har sådan en frækkert fra Ganni jeg har overvejet til, men det er egentlig også lidt for bart. :gruble: Jeg tror måske, at jeg har fået købt mig en lidt halvdum genstand i min glæde over dens finhed. Haha... Jeg er sgu for tyk til sådan noget gennemsigtigt noget, tror jeg. Øvs! ... Jeg må gå i tænkeboks. :-D

image3xl.jpg

Ih øv, jeg kender desværre godt det med smukke toppe, der ikke fungerer i praksis :( Har selv en virkelig fin en, der ikke duer pga. bh-issues. Jeg ville bare gå uden, hvis det ikke var fordi den også er gennemsigtig - så træls. Har overvejet sådan noget boob-tape, men det ved jeg ikke om er helt umuligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DansePrinsesse

image3xl.jpg

Kan du ikke bruge en almindelig tætsiddende top under - enten i en fed kontrastfarve eller en hudfarvet/neutral?

Altså lidt som chacha foreslår, bare mere.. ehm.. delle-venligt. :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
EtStykkeMedOst

Tuscher til 20,- i Lidl :

Superblødt tørklæde fra random butik sat ned til 10,- og sandaler med hæl fra Føtex til 49,50. Sandalerne sidder som en drøm på mine fødder og er SÅ gode at gå i! 

post-125918-0-59118900-1407180129_thumb.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
miss_sommerfugl

Gary Weber top

Mangler egentlig mere et par pæne bukser og nederdel - som jeg normalt ikke har besvær med at finde... Nu kan jeg kun finde toppe...

post-5067-0-31934700-1407184031_thumb.jp

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
didas

Sandaler fra Sam Edelman og MBMJ taske på outlet med Spjaerten :D

post-15971-0-04019300-1407205000_thumb.j

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
zembra1986

^^Godt køb nr. 2! :gogo:

Har haft mit i ca. 2 år, og det hænger på mig hver dag og er stadig pænt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissHindenburg

Har ledt efter sådan en hat i årevis...og vupti så var den lige der i &other stories midt i kbh...

post-131441-0-29569400-1407241906_thumb.

+ 3 af disse trusser, fra Magasin, bare i sort. (men dem kunne jeg ikke lige finde et billede af.) 

post-131441-0-51978200-1407241922_thumb.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind