Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

ParadisPandaPige

Marts 2015 - de fantastiske forårsspirer

Recommended Posts

cea

Charmed, er ked af at hører at den lille ikke blev siddende. Håber for jer at det snart lykkes igen og at den lille bliver der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ParadisPandaPige

Charmed: :trist:

Det gør mig så ondt på dine vegne :(

Jeg sletter dig og håber, du kommer stærkt igen i en anden terminstråd ASAP :ae:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ParadisPandaPige

Jeg synes godt nok, at jeg render på toilettet hele tiden - husker ikke, at der var så stort tryk på blæren så tidligt sidst B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen

Hehe det gør jeg ikke mere end normalt (endnu)

vi endte med at fortælle det til vores forældre igår, selvom vi havde bestemt os at vente! Vi snakkede om at hvis nu det gik galt, ville vi jo alligevel fortælle dem.det. Så det var rart at få sagt :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen

Så har jeg bestilt tid til tidlig scanning! 31/7 så håber vi svigermor kan babysitte! det er jo også snart du skal scannes ik panda? Var det ikke på onsdag?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ParadisPandaPige

Ej, hvor spændende Vappe :) Var det ikke meget rart at få sagt det? Vi er glade for, at mine forældre ved det ;) Jo, det er tirsdag, jeg skal scannes. Føj, jeg er nervøs! Håber sådan at se fint hjerteblink, selvom jeg jo godt ved, at det ikke er garanti for de næste 8 mdr....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen

Jo det var rart....og min mave et allerede stor nok til jeg ikke kan skjule det....idag har vi besøg af alle min mands venner og børn, så går i en stor trøje så ingen gang se det!

Man siger jo at ser man hjerte blink i uge 7 så er det 95% sikkert alt e går godt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen

Jo det var rart....og min mave et allerede stor nok til jeg ikke kan skjule det....idag har vi besøg af alle min mands venner og børn, så går i en stor trøje så ingen gang se det!

Man siger jo at ser man hjerte blink i uge 7 så er det 95% sikkert alt e går godt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ParadisPandaPige

Ja, håber også - men det er dælme det værste ved at være gravid: Blandingen af alle de følelser kombineret med al den usikkerhed!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen

Ja helt sikkert :-( jeg er begyndt at have ondt i lænden om aftenen.! Det er godt nok tideligt hvis det skal være hver dag....så gruer lidt for grøn koncert imorgen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites