Humle

Hvad er dit seneste køb? #16

Recommended Posts

Sharzad

Six Ames kjole, endelig nedsat med 50% :banan:

Trina_SN1340_3002.jpg

Uha, den er bare fin :love:

Ved du, hvordan Six Ames kjoler er generelt i størrelsen? Der er mange fine, synes jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Skrevet (redigeret)

Så faldt jeg i Stylepit-fælden...

Ruskindsstøvler fra Dixie... Højden på skaftet passer perfekt til mine ben, og hælhøjden er lige tilpas, dvs. jeg kan gå i dem en hel dag/nat... Og så ELSKER jeg glimmer. :banan:

220120_1_3_4.jpg

Redigeret af achillaxedprune

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kathain

En pink hoodie :)

women_cat.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
siamo

Gucci Swing Tote i Medium. Lurede også på den i Monaco, men hapsede clutchen i stedet for. :)

attachicon.gifGucci5.png

attachicon.gifGucci3.png

Du giver den gas på taskefronten pt. - I like :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissBailey

Hvor? :love:

På deres egen webshop; http://www.sixames.dk/six-ames-trina-kjole.aspx

Uha, den er bare fin :love:

Ved du, hvordan Six Ames kjoler er generelt i størrelsen? Der er mange fine, synes jeg.

Ja :klap: Har haft den på ønskelisten siden foråret, og endelig røg den på udsalg! Nej, jeg håber det er lidt til den lille side - den var der nemlig kun i XL, så håber den er en smule tight :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Humle

På deres egen webshop; http://www.sixames.dk/six-ames-trina-kjole.aspx

Ja :klap: Har haft den på ønskelisten siden foråret, og endelig røg den på udsalg! Nej, jeg håber det er lidt til den lille side - den var der nemlig kun i XL, så håber den er en smule tight :D

Tak! Nu er den også mit seneste køb

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jeg faldt over denne Karen by Simonsen top med det fineste perlebroderi både foran og bagpå... Den er virkelig fin... Og virkelig gennemsigtig, så jeg skal jeg finde ud af jeg jeg skal have på indenunder. Jeg blev dog nød til at have den alligevel. :-D

post-143368-0-26897100-1407078422_thumb.post-143368-0-65558300-1407078436_thumb.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Humle

Så faldt jeg i Stylepit-fælden...

Ruskindsstøvler fra Dixie... Højden på skaftet passer perfekt til mine ben, og hælhøjden er lige tilpas, dvs. jeg kan gå i dem en hel dag/nat... Og så ELSKER jeg glimmer. :banan:

220120_1_3_4.jpg

De er virkelig skønne de støvler! Har du modtaget dem? Vil meget gerne se et billede af dem på, hvis du gider, når du har fået dem? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

De er virkelig skønne de støvler! Har du modtaget dem? Vil meget gerne se et billede af dem på, hvis du gider, når du har fået dem? :)

Tak - jeg håber på at de er lige så fine, som jeg tror! Jeg har ikke modtaget dem endnu... Jeg skal nok flashe et billede, når de er kommet! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Og så har jeg brugt månedens shoppebudget.

Silkekjole fra By Groth, jeg regelmæssigt har ledt efter på Trendsales... Så den i en lille butik, da jeg lige var flyttet til Århus for snart 7 år siden (hold nu op, hvor tiden flyver!!). Dengang var jeg på SU og fattig, så fik den aldrig.

Nu fandt jeg den dog, til en pris jeg gerne ville betale... Så haps! Den skal dog lige stryges, kan jeg se. :-D

39181143.jpg?t=

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind